nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@justme, wij hebben 2 konijnen 1 dwerg en 1 gewone hangoor en ze zitten beide in een hok van een meter lang en 60cm vreest en dit gaat heel erg goed. Ze lopen altijd los vanaf het moment dat wij thuis ikke tot we naar bed gaan.

@ Meikie niet Amsterdam te onveilig maken, anders hoor ik het mischien. Woon op 20 min rijden van het centrum. Maar heel erg veel plezier

2. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Ik kan je niks beloven....;)
    Voor nu duik ik mijn bedje in, dus zoals altijd voor iedereen, slaap lekker en droom zacht...En tot zondag!!!

3. justme hah nijn heeft maar een super leven bij jullie !
    DeeDee aan de cavia's

knaagdieren nee mij niet gezien ik hou het bij de honden katten vissen en paarden is ook leuk en ook duur dus ach haha

Ook hier gaan we voor de roze ronde hoor ! vanavond geen BMS tis ook nog vroeg voor mijn vruchtbare periode maar martijn heeft geen zin en moet morgen werken dus morgen weer een nieuwe ronde nieuwe kansen !

denk tot morgen avond anders tot zondag

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wou ff snel reageren. Dani wat een super echo zeg. En inderdaad net een klein spruitje. Die straks gaat groeien als kool hahaha

5. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    heee...

@Dani wat een mooie echo super man!!! echt tof ben ook blij als ik een echo heb gehad dan weet je toch pas zeker dat er iets is!!! nu ook wel maar dan zie je het ook echt!!...

Iedereen ook een weekend vrij?? ik gelukkig wel was er wel aan toe ben zo moe!! maar voel me echt super!!! het duurt nog zolang voordat ik na de echo mag ik snap t niet helemaal mn schoonzus mocht met 6 week al echo maken en ik pas over 3 weekjes!!!!.... maar goed zal wel goed zijn en heb er echt zin in en leef er echt naar toe!!! na het moment om mijn kleine uk samen met mn man lief te zien!! heerlijk!!

Sorry voor de gene die nog geen positief hebben ben gewoon een beetje enthousiast!..
    En Azrael waar ben je??? We horen niks meer van je!!! is het positief is het negatief je moet echt even wat laten horen, we zijn erg nieuwschierig!!! wat het is geworden!!! we hopen op goed nieuws nog steeds!!!...

Nou dames ik ga lekker men bedje opzoeken!!!

daaag.... Slaaplekker iedereen!!!

Liefs

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames wat veel gekletst moest wel heel veel bij lezen.
    Dani wat een mooie echo ben echt heel blij voor je

ik ga morgen naar de verjaardag van mijn nichtje en savonds nog een verjaardag van de vriend van de nicht van mijn vriend.
    zondag gaan we naar een nieuwe auto kijken en ik ga testen is misschien nog wat vroeg maar ik heb normaal een lf van 11 dagen en dan is het de 11 dag. ik heb echt het idee dat het deze ronde raak is we zullen zien

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

We wachten in spanning af Karin.

Ik ga ook lekker slapen. Man zit in de kroeg dus even bed voor me alleen heerlijk.

Tot morgen liefs Esther

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Truste meiden, al zal het voor sommigen al meer een goedemorgen zijn ;). Ik kom net uit de kroeg gerold, ga nu heerlijk naar bed. Was een gezellig avond, lekker gedanst met mijn vriendin, even de stress van alles weg! :)

x

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Zooo goedemorgen....eindelijk begint hier de eerste echte klusperiode weer!!! Gisteravond nog maar even doelloos geklust....

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames

@ florabella oefenen is altijd goed nu maar hopen dat je goed genoeg geoefend hebt en raak schiet deze maand

ik heb allemaal ongi krampen dus ik denk dat ik toch ongi word baal er wel van dacht echt dat het wel is raak kon zijn deze maand

11. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    karin, dat klinkt goed! Ik hoop het zooo voor je!
    Ik heb er zelf ook een goed gevoel over deze ronde. Ik heb sinds gisteren echt flinke krampen naast mijn navel en dat heb ik nog nooit eerder gehad. Ik hoop het! Ik heb in ieder geval 4 gunstige pendels, of 2, ligt er maar aan hoe je het bekijkt.

12. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Karin en Muis: mijn duimen draaien op volle toeren!

De Cyotec-kuur zit er op! Na de eerste ronde gelukkig geen krampen meer gehad, alleen een beetje gerommel in de onderbuik. Geen bloedverlies gehad na die eerste keer, maar vanochtend kwam er wel een klein stevig kloddertje uit (sorry voor de details) Denk eigenlijk niet dat dat alles is, maar misschien komt er vandaag nog wel meer...

13. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @justme ik heb je even een pbtje gestuurd met een link naar mooie konijnenhokken

Meikie veel plezier in Amsterdam. Ik hoor veel over dat vakantieveilingen. Moet ik ook maar eens kijken.

Ikke81 that's the spirit. Let's all go pink. En toevallig is roze mijn lievelingskleur. Kan er niet genoeg van hebben. :D

Karinikke ik hoop dat het loos alarm is en dat je gewoon op roze gaat deze maand. En lekker even dansen inderdaad. Heerlijk alle stress eruit swingen!

Florabella ach ja doelloos of niet, je moet maar zo denken je kunt niet goed genoeg voorbereid zijn hahaha :D

Muis hou dat gevoel vast! Ook jij voor roze.

Azrael waar ben je nou? We zijn allemaal zo nieuwsgierig.

Ik weet voor mezelf niet wat ik er deze maand van moet denken. Ik ben echt bang dat we toch te laat waren, maargoed de tijd zal het leren. Volgens FF mogen we de 19e testen. Ik zei dat tegen mijn man en toen zei hij dat dat de sterfdag van zijn vader was. Zijn vader is 28 jaar geleden overleden toen manlief 8 was. Ik kreeg er meteen een raar gevoel bij, maar manlief zei dat hij hoopt dat het positief is die dag, want dan hebben we voortaan wat leuks om aan te denken op die dag. Dus ik ga me echt inhouden met testen tot de 19e. Maar volgens FF word ik eerder ongi, we zullen zien.

14. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ik reageer even snel, ben doodop lang leve de wind het is hier 1 grote schommelstoel slaapt niet heel lekker... Slaap al twee nachten nauwelijks... Dus wie kan er voor zorgen dat de wind stopt.. :D

Zag een mooi boontje van Dani langskomen, wat mooi! Fantastisch!!

Karin: ik had ook voordat ik positief testen hele erge ongi krampen... Dus er is nog hoop... Bij mij liep het niet goed af maar dat terzijde..

DDB: dat is dan idd een bijzondere dag om positief te testen hier draaien de duimen...

Zo ga snel douchen, gaan zo een bruidsjurk uitzoeken voor me zus, heb er zo'n zin in..

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Meiden,

Ik heb even snel alles bijgelezen..

Dani, wat een super echo lieverd!!!

Karin en deedee, ik duim voor jullie!

Loetjoe, ik duim ook voor joy! Hopelijk is alles weg nu!

Gisteren lekker uiteten geweest :)
    Vriendje zijn gesprek ging goed! Nu duimen en afwachten.. :)

Pff het waait hier ook heel erg, niet leuk!!

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen deze morgen

@Karin:Morgen dus testen, ben zoo benieuwd. Ene.. geen bloed geeft nog steeds moed ;)

@Sallie: Lekker hoor dat je even de stad in bent geweest en dat je even hebt kunnen ontspannen.

@Florabella: Even doelloos klussen is ook leuk toch, houd het spontaan.

@Muis: Bij jou ook spannend dus, wanneer ga je testen?

@Loetjoe: Hopelijk is alles nu schoon, ik ga voor je duimen.

@DDB: Vind roze eigenlijk geen mooie kleur maar in dit geval is het een pracht kleur ;) en hopelijk hebben jullie een mooie herinnering erbij op 19 feb :D

@Mendy: Jij woont dus op een woonboot, hopelijk gaat de wind snel liggen

@Meid: Beter dat het gesprek goed verliep, hopelijk zit er een leuke baan aan vast.

17. Samarinde

Samarinde Fanatiek lid

15 dec 2010
    1.485
    0
    0
    Heey dames, ik zeil even langs! Mijn laptop is overleden op tragische wijze, voorlopig is er dus bitter weinig internet voor mij. Tot ik weer een fatsoenlijke pc tot m'n beschikking heb zal ik er amper zijn helaas.

Kleine update, ik had toch gelijk; ben ongesteld geworden gisteren. :) Dus op naar de volgende ronde!

Hopelijk tot snel dames, geen internet hebben is Not My Cup Of Tea, zacht gezegd. :D Houden jullie een beetje voor me bij wat er allemaal gebeurt en zo?

Liefs!

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Azreal: Klote dat je ongi bent meis maar nu heb je wel duidelijkheid.

Hopelijk tot snel

19. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Azrael: jammer! Wel goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en gehandeld. Nieuwe ronde, nieuwe kansen!

20. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jammer Azrael, op naar de volgende ronde!

Ikke, volgende week zondag is eigenlijk NOD (14 dagen na ovulatie). Maar ik heb maar een luteale fase van 11 dgn, dus als ongi en vrijdag nog niet is ga ik stiekem al een testje wagen.

Loetjoe, ik hoop dat alles snel "schoon" is zodat je weer verder kunt gaan.

Deel Deze Pagina