Hoi meiden, Hier was het vanmiddag toen ik naar huis toe reed ook erg mistig. @Joyce, toch jammer van de ongi, Ga dan toch morgen maar m'n sloffen bakken, ben vrij dus dan kan ik ze lekker in mijn eentje op eten, Marinade was zo goed gelukt dus ze moeten erg lekker zijn. @Meid, leuk dat je je nieuwe huisje hebt ingericht, nu hopen dat jullie beide snel een baan kunnen vinden. @Lisa, fijn dat je klachten al iets minder zijn, kan heel erg goed zijn dat het de groei van de kleine is. Leuk dat je ook allemaal cadeautjes hebt gekregen van sinterklaas voor de kleine. Wat is die man toch allert he. Ik ga niet aan de ovulatietesten. mijn ongi is zelfs nu na de MK weer heel erg regelmatig, heb sinds zaterdag een andere afscheiding dus zijn zondag toch maar met klussen begonnen, wie weet, De VK zei namelijk aangezien mijn baarmoederslijm nog niet helemaal is afgestoten er een kans zou kunnen zijn dat het eitje zich beter kan hechten, dus wie weet, we gaan er gewoon voor. Sorry voor dit ego berichtje. Verder weinig te melden, ben vanmiddag lekker vrij geweest en morgen eindelijk weer eens een hele dag vrij. Ik wens iedereen een hele fijne avond. Heb zometeen geen kans meer om nog te reageren. Manlief laptop in beslag genomen. Veel liefs Esther
wonderfull aha ok dan ga ik die eens gebruiken , heb indd de testen van zwanger en kids overigens en 1 van het kruidvat hihi maar kan je die ovu ook makkelijk berekennen met mijn nu onregelmatige cyclus ? De ha wou trouwens een bloedtest omdat en mijn temp hoog blijft , plus ik heb heel van afscheiding gehad afgelopen maar vorige maand was de cyclys 2 dagen en ik had maar heel weinig en vanwege de misselijkheid en rugpijn... maar martijn die wil nu ook ovu testen , alleen is die nog aan het wachten op de HA zijn uitslag . maar ik ben nu echt ong doorgebroken dus ik geloof er niet meer in , maar mag vanavond nog niet zuipen van tijn pff mannen ... iedereen al bezig met de boom jeetje wij nog niet doen we later wel een keertje .. welke kleuren doen jullie ? verders is het me even ontschoten sorry . hielkje eetsmakkelijk meis en sorry ik hoop dan nu maar op volgend jaar een keertje , doen we het dan allemaal tegelijk hier ? dan kunnen we aan lisa en wonderfull de ervaringen vragen haha en de do's en dont's
ik heb besteld wonderfull aanbieding van 12 luxe ovulatie testen en 3 zwangerschaps is dat genoeg 12 ovu testen ?? en ik heb die van midstream trouwens geen sticks dat vind ik niks
Met 12 kom je wel een eind ja! Ik zou gewoon je kortste cyclus van de afgelopen maanden pakken en die even invullen. Dan begin je zeker op tijd! En dan gewoon doortesten tot je je ei gevonden hebt!
Heej meiden! Ik ben er ook nog hoor! . Jullie hebben weer heel wat afgekletst! Joyce, spannend alsnog! Verder Hielkje ik hoop dat het raak is en dat het goed kan blijven zitten nu! Verder heb ik wel alles gelezen maar niet alles onthouden. Ik ga woensdag weer bij mijn vriendin kijken die is bevallen, vind het superleuk! Het gaat alweer heel goed met haar! Krijg uit de verhalen van mijn omgeving wel het idee dat jongere moeders (dus onder 38 ofzo) weer sneller fit zijn na de bevalling! Kijken jullie ook Greys?
met 12 testen moet je wel een eind komen joyce! inderdaad even de bijsluiter lezen en beginnen op de dag van de kortste cyclus. ben heel benieuwd hoe de testen je bevallen! (en of ze succes geven uiteraard)
@ Joyce, Ik geloof dat je het gemiddelde van je afgelopen cyclussen moet berekenen maar idd wat de meiden al zeggen als je gewoon je kortste pakt dan mis je je ei zeker niet. Ik had die ook de midstream + 3 zwangerschapstesten 12 moet je er zeker wel meekomen. Bij mijn werkte hij de eerste maand niet (geen ei gevonden) niet in de stres schieten (wat ik wel deed hihi) dat kan als je ze voor het eerst gebruikt maar hoeft natuurlijk niet.
hallo allemaal, jullie kunnen aardig kletsen hier! Ik heb vandaag ovu-testen bij het kruidvat gekocht, kom ik thuis is het doosje helemaal leeg... ... duur doosje... Ga morgen maar even terug, ik hoop dat ze me wel geloven!
Goede avond Jullie hebben lekker gekletst meiden, ik heb alles gelezen maar zoals vele niet alles onthouden, sorry Hier ook mistig bagger en na de nacht alles ijzig Hier is die (echte) boom wit, grijs, doorzichtig en zilver.
Hopelijk werken die dingen bij jou wel, bij mij waren ze allemaal positief terwijl ik toen echt nog mijn ei niet had maar als je gek bent op strepen dan zit je bij KV wel goed
muis als je de bon hebt moet dat geen probleem zijn anders vraag je het telnr van t hoofdkantoor dien je een klacht in
Hey meiden...net weer etrug van lesgeven. Ik wil de boom wit en zilver doen. M`n katten hangen nu al in de boom, terwijl er nog helemaal geen ballen inhangen! Ga dus echt alleen kunstof ballen gebruiken haha Het is buiten alweer lekker glad aan het worden :s Doe allemaal voorzichtig morgen! Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker.
ok meiden bedankt voor de tips mijn normale cyclusen hou ik dan even aan deze twee maar even buitengesloten dan zit ik dus rond de 28 a 30 ... Muis pff lekker dan die van de kruidvat neem ik bewust niet want zelf mannen hebben daar een eisprong mee haha . hoop iig dat je dan een nieuw doosje mee krijgt en deze je wel geluk brengen Inge hmm lekker dan haha onze katten blijven er als het goed is vanaf alhoewel we youp toen nog niet zolang hadden vorig jaar die hebben we gekocht omdat onze andere is gestolen , en gizmo met zijn 3 poten erg afhankelijk is van een andere kat/poes en we gek werden van hem alleen dan gaat die slopen en speelt de hele dag door met onze jackies heel irritant ! merk trouwens dat youp weer pijn heeft pff die heeft sinds we haar kochten al een gebroken staart en sinds kort weer last van arm beestje ga eerdaags maar weer even bij mijn oude collega's langs (dierenarts) He lieve Dani hoe is het eigenlijk met jou ? Maar gaan we nou allemaal voor een plakbeeb in 2011 dan? Sallie zegt zeker ja hahah justme ja maar na afgelopen dagen ben ik het urine opvangen wel even beu voor mij even geen dipsticks meer Ikke ja hier is het ook erg mistig en op het nieuws was ook al dat flevoland erg glad was vandaag (daar wonen wij dus) Nou ik ga mijn bedje opzoeken morgen weer druk dag
Goedemorgen meiden! Ik ga ook even een ego berichtje plaatsen, wil even jullie ervaringen horen. Had het gister over 1 januari met mijn vriend, stoppen met de pil en dergelijke. Hij gaf aan dat hij het wel heel snel vindt in eens. Daar ben ik het wel mee eens hoor, maar ik wil het wel! Hij wil het ook wel, maar zegt dat hij af en toe twijfelt. Nu heb ik dat ook wel, of ja, twijfels, het is natuurlijk eigenlijk iets heel onbekends waar je voor kiest. Dus dat je het nooit helemaal zeker weet lijkt me logisch. Ik heb gezegd dat ik wil dat hij er helemaal achter staat en hij zegt dat hij het ook nog steeds wil op 1 januari. Maar nu weet ik niet meer zeker wat ik moet doen, ik wil gewoon stoppen, maar wel samen! Hadden jullie vrienden/mannen dit ook? Of is dit toch een teken?! . Misschien overdrijf ik hoor, maar ik irriteer me zelf altijd aan mensen die "even" een kindje "nemen" en daar wil ik zeker niet bij horen! x
Sallie: Ik ken het niet van mijn vriend, maar ik zou er gewoon goed over blijven praten! Tuurlijk het is ook niet niks, ik denk dat iedereen af en toe wel is de twijfels krijgt. Hier gaat het weer minder, heb sinds zondagavond een branderig gevoel na het plassen en eigenlijk de hele dag door, dus ik gister de verloskundige weer gebeld en die zei dat ik me urine weer even moest laten testen bij de huisarts. Het moest met ochtendurine dus vanmorgen heb ik het laten testen, geen blaasonsteking maar wel bloed in mijn urine. Rustig aan doen, goed drinken en de verloskundige bellen was het advies. Ik de verloskundige weer gebeld, die konden dit niet plaatsen en ik moest de huisarts weer bellen of mijn urine op kweek mocht, nu moet ik het morgenvroeg weer brengen..Pff ben er nu moe van. En voel me onzeker omdat het echt brand en raar voelt
@Sallie, ik zou het er met je vriend nogmaals heel erg goed over hebben. Het is toch een grote beslissing die je neemt. En het verandert je totaal leven, vandaar dat een man het soms een angstig idee vindt. Weeg alle voor's en tegens goed tegen elkaar af. En besluit dan samen om te stoppen met de pil. Stop aub niet stiekem, dit kan je je relatie kosten. (maar zo dom ben je denk ik niet) Ik hoop dat jullie er samen uit zullen komen. @Lisa, Het zou wel heel erg goed kunnen dat je toch een blaasontsteking hebt. De symptomen zijn: branderig gevoel bij het plassen vooral bij het laatste stukje, meer plassen dan dat je doet, en drukkend en pijnlijke gevoel in de onderbuik (zal moeilijk zijn om te beoordelen) @Joyce, ik hoop dat het nu goed gaat met die ovu-testen en je snel je ei hebt gevonden. Joyce, het geeft niet dat je niet zwanger bent, m'n sloffen smaakte net heerlijk. Moet nu alleen nieuwe kopen krijg toch wel erg koude voeten zo. Op naar de volgende keer. Duim voor je. Hier vandaag lekker een dagje vrij, heerlijk niks doen, op schoonmaken in het huis na dan. Voor iedereen die moet werken werk ze, en andere fijne dag als je geen verplichtingen hebt. Hier is het weer lekker glad en mistig. Veel liefs Esther