hallo dames, alles gelezen, maar niets onthouden! sorry Ik zag een mooi echo voorbij komen, super Dani! Ik ben echt blij voor je. Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het met Azrael gaat. Laat aub wat horen! Je houdt ons te lang in spanning
Lisa,fijn dat alles goed is met de kleine, goed luisteren hoor naar je eigen lichaam Dani, mooie echo hoor, echt een klein spruitje Azrael, ben je er nog?
In de luteale fase (fase vanaf ei tot ongi) stijgt je temp vaak tot zo rond de 37 graden en iets daarboven maar 38 is idd verhoging. Met een grafiek kan je zien wat je gemiddelde temp is gedurende je temp, de stijging na je ei en een eventuele ongi als hij aan het eind weer kelderd. Klik maar eens op mijn ronde (de in roze geschreven tekst) dan kan je zien hoe het ongeveer werkt.
nijn schrikt nog een beetje van het geluid van zijn speeltje heel grappig! heb ook een hondekussentje in zijn ren gezet, daar zit ie nu prinsheerlijk op! hoezo ik verwen hem te veel nu op zoek naar een grotere kooi, maar das nog best lastig..... meeste winkels hebben kooien maar tot 1 meter en dat vinden we toch wat te klein voor hem als ie volwassen is. morgen zoektocht maar voortzetten.
heb ik ook al gedaan, maar thanks voor de tip. daar zijn ze inderdaad wel, maar wil het liefst een hok met deurtje die naar beneden op gaat (als je begrijpt wat ik bedoel) en zie graag een hok in real life voor ik m koop.... ouderwets he
daar heb je wel gelijk in. Heb stiekem ook even gekeken, er zijn zelfs kooien met 3 verdiepingen. Zou het niet in mijn woonkamer willen hebben, maar wel cool voor konijn
ja, aparte maten zijn erg duur ben ik nu achter.... groter dan 1 meter wordt door sommige winkels al als apart gezien.... tja, heb ik weer met mijn grote bunny maar ken nog een zaakje in de buurt en een tip gekregen van een zaakje net buiten mijn woonplaats. een we hebben nog even voor nijn te groot wordt voor dit hok. komt allemaal goed!
Hahaha, het is mijn nieuwste en grootste hobby!!!!! @ Dani, mooie echo, dat word vast een heel knap kindje!!! Ik ben van het weekend lekker naar amsterdam samen met mijn vriendje, broertje en schoonzusje via vakantie veilingen een hotelovernachting. Dus wij gaan amsterdam onveilig maken!!!