Even een update: ben inmiddels al wel wat bloed verloren, ongeveer zoveel als bij een menstratie. Had in het begin van de avond een lichte verhoging: 37.8. Heb daarom nog even gewacht met de tweede ronde totdat mijn temp weer normaal was, nu dus. Deze keer gewoon paracetamol als pijnstiller genomen, want misschien kwam die misselijkheid en duizeligheid wel van de Voltaren.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar- Ronde12- 29 September 2011 NOD: Azrael - NOD ergens rond 30 januari - 1e ronde - 25 jaar Twijfelgeval-NOD 5 februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari -3e ronde -21 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar Ikke81 - NOD 28 februari - 9e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD nog onbekend - 9e ronde - 27 jaar Meid1987 - NOD 21 Januari - 8e ronde (1e na vmk) - 23 jaar Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar zo weer ff aangepast hoop dat ik goed gok ben uitgegaan van 26dagen maar test pas als het nodig is vanaf 6maart
oh loetjoe fijn dat er iedergeval al wat bloed is gekomen. hoop dat het mee gaat vallen met de pijn straks *knuffel*
zijn hier geloof ik wel wat meiden die een dikke knuf kunnen gebruiken, bij deze voor jullie allemaal een hele dikke knuf!! hier alles lekker rustig, ongi lekker al weer weg, das wel fijn! nijn zit heerlijk in zijn kleinere omgeving, gaat goed met zindelijk zijn! af en toe lekker bij hem zitten, vindt ie geloof ik wel leuk.
Van mij ook even een knuffel voor iedereen die het nodig heeft! Had vandaag de hele dag pijn in mn onderbuik aan de linkerkant en weer had ik de hele dag hoofdpijn en was ik wat misselijk. Leuk zeg dat ontpillen, bluh! Fijne avond allemaal. Ik ga verder GTST kijken en daarna naar Wie is de mol!
Angela balen meis ! maar nu weet je waar je aan toe bent BMS Mendy pff ja sommige mensen kunnen echt lomp zijn ! Meid je ventje is nu thuis dus jij bent niet meer bereikbaar . Azrael je hebt een pb Sallie pb mij eens even terug ? .. Hielkje ik heb zin in over 3 weken Loetjoe sterkte meis ! Justme nijn lekker in zijn vel en jij ook ! DeeDee zeker balen van adele maar ik heb de Cd gekocht vandaag ook lekker Vandaag ff een off day hier , maar goed ik was even alleen het bos ingegaan met sparks en dat beviel wel , eenmaal terug stond er een vriendin en die zei ja muts je reed net het bos in toen ik kwam en ik wil ook ! haar beest is niet zo heel makkelijk dus ik keek naar spark en bedacht dat we nog wel een uurtje mee konden, toch even lekker kunnen crossen !
@loetjoe, wat erg voor je! klinkt als een hel, ik leef met je mee, hoop dat de 2e ronde pillen wat minder erg zijn @mendy, ik snap dat je dat helemaal even niet kan hebben nu, potje janken mag best hoor! En geniet van de wijntjes @meid, jeeeejj, eindelijk vriend weer thuis, ben blij voor je @angela, ik snap t wel van de dokter, 25 tot 28 dagen is best nog netjes hoor! Wel fijn dat je nu uit de onzekerheid bent nu je ongi bent geworden en heel veel succes in de volgende ronde! @deedee, dat is ook niet leuk, zulke opmerkingen, zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten. Waardoor ben je veel aangekomen dan?
Joyce. Lekker genoten dus in het bos! Ennuuhhh sparks heeft zijn benen weer gestrekt!! Pff ik heb echt krampjes in mijn buik, ik hoop zo dat mijn cyclus weer op gang aan het komt en dat mijn opkomende ei mijn kramp veroorzaakt!
heey dames, Tweety: tjonge balen zeg. Maar nu weet je wel waar je aan toe bent. Op na de volgende ronde. Meikie: Ooh op die manier. Die van mij is er daarin tegen wel klaar mee. Maar ik nog niet hahah. En kippenragout is een eitje om te maken. Je bent wel even bezig maar stelt niet veel voor. Dus hier ff het recept van mijn moeder. En voor de liefhebbers gewoon proberen. 1 en een half liter water aan de kook brengen. 3 Blokjes maggi kippenboulion er in doen. even goed doorroeren. 5 kippenbouten met bot en vel. Aan de boulion toevoegen. zorg wel dat alles onder staat. Is dit niet het geval. Draai de onderste na boven en de bovenste na onder. Na 15 min te hebben LICHT gekookt. Als het gaar is haal je de kip eruit laat het even afkoelen.... En dan de volgende stap..... Schenk de boulion in een andere pan of schaal. Braad in de kookpan 100 gram boter goud bruin. Dan op laag zetten. Voeg hier 150 gram bloem aan toe. Goed roeren. Dan de boulion er aan toe voegen. NIET alles te gelijk anders krijg je klontjes. Dit netzo lang als de het vocht op is. Nu de kip is afgekoeld afkluifen het vel en de botten zijn niet meer nodig. Nu het overgebleven vlees in hapklare broken snijden. En in de pan doen. Nog een beetje peterselie voor de kleur. En wat maggi.(ik zet het er meestal naast. Om zelf toe te voegen) En klaar is de ragout. Ik ben hier ongeveer 3 kwartier mee bezig. Maar echt aan het werk is maar 15 min. Moet gewoon gaar koken. Dit is voor 4 personen ongeveer. Maar kan altijd in de vriezer. Kipfilet kun je ook gebruiken. Maar dan mis je een beetje smaak. Hoop dat je er wat aan hebt. Wij thuis vinden het heerlijk. Loeloetje: Heel veel sterkte met je medicijnen.... Lisa: Goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en nu lekker rustig aan doen hoor Karinikke: Tjonge zeg 6 kinderen en 2 lichtjes ziek. Wat een drukte zeg. Verliep alles een beetje soepel? Azreal: Jij ook een gelukkig nieuwjaar he DeeDee: wou dat ik je kon helpen maar ben op dat gebied super blont ahaha. Gewoon door gaan waar jullie mee bezig waren lijkt me. Mendy: Tjee zeg wat bot van jou collega. Snap dat ze niet weet van hoe jij je voelt. Maar dat zijn toch dingen die je (als je die wil zeggen) toch voorzichtig zegt. :x En dan nog even mijn verhaaltje. Ben aan de ene kant boos maar andere kant heb ik het zelf aangeboden. Ik werk 34 uur. Maar omdat de zaken niet heel lekker gaan. Heb ik aangeboden om een dag te gaan ruilen waarmee ze de winkel 1 dag dicht zouden kunnen doen. Dit was echt niet nodig maar bedankt voor het aanbod. Nu kreeg ik vandaag telefoon dat het toch omgegooid werdt. Mijn collega wil op maandag werken en ik op woensdag. Dit omdat manlief elke maandag vrij is. Dus geen enkel probleem zei ik. Maar zij hij de donderdag ben je nu ook vrij. Ik zo ehm.... hoezo. ja andere collega is afgekeurd voor dit werk maar is nog op papier bij ons tot ze ander werk heeft. En dus ook nog loon krijgt... Conclusie ik ben nu 1 dag extra vrij dan ik wou.... Wel lekker maar finiancieel... tja dat was ff slikken. Komen wel rond hier maar is toch even slikken. Dit is voor een jaar maximaal. Kort samen gevat in moet nu 5 en een half uur in de week inleveren.... liefs mij
Dat klinkt wel erg raar hoor twijfel, dat kunnen ze toch niet zomaar doen? Heb je dan niet een contract voor een bepaald aantal uren? Scheelt toch wel aardig per maand denk ik als je 5,5 uur per week inleverd!
Het lijkt mij ook niet dat ze dat zomaar mogen doen... Daar moeten ze dan wel verdurrie een goede reden voor hebben... Het lijkt mij zonder doorgronde reden dat ze dat sowieso niet kunnen maken... Joyce de cd van Adele is goed he, ik luister bijna de hele dag niets anders... Ik ga wel naar Paradiso, heb er nu al zin in... Voor de wie is de mol kijkers, wie is jullie mol, vind het wel jammer dat jan eruit is, vond hem wel zeer fanatiek in het spel...
twijfelgeval: Dat kunnen ze toch niet zomaar maken. Ik neem aan dat je dat toch echt zwart op wit moet hebben. Vanavond onze nieuwe auto gehaald een Ford Mondeo. Morgen kan ik ermee scheuren.
mendy vervelend zeg sommige denken er wel makkelijk over. zijn veel die graag willen waarbij niet makkelijk gaat en sommige wat niet de bedoeling is zo makkelijk over doen misschien wel abortus het is toch al een klein leventje. ben vandaag naar verloskundige geweest alles is goed met de kleine groeit goed hartje gehoord schoonmoeder is mee geweest vond zo leuk om te horen
CD van Adele vind ik ook super! IK vind het ook jammer dat Jan er uit is bij wie is de mol. Patrick is mijn mol. Art is ook zeer verdacht maar dat ligt er te dik bovenop. En ik vind Karin ook verdacht want zij doet eigenlijk gewoon helemaal niks waardoor ze ook geen geld opbrengt voor de pot. Wie is jou mol?
Ik zelf verdenk Anna al vanaf de 1ste aflevering... Maar neig ook wel een beetje naar Patrick ik vind het maar lastig.. Lovekees: wat fijn dat alles goed is... En weet je van die collega, kijk dat je niet zit te springen voor een kind als je er helemaal niet mee bezig bent daar kan ik nog mee inkomen, trouwens het zou je moeder maar zijn, dat terzijde en mag ik ook niet zeggen .. Maar formuleer het dan anders. Me teamleidster weet wat er allemaal gebeurd is en die zag ook dat ik in shock was, mocht gelijk aan het roosteren beginnen zodat ik snel naar huis kon echt super lief...
hey meiden tweet balen van je nega test meis loetjoe sterkte meis hopelijk blijft het nu wat dragelijker karin ja we hebben ook echo foto gekregen 3 dezelfde dus ook voor de opas en omas 1 zal er morgen even een foto van maken en hier posten als het lukt mendy wat een k*t opmerking van je collega sommige mensen denk ook nergens over na he geniet van je wijntjes heb je verdient sorry voor wie ik vergeten ben dikke knuffel voor iedereen
He meiden Laptop is kapot dus ben niet echt in de gelegenheid op bij te lezen, kan iemand mij ff een up date geven.. Please. Probeer morgen ff wat anders. Tot morgen weer. Sweet dreams
mendy jij wel ???? tss ik wil mee ! kan ik niet in je tas ofzo ? hihi nee hoor geniet ervan maar denk wel aan mij die avond ! Twijfel dat is een raar verhaal kunnen ze dat zomaar maken dan ? Ikke balen van je lappie euhm een update nou igg geen nieuwe zwangere sorry ja heb de cd nu voor de 2e keer achter elkaar op staan , staan wel wat sombere nummers op kan ik ook lekker gebruiken vandaag mja . ik ben dus helemaal gek van het nummer someone like you daarvoor kocht ik de cd hihi