nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    ach een ongelukje kan gebeuren. En nijn is nog jong. Gaat helemaal goed komen.

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Hier rustig ochtendje gehad, toch een paar wodka's teveel gehad gisteren pfff.

@twijfel, jammer van je ongi, maar wel goed dat je positief blijft!

@meid, geniet nog even lekker van je vriend en streng tegen ei zeggen dat hij even langer moet blijven zitten haha

Wij hebben nog niet over namen nagedacht, daar hebben we dan nog alle tijd voor. Wel wil ik in ieder geval een 2e naam, en het krijgt de achternaam van mn vriend, want die heb ik ook.
    Ik vind dubbele achternamen soms wel mooi als je allebei een mooie achternaam hebt, maar die hollandse boeren achternamen passen meestal niet zo goed bij elkaar hahaha

Morgen weer starten met de ovutestjes, weer op zoek naar het ei

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Meid: Beter dat het goed gaat met jou en geniet vanmiddag idd nog maar ff. Hopelijk gaat de week snel voorbij. Maar kan je die avond niet ff naar hem toe of zo?? Ik wil onze kindjes (als we gezegend worden met wondertjes) vernoemen naar de ouders oftewel Voornaam en daarna twee namen van de opa's (jongetje) en oma's(meisjes).

@Twijfel: Balen van je ongi maar wat goed dat je er zo over denkt. Hopelijk is het snel raak voor jullie! W.b de namen, ik heb het er wel eens over gehad met lief maar de name die ik toen leuk vond wees hij allemaal gelijk af maar het is nog niet zo ver dus tegen de tijd dat we wel zwanger mogen zijn dan kijken we wel weer een naar namen ;)

@Florabella: Hier krijgt ons kindje ook de achternaam van lief, beetje ouderwets misschien maar ik vind (persoonlijke mening) dat dat zo hoort en ik vind het belangrijk dat zijn familienaam word door gegeven. Mijn broertjes kunnen onze fam. naam wel door geven ;)

4. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    wij hebben al een naam voor jongen. meisje zijn we nog niet over uit hebben nog even de tijd.
    wil graag borstvoeding geven lijkt me wel bijzonder.
    kleine krijgt naam van man heb zelf naam ook over genomen vind wel leuk als jongen is wordt zijn naam ook weer door gegeven.

hielkje dat zou mooi zijn toch wel bijzonder dan

als ik met verlof mag zijn we 2 jaar gerigisteerd partnerschap ook wel grappig.wonen we er alweer 2 jaar gaat snel zeg...

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Time flies when you having fun ;)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Ik wil eerst proberen om borstvoeding te geven in de kraamtijd. Het lijkt mij zo'n speciaal gevoel dat jij je eigen kindje kan voeden. Na de kraamtijd denk ik dat we overstappen op de fles. Dat is gewoon veel praktischer.

Ons kind krijgt geen aparte naam, ook niet een oerhollandse.
    Wij weten nog niet of hij/zij wel een 2e naam krijgt. Vernoemen doen wij ook niet.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik ga er weer vandoor, moet werken!
    Spreek jullie morgen ochtend weer.

8. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    borstvoeding ga ik in ieder geval proberen, het is volgens mij wel goed voor een kindje. maar ik hou er rekening mee dat dat niet gaat, mijn moeder kon het ook niet. en flesvoeding heeft ook zo zijn voordelen ;)

ik krijg mijn nijntje wel zindelijk hoor, met een beetje geduld en aandacht komt alles goed! vanavond weer even door de kamer laten lopen, zo elke dag eventjes.

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Zo weer heel wat bij te lezen. Zo las ik de vraag over borstvoeding of fles. Jullie zullen het misschien heel raar vinden, maar ik wil eigenlijk gewoon het liefste de fles. Het is een gevoel. Ik kan me gewoon niet prettig voelen bij het idee van borstvoeding (nu niet massaal mij allemaal belagen hè? :p )

@Twijfel jammer dat je ongi bent geworden maar je hebt je er bij neergelegd zo te lezen. Wat betreft namen die liggen bij ons al helemaal klaar. Nu nog dat bevruchte ei :p Wij vonden de jongensnaam wel makkelijker als de meidennaam en toen hadden we eindelijk een meidennaam die we samen mooi vonden, Suze, en toen besloot mijn collega haar dochtertje zo te noemen, dus konden we weer overnieuw beginnen. Haha maar het is gelukt hoor.

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zullen we niet doen hoor DDB, iedereen zo zijn keuzes toch.

11. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Nou ja ik heb het er wel eens met mensen over en die kijken me dan echt aan alsof ik mijn toekomstige kind god weet ik wat aan ga doen. Terwijl ik van mening ben dat je moet doen waar je je goed bij voelt of niet dan?

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Tuurlijk en met de huidige flesvoeding komt je kindje echt niks te kort maar BV is en blijft gewoon het beste voor je baby!
    Mensen moeten eens ophouden met over andere te oordelen, iedereen doet waar hij of zij zich het beste bij voelt en daar hebben andere niks mee te maken, ze kunnen je hoogstens adviseren maar dat is mijn mening ;)

13. babywens2011

babywens2011 Fanatiek lid

1 feb 2011
    2.056
    0
    36
    NULL
    NULL
    Helaas nog steeds geen duidelijkheid.. Nu wil ik dat het doorzet ook, wachten duurt al zolang, maar helemaal als je op je ongi zit te wachten :( Mijn temp is nog rond de 37.3) maar ik heb altijd wel een vrije hoge temp... Succes met de ovu dagen ;)

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Wachten op ongi is zeker klote ja, veel onzekerheid terwijl je gewoon verder wil maar zolang jouw temp hoog is blijf ik nog steeds hoop houden en thanks :D

15. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik zou in het begin borstvoeding geven en na de kraamtijd combineren met flesje. Ik zou mij wel afzonderen als er visite is, ik vind het altijd zo raar als vrouwen zomaar hun tiet tevoorschijn halen in gezelschap, alsof het dan 'normaal' is.

Mijn vriend en ik hebben al een eerste jongensnaam en een meisjesnaam. Beiden vrij Hollands, ik houd niet zo van die exotische of engelse namen. Tweede naam zou ik graag willen afleiden van de namen van mijn ouders. Het kind krijgt de achternaam van mijn vriend.

16. Ella21

Ella21 Lid

1 dec 2010
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    ben er een lange tijd tussen uitgeweest bij t forum.
    door alle menopur ging t ff niet lekker, was totaal me zelf niet, heb nu nog steeds heel vaak dat ik in eens heel erg boos ben erg vervelend.
    maja heb nu voor me zelf al paar maanden rust genomen en ga t volgende maand weer proberen me laatste iui en in maart een gesprek voor ifv , erg spannent.

hoe ist met jullie nu

Groetjes Ella

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

Hier was ik ook weer even.

@ Ikke: haha hier was het ook de linkertepel. Maar dat is nu over. Het is nu nog leuker, de zijkanten van mijn brosten, omg, doet echt heel zeer! Weer wat nieuws haha, ontpillen blijft verrassen ;).

@ Twijfel: balen voor je meid, echt niet leuk zeg! Maar je staat er posi tegenover en dat is goed!

@ Deedee: ik heb dat ook een beetje hoor, anti borst. Zijn vaak al heel gevoelig en moet er nu niet aan denken dat er iets hard aan zuigt (A). Mijn vriendin die nu twee maanden een kleine heeft had dat ook, maar die zegt dat het heel anders voelt. Helaas voor haar lukte BV niet, het was niet voedzaam genoeg.

@ Hielkje: ook voor jou wordt het weer spannend. Ik ga voor een verrassing op de 14e voor jou! :).

@ Loetjoe, gebeurt er al wat?

@ Labrador: je hebt het er maar druk mee! Je deed toch kinderopvang? Doe je dat ook in het weekend?

@ Babywens: hoop voor je dat het doorzet, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!

@ Namen: ook hier houdt vriend niet van iets wat ook maar ietsjepietjes origineel zou kunnen zijn. Hij komt met namen als Inge, Peter of Ellen. Echt te erg, dus dat zal, mocht ik zwanger worden, nog wel een puntje zijn ;).

Verder ben ik nu bezig met wat dingen voor mijn werk, maar ZP lijdt me af haha.

18. DeeDeeBowtie

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ja erg hè? Zit ook iedere keer te gluren. Ben nog steeds niet helemaal fit trouwens. Hoop maar dat het zwangerschapskwalen zijn :p

W.b.t. borstvoeding, mijn gevoel zegt nu nee, maar ja weet ook niet hoe ik reageer als het (hopelijk) eenmaal zover is.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik vind ook dat je moet doen waar je je goed bij voelt hoor! Ik kom er nog niet echt uit..ik denk dat ik op het moment dat hij geboren wordt gewoon moet kijken wat mijn gevoel is.

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    haha ik zit ook elke keer op zp te kijken, hoezo is zwanger worden een obsessie neeee hoor!

Ik had net wel draadslijm (lekker om te weten dacht ik)
    Dus straks nog maar een ovu testje wagen!
    Gelukkig zijn alle logees weg dus er kan schaamteloos geklust worden!

Deel Deze Pagina