Hee @deedee Beterschap meid... @ Azrael: ja dat klopt bang voor negatieve uitslag maar dat moet je niet doen, wat hielkje ook al zegt denk erom dat je ook je menstruatue uit kunt stellen door stress omdat je denkt dat je zwanger bent.. En als je een test doet weet je het gewoon heel zeker nu ga je nadenken zou het wel zou het niet!! Ik zou het gewoon doen dan weet je het en dan weet je ook of je idd zwanger bent wat wij allen hopen of dat je gewoon door de stress niet ongi werd.. Meis sucses we horen het snel van je hea.. ben heel nieuschierig!!! Kop op.. Liefs
@ Azrael, misschien toch goed om naar de meiden te luisteren. Wie weet hou je jezelf ongelovelijk voor de gek... Dat wensen we je niet toe... Maar goed het is je eigen keus! @ Loetjoe, kl*te zeg dat je je zo voelt. Ik hoop voor je dat de volgende sessie's iets minder heftig zijn Hier word de ovutest steeds wat donkerder, dus vanaaf maar weer flinki aan de BMS!!!
Loetjoe KHHHNUUFFEEEL hopelijk komt er snel bloed en wordt het goed schoon van binnen! Azrael; ik heb twee keer 5 dagen overtijd getest, negatief en een paar uur daarna "mocht" ik lbijkbaar van mijn psyche ongesteld worden. Ik test nu dus meteen als ik over mijn langste cyclus heen ben, dan komt die ongi tenminste door. Als je je instelt op 1 streep dan valt die test best mee, maar hoe langer je wacht hoe meer je de 2e streep verwacht! en hoe groter de eventuele teleurstelling bij mij is!
Ik ga afsluiten en naar huis toe. Ben vanavond bij mijn moeder dus kan niet meekletsen. Lees morgen wel weer alles bij. Liefs Esther
Hallo dames, Even een ego berichtje ik heb vandaag een slechte dag... Vandaag op werk gehoord dat een collega zwanger is... Niet gepland en dwars door de pil heen ze liet zelfs het woord abortus vallen, daar moest ze nog maar even goed over nadenken.. :x Die collega is trouwens echt zo'n tokkie, je kent die gevallen vast wel... Dat kwam na de gebeurtenissen zo rauw op me dak dat ik helemaal van slag was... Heb niets laten merken hoor en gezegd dat ze moest doen wat haar goed acht... Maar toen ik eenmaal thuis was heb ik toch een potje lopen janken... En nu ben ik helemaal van slag!!! Azrael wanneer ben je van plan om te testen?
Mendy: Het is vaak zo oneereerlijk. Sommige worden zo zwanger terwijl het niet welkom is en waar het meer dan welkom is, duurt het lang of lukt het niet. Loetjoe: Het is niet niks wat jij nu door maak. Wel heel fijn dat je vriend jouw zo steunt. Hou vol meid!!! deedee: beterschap!!!
Auw Mendy...mensen moeten echt een beetje opletten wat ze zeggen. Dit kan echt heel hard aankomen, wat het ook deed bij jou. Ik word er ook niet goed van dat mensen me al een jaar lang gemiddeld twee keer per maand vragen of ik zwanger ben. Ik zeg standaard: Nee hoor zijn gewoon vetjes. Dan voelen zij zich ook eens lullig. Ja ik ben veel aangekomen, maar dat heeft niks met zwanger zijn te maken. En als je dan zo graag wilt dan zit je er niet op te wachten dat het je constant gevraagd wordt.
Mendy, dat moet ook wel zwaar voor je zijn! Het is toch eigenlijk oneerlijk dat het bij zoiemand 'per ongeluk' wel lukt en dat het dan niet eens echt gewenst is. Erg hoor. Azrael, ik wil je niet pushen... Maar testen jij!!!
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Azrael - NOD ergens rond 30 januari - 1e ronde - 25 jaar Twijfelgeval-NOD 5 februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari -3e ronde -21 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD nog onbekend - 9e ronde - 27 jaar Florabella- NOD nog onbekend - 3e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
Ja weet je dat je abortus wilt laten plegen prima moet je allemaal zelf weten, maar ga daar geen collega's mee op zadelen.. En hoe ze het ook zei zo tussen neus en lippen door ach misschien laat ik wel even abortus plegen, want ja dan kan ik nooit meer eens normaal naar de kroeg, kan dan eigenlijk niets meer normaal doen.. GRR!!!!!!! Wordt er nog steeds heel kwaad om.... Net bij het vriendje even me klaagzang gedaan en ook weer lekker gehuild!! Haha heerlijk.... Hoop dat ik vanavond een betere avond tegemoet ga.. Ga lekker wie is de mol kijken en heb me zelf een paar glaasjes wijn beloofd, misschien ga ik me dan beter voelen...
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Tweety25 - NOD 30 januari -6e ronde- 26 jaar Azrael - NOD ergens rond 30 januari - 1e ronde - 25 jaar Twijfelgeval-NOD 5 februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari -3e ronde -21 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD nog onbekend - 9e ronde - 27 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Ik heb een gerichte gok gedaan voor mijn NOD......ik hoop op die datum want dan is mijn cyclus weer hetzelfde als voor de mk!
Nou die wijntjes heb je dubbel en dwars verdiend mendy!! Vriendje is over een uurtje thuis!!!! Joepie!!
Loetjoe, wat een rot dag, hoop dat je snel bloed krijgt. Azrael, we willen een test zien Mendy, wat rot dat zo'n collega dat dan ook zo zegt, zijn helaas altijd mensen die alleen aan zichzelf denken. *knuffel* Nou meiden, heb de dokter terug gebeld en die wilde nog ff wachten met een bloedtest, ze verwachte eigenlijk dat de test met een paar dagen of toch positief zou worden of dat ik toch ongi zou gaan worden. Helaas was ik net daarvoor ongi geworden, kon haar dit alleen niet zeggen omdat mijn moeder erbij was en die niet weet dat wij bezig zijn voor een kindje. Heb tegen haar maar gezegt dat ik nog steeds duizelig was na die val maandag en dat mijn bloeddruk te laag is. weet nu alleen nog niet waar ik vanuit moet gaan bij mijn volgende cyclus, kan iemand mij helpen 25-28-27-25-25-28 is nu het rijtje
tweety, ik zou uitgaan van van 26 dagen, dat is nu het gemiddelde. Maar bij NOD+2 onthouden dat je vorige cyclus 28 was....
Angela, jammer dat je toch ongi geworden bent, maar toch fijn dat je uit de onzekerheid bent. Ik denk dat je met 25 à 28 dagen toch best een mooie regelmatige cyclus hebt. Zelf heb ik een korte luteale fase. Ik neem als nod dan niet mijn verwachte ongi, maar 14 dagen na ovulatie aangezien dat de dag is waarop je eigenlijk kan gaan testen. Ik hoop dat je me een beetje kunt volgen.
volgens mijn vriendin(verloskundige) is dat toch te onregelmatig voor hun dan zeg maar. maar voor mijn volgende ei weet ik nu ff niet waar ik vanuit moet gaan, denk dat het beste is om de dag te klussen en als ik me ei voel(gelukkig voel ik die meestal wel)dan ff extra ofzo bah voel me er echt k*t onder