nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey azreal wanner test jij nou??

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, dat is dan best zwaar, als je 2 zieke kindjes hebt en een baby die heel erg huilerig is.

@Lisa, goed dat je aan je zelf denkt. Hoop dat de VK je een beetje kan helpen..

Hier is het erg rustig, ben net heel even druk geweest, maar wel vervelend dat het zo rustig is, want dan wil je alleen nog maar meer gaan slapen. Ik ben zo vervelend moe. Dat ik gek wordt van mezelf.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, klinkt allemaal erg spannend, heb je al eens eerder zo gevoeld??

4. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Karin; Geen idee. Eerst nog even wachten of ik niet toch ongesteld word. Als ik uitga van een cyclus van 30 dagen ben ik pas 4 dagen overtijd en dat valt op zich nog wel mee denk ik.

Maar als ik test laat ik het jullie natuurlijk gelijk weten.

5. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Goedzo lisa! Rustig aan nu!

Dani: Super van je echo!!!

Tweety: Wat jammer, maar ik zou inderdaad even afwachten wat de huisarts zegt voor je er zeker van bent hoor!

Lief dat jullie vroegen naar m'n migraine, ik heb het gevoel dat ik door het ergste heen ben, vannacht geen last meer gehad en vanmorgen ook nog niet *afkloppen*!!!

Ik ga nu even op een paardje zitten, even rustig voor het gevoel, niet te gek!

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    karinikke: Wij gaan 6 september 2 weken lang op vakantie.

7. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Labrador: waar ga je heen op vakantie?

Desini: fijn dat je migraine over is! (ik ook even afkloppen)

Azreal: Jeetje, jij houdt het lang vol!

Zo, ik heb net 2 uur hel achter de rug. Zeer pijnlijke krampen (ondanks de pijnstiller) en hondsberoerd. Bijna van m'n stokkie gegaan toen ik naar de wc liep, vriend erbij geroepen. 10 minuten op de vloer van de wc gezeten/ gelegen terwijl m'n vriend mij koelte toewuifde met een tijdschrift. Dat vond ik wel prettig, dus heb m'n waaier er ook maar bij gepakt. 1,5 uur op de bank mezelf liggen toewuiven terwijl ik krepeerde van de pijn. Net flink over m'n nek gegaan (gelukkig had ik al eerder om een emmer gevraagd), dat luchtte op. Nu een stuk beter, nog wel pijn, maar wel draagbaar. Potverdorie, moet ik dit nog 3 keer ondergaan? (Ik heb een kuur van 8 pillen, 2 op een dagdeel) Nog geen druppel bloed gezien :(

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    jeejte loetjoe dat is niet niks hopen dat de andere wat minder pijnlijk zijn

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Loetjoe, dat is echt heftig, Ik heb hier verder geen ervaring mee ook niet in de praktijk, maar dit gun je niemand, een hele dikke knuffel van mij aan jou. Sterkte meis

10. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Trouwens, dames; GELUKKIG NIEUWJAAR!!
    Vandaag is het Chinees Nieuwjaar, we wisselen het Jaar van de Tijger in voor het Jaar van het Konijn (of, volgens de Vietnamezen, het jaar van de Kat). Konijnenjaren staan erom bekend dat huiselijke zaken die vrouwen en kinderen betreffen op de voorgrond staan. Het is een relatief vredige tijd waarin kranten vol staan van verzoeningsmaatregelen en verdragen. Er kan medische vooruitgang worden verwacht, sociale hervormingen worden besproken en er is veel aandacht voor kunst.

Dus ik zou zeggen dames; geniet ervan!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Jij ook een gelukkig Chinees nieuwjaar

12. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Loetjoe; ach,ik had je post niet gelezen... Wat lomp van mij om mijn vorige post zo maar neer te plempen..

Heel, heel veel sterkte gewenst meis, ik hoop echt zo dat je je snel beter voelt, en snel zwanger mag zijn van een prachtige plakbaby! Heel veel sterkte en beterschap, ik vind je supersterk!

13. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Thanks Hielkje! Wij vieren het altijd uitgebreid, gewoon voor de leuk. :D

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Leuk, bij ons wordt er helemaal niks aan gedaan. Wij hebben ook geen chinezen bij ons in de buurt wonen.

15. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Wij ook niet, hoor. Ik ben zelf dol op (Chinese) astrologie en grijp gewoon iedere reden voor Jip&Janneke champagne aan, dus wordt het gevierd. :D

In Amsterdam is er zaterdag wel groot feest, overigens, met van die leeuwendansen en vuurwerk en zo.

16. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hee dames

zo werkdag zit er op en moe blegh wat ben ik moe....

@Azrael: wat kun je het goed volhouden jeetje ik had al 20x getest!!! dat je dat kan!! nou laat het snel horen en 4 dagen overtijd dat is veel hoor ik was 1 dag overtijd en heb gelijk getest! en dat ongi gevoel had ik ook! Maar kwam niet door omdat ik dus zwanger ben!!!

Liefs grt

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dat is wel gaaf, zou ik wel een keer willen meemaken, Maar het komt er nooit van. Toch een keer gaan doen denk ik....

18. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    @Jacolien; ik ben gewoon bang dat ik negatief test en dan de volgende dag ongesteld word of zo. Maar veel langer wachten lukt me ook niet meer hoor. ;)

@Hielkje; ja lijkt mij ook supergaaf, wij gaan waarschijnlijk zaterdag wel even kijken. Leuk om eens mee te maken, en Amsterdam doet dat leuk en is niet ver weg. Scheelt weer een jetlag en zo. :D

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Azrael, hou je er rekening mee dat je soms zelf ook je eigen menstruatie kan uitstellen dmv stress over een mogelijk zwangerschap. Met een test heb je wel meteen duidelijkheid en misschien wordt je dan wel meteen ongesteld. Maar het kan ook maar zo zijn dat je toch zwanger bent. Succes met wat je gaat doen

20. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Joyce balen dat Adele uitverkocht was zeg. Schandalig die hoge prijzen die ze er nu voor durven vragen. Je hebt groot gelijk dat je daar niet aan begint.

Dani wat fijn dat alles goed is met je kindje.

En Labrador heeft vakantie geboekt...HEERLIJK! :D

Tweety wat ontzettend balen zeg. Ik heb dat ook al een paar keer gehad, dan ben je zo overtuigd en toch ben je dan niet zwanger.

Loetjoe echt heel veel sterkte! Ik leef met je mee. Wat jij moet ondergaan is echt verschrikkelijk.

Misslisa goed dat je naar huis bent gegaan. Je kindje gaat voor alles. Pas je wel een beetje goed op jezelf?

Pfff ik ben net pas wakker...nee jullie klokken staan niet verkeerd. Voelde me al een paar dagen niet helemaal lekker en vanmorgen kwam ik gewoon helemaal mijn bed niet meer uit. Heb me maar ziek gemeld. Denk dat ik griep heb. Heb geen koorts, maar mijn hele lichaam is stijf en heb keelpijn en verstopte neus. Ik was gewoon bekaf, blijkbaar had mijn lichaam de slaap nodig want voel me ietsje beter.

Trouwens ik snap niks van mijn FF. Mijn FF voorspelde mijn ei op vandaag. Dinsdag had ik een knal ovu test, dus dinsdag en gisteren aan de BMS geweest. Nu geeft hij vanaf vandaag ineens aan dat mijn ei maandag was en mijn NOD opeens de 14e ipv de 18e. Lijkt mij wel een erg korte cyclus dan. Dus hoop maar dat FF er naast zit. Dat zegt mijn gevoel wel. Hoe kan ik nou maandag een ei hebben gehad en op dinsdag een knaltest. Ga hem niet snappen geloof ik.

Deel Deze Pagina