mensen kunnen soms rare namen bedenken, Bam en Pink vind ik ook niet echt wat, maar Vlinder ook niet.... tja, ieder zijn ding he!
Ik zag laatst ook een broer en zus op tv: broer had de voorletters J.A.M., zus had de voorletters W.C. Hun achternaam: Pot Heb net ook even wat pendels aangevraagd
Heej meiden, Ik ben er ook hoor, en lees jullie de hele dag! Joyceje: hoe is het meid? Azrael: balen joh, had het echt niet verwacht! Toch blijkt je gevoel dan te kloppen. Hoelang was je cyclus nou uiteindelijk? Loetjoe: ik hoop dat het toch doorzet meid! Misschien heeft het wat tijd nodig... Lisa: leuk kadootjes! . Labrador: hoe is het met jou? Twijfelgeval: je NOD is vandaag, hoe is het met je? Justme: heb je gekeken op de site die ik gaf? wat vind je ervan. Je vindt ze super of stom denk ik, ertussenin kan niet . Deedee: er zijn echt raaaaare namen inderdaad. Hier gaat alles goed. Allemaal leuk die zogenaamde eisprong, maar ik voel niks hoor . Vandaag wel onwijs jeukende tepels, word er gek van! Grr... Verder vind ik het allemaal een stuk minder spannend dan vorige maand en ben ik er veel minder mee bezig. Tis toch de eerste maand allemaal nieuw, en heb nu echt de "we zien wel"instelling...
@salli, die teddies zijn geloof ik niet echt mijn konijntjes.... geef mij maar een stoere nijn! grote kooien zijn lastig.... in de winkels moeten ze vaak speciaal besteld worden en zijn best duur helaas. heb 1 winkel gevonden die gaat kijken hoe duur ze gaan worden en 1 winkel die ze in voorraad heeft maar volgens mij is die duurder. tja, we letten op de kleintjes he
Hoi Hielkje, Mijn ongi heeft nog niet doorgezet, maar verlies nog steeds bruin.. dus het zal vannacht/morgen wel doorzetten denk ik zo
hee @ azrael.. jammer meis verdorie... nou hopen op de volgende ronde.. goed dat je naar jezelf hebt geluisterd... Weltrusten allemaal.. ga slapen ben moe!! Doeggg...
Ik ga morgenochtend alles bijlezen meiden. Wilde even laten weten dat ik nog leef haha, paar dagen hengstenkeuring achter de rug dus weinig tijd gehad. En net als mooie afsluiter van een geslaagd weekend heb ik 2 fantastische hengsten gekocht op de veiling, waarvan er 1 aangewezen is voor het verrichtingsonderzoek (om goedgekeurde dekhengst te worden zeg maar, want de meesten zegt dat niet denk ik haha) dus ik ben echt super trots en ben helemaal happy nu haha! Morgen ga ik alles even af wat ik gemist heb hier!
Oooooo jij hebt jezelf mooie cadeautjes gegeven!!!! Ben nu wel reuze benieuwd welke (pb??....) ik had namelijk wel een paar persoonlijke favorieten.....kijken of we dezelfde smaak hebben!!
Sallie± ik leef nog! Moet veel werken en ben dus niet veel thuis. Er zijn heel wat zieken en aangezien wij een klein team hebben moet je dan wat vaker werken. Ik ben nu alleen thuis manlief is aan het werk. Ik slaap dan altijd een stuk onrustiger, vooral nu met die harde wind. Ik verdenk alle geluiden op bijvoorbeeld inbrekers (ik ben ook zo´n watje haha) Azrael± Balen zeg van je ongi.
Heey girlsss, Hier net weer van een verdomd gaotisch weekend. Vrijdag na het werk een kinderverjaardag gehad. Vandaag ook gewerkt toen nog een verjaardag van mijn tante. Ik ben gesloopt... Nu lekker op de bank en kom er vandaag en morgen niet meer van af. Nouja kruip nog wel een keer in bed hahah. En ja mijn nod.. Ben nog steeds niet ongi en ben dit keer uitgegaan van mijn langste periode. Ik wil dus morgen gaan testen. Moet zeggen qua kwaaltjes niet veel te melden. Alleen mijn tepels zijn nog steeds super gevoelig... Maar verder voel ik me niets anders. Dus we zullen morgen wel zien wat de test ons brengt. Maar voel ook nog geen ongi opkomen. Normaal wordt ik het altijd savonds. Maar azreal balen hoor. En inderdaad je gevoel is meestal wel juist. Op na de volgende ronde. Maar mooi ships dat je computer overleden is. Hopelijk heb je snel een nieuwe... Ik ga hier nog ff lekker tv kijken. Jullie horen van mij morgen als ik wakker ben
Ik wel hoor Maar dat bedoel je vast niet. Moest de paarden voeren dus ben altijd vroeg. Desini wat gaaf zeg! Zijn het kwpners? Ben daar niet zo in thuis namelijk. Heb zelf een fjord en een shetlander
Goedemorgen meiden! Hier ook al wakker (uitzondering ja haha ). Maaruh, ik ging ook even spieken of twijfel al getest had . Kom straks wel weer even om de hoek.....
Goedemorgen dames, Hielkje: Neeee de ongi mag niet doorzetten Desini: ik ben ook benieuwd welke 2 hengsten je gekocht hebt! Trouwens even een vraagje: ik zit heel erg te twijfelen of ik borstvoeding of flesvoeding moet geven... Wat willen ullie gaan geven aan jullie toekomstige kleintje?? Ennuuhhh ik heb de mol ontmaskerd denk ik
Lol nee ik doelde idd op twijfel!!! Ik ben ook altijd vroeg, teveel beesten die niet van uitslapen houden! Nu eerst maar eens de was wegwerken.....zucht dat ik dus niet mij hobby!!
Twijfel, wakker worden!!! Lisa, ik zou dan willen proberen om tijdens mijn zwangerschapsverlof wel borstvoeding te geven. Als dat lukt natuurlijk. Daarna niet meer, het lijkt me persoonlijk een heel gedoe om te gaan kolven en zo.