nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    mooie buik lisa!

De rest houd ik echt niet zo goed meer bij sorry!

2. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ennnnnn, klaar!

Ik ga lekker boer zoekt vrouw kijken en daarna optijd naar bed. Optijd opstaan heeft ook zo zijn voordelen ;). Dan ben je ook weer vroeg moe. Spiek jullie morgenochtend nog wel even!

Fijne avond en alvast welterusten, veel plezier voor wie boer zoekt vrouw gaat kijken!

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik ga ook boer zoekt vrouw kijken. fijne avond en tot morgen

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ben vermoedelijk een van de weinige vrouwen die geen BZV kijkt. Veel plezier iedereen en tot morgen.

Liefs Esther

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik kijk er ook niet naar hoor hielkje!! :)

6. Loetjoe

Loetjoe Actief lid

30 aug 2010
    325
    0
    0
    juf BO
    Groningen
    Ik ook niet hoor Hielkje: medium en fringe zijn meer mijn programma's.

Mooie buik Lisa!

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Wij liggen hier heerlijk op de bank. Medium te kijken geen bzv voor ons. Ik met een super grote beker warme chocomel met slagroom. Vindt dat ik dat wel mag hebben vandaag. Hahaha niets lijnen dus deze week hahaha.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Pff en ik zit weer eenzaam alleen op de bank! Dit is echt klote!! Vind er niks aan.. :(

9. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Hee...

ben wel een BZV kijker.. dus iedere zondagavond voor de buis kijken!!

@ lisa wa een mooi buikje een buikje om trots op te zijn leuk!!!

Voor de rest wel alles gelezen maar veel vergeten.

Nou dames ik had even een vraag ik buikpijn gezond bij een zwangerschap heb het eigenlijk elke dag wel maar ik dacht dat het niet goed was miss maak ik me wel te druk hoor maar ik moet het gewoon even weten. En verder ook nog geen symptomen hier van misselijkheid (gelukkig) of etc. alleen echt buik en ja smaak veranderingen!!! nog 3 weekjes en dan mag ik voor de echo gelukkig ben echt zo nieuwgierig of het goed is en om het te zien. Of kun je het dan nog niet zien. en krijg je ook foto's mee om te laten zien?? enig idee?

Nou dames ik ben morgen vrij voor iedereen die moet werken Werkse.. Voor iedereen die nog niet ongi is geworden Sucses en hopen op een positieve test, en voor alle andere die vrij zijn Fijne dag morgen zo dat heb ik weer gezegd haha...

Liefs Groetjes

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    volgens mij krijg je wel foto mee, heb ze hier regelmatig voorbij zien komen. die van jou verwachten we uiteraard ook he!

over je buikpijn, kan me voorstellen dat er van alles veranderd in je buik en daardoor je buik gevoeliger wordt. maar gewoon morgen ff bellen met je vk of ha, het is belangrijk voor je dat je je geen zorgen enzo maakt. vinden ze vast niet raar hoor.

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Wauw lisa! Wat een super mooi buikje!

@jacolien, ik heb eigenlijk ook geen idee, ik kan me er wel wat bij voorstellen, er is natuurlijk een hoop gaande in je buik!
    Ik ben morgen ook lekker vrij, heerlijk!

@Ella, volgens mij ben jij in de war met het forum, want wij hebben jou nooit gezien hier, maar uiteraard mag je best meekletsen!

12. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    okay gelukkig ja tuurlijk zal ik de foto laten tonen ff kijken hoe ik dat doe maar komt zeker goed..

okay dus de buikpijn zal wel normaal zijn gelukkig en anders bel ik morgen de vk wel ff idd niet de ha doet er zo droog over en de vk is een vrouw makkelijker om erover te praten etc. hihi..

nou iedereen lekker slapen

liefs

13. jacolien ik heb het wel vaker voorbij horen komen , iets met je baarmoeder banden ofzo die uitrekken hihi maar verder geen idee !
    Spannend over 3 weekejs !

bzv tja was weer leuk hihi

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Ella: Volgens mij kennen wij elkaar niet maar welkom terug en hopelijk is de IVF niet eens nodig. Succes met alles wat komen gaat ;)

@Sallie: Als mijn ei onderweg is dan gaan mijn borsten ook langzaam van buiten naar binnen pijn doen. Het begint dus aan de buiten kant en naarmate ik dichter bij mijn ovu komt verspreid het beurse gevoel zich over mijn boobs. Na ovu zijn ze aan de binnen kant heel gevoelig en voelt het beurs aan. Dit is een goede graad meter voor mij ;)

@Florabella: Gelukkig hebben jullie alle vrijheid om te klussen, dat jullie maar raak zullen schieten. Ik doe trouwens ook regelmatig een zelf onderzoek om te kijken hoe het ervoor staat ;)

@Joyce: Jij heb dus weer een bewogen avond gehad, leuk hoor.

@Lisa: Mooie bol heb jij al zeg, ben jaloers :p

@Hielkje: Wij kunnen elkaar de hand schudden w.b het niet kijken van BZV, ik heb er gewoon simpelweg niks mee

@Meid: Ik weet hoe je je voelt meis, lief is net een behoorlijke lange tijd weg geweest en het is idd niet leuk

@Jacolien: Ik kan je helaas niks vertellen over zwanger zijn maar ik hoop dat alles goed is en datje over 3 weken een mooie echo hebt.

Zooo, weer bij dus ik zeg sweet dreams en tot morgen

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Goedemorgen :D
    Gisteren ook BZV gekeken uiteraard en vanavond ga ik op de bank met Medium. Kan dus met iedereen meepraten hier :D
    Ga zo weer proberen te werken.

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen allen ;).

Ikke: okee, das een apart sympoom! Bij mij is alles weer over, kijken wat voor leuks er nu weer komt :p.

Joyce: x :)

Jacolien: ik denk ook dat het zo hoort, maar als jij het niet vertrouwt zou ik ook even een "expert";) bellen!

Ella: Hoi

Catharina: geniet van je vrije dag meid!

Wonderful: hoe is het met jou? Toid niet zien. Misschien ben je erg moe! Als alles maar goed gaat!

Nou meiden ik ga werken, spreek jullie vanaaf wel weer!

x

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden.

Even een ego berichtje.

Ik test altijd 2 dgn van te voren om te weten of ik van alles en nog wat mee moet nemen. Had totaal een test verwacht met Niet zwanger, vertel me niet waarom.

Kijk ik na het douchen op de test staat er ZWANGER.

Dus Lisa ik geloof dat ik m'n belofte heb waargemaakt dat ik mijn best zou doen.

Voor de rest fijne dag en ik ga heel even werken. Voor zover dat lukt. Vanmiddag komt er een vriendin langs, gezellig bijkletsen........

Liefs Esther

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames!!

Pffff ik ben echt met vlagen misselijk, dat heb ik normaal nooit net mijn eisprong. Misschien dat mijn hormonen hoger zijn na de mk waarbij ik trouwens ook super misselijk was.

We shall see!

Zijn er nog dames die mogen/gaan testen?!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    WhaaAa gefeliciteerd!!!!!!!!

Deel Deze Pagina