Florabella, dank je wel. Het is en blijft onwerkelijk. Ondanks dat dit nu de 3e keer is. Maar vooral omdat ik er eigenlijk in mijn hoofd niet op gerekend had.
Florabella, wel vreemd dat je je zo misselijk voelt, is je MK trouwens lang geleden. Ik ben namelijk ook beide keren na de mk de maand erna heel erg misselijk geweest. Dus het kan maar zo zijn dat je gelijk hebt.
Wauw hielkje wat een super nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd meid. Wat geweldig. En nu blijven plakken goede morgen iedereen hier weer op na het werk. Laatste maandag dat ik werk volgende week gaat alles veranderen
Volgens manlief heeft hij dit keer 2 secondelijm meegeleverd dus hoop dat dat de oplossing is dat het blijft plakken. Zal wel anders worden als alles omgegooid gaat worden. Veel plezier met werken
Hahaha secondelijm. Das een goede zeg. Maar duim hier heel hard dat het een plakbeeb is. En ja alles gaat anders worden. Maar kijk er positief tegen aan. En zeker hoe ik me nu voel. Ben een beetje overwerkt volgens mij. Dus een beetje rust is ook wel lekker. En des te meer tijd hebben we voor bms. Manlief zit nog in de winterstop. Dus die werkt nu via uitzend bureau. Dus hij is ook vaker thuis. Hahahaha. Alles heeft wel iets positiefs. Nu hier nog een posi test hahaha. Maar dat geld voor iedereen.
Hielkje: JAAAAAAAAAAAAAAAAA GEFELICITEERD MEID ik ben super blij voor jullie, nu blijven plakken spruitje!!! Bedankt voor alle leuke reactie's op mijn buikje..Ik ben vandaag weer aan het werk, en weer ben ik super duizelig..Ik weet niet meer zo goed wat ik ermee moet
ik hoop ook op een plakbeeb. Ik zet me pas bij het lijstje als ik een week verder ben. Tot die tijd hoop ik dat alles goed blijft gaan. Wat is het hier al gezellig druk.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 29 September 2011 NOD: Twijfelgeval-NOD 5 Februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Hielkje -NOD 10 februari - 8e ronde - 34 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Ikke81 - NOD 23 februari - 9e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 5e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar Even kijken hoe en wat iedereen zijn Nod is
Weet je wat wel heel erg leuk is. Als dit een plakbeeb is dan kan het maar zo zijn dat ik mama wordt op mijn eigen verjaardag. De kleine zou dan omstreeks 20-10 kunnen komen en ben zelf op 21-10 jarig. Hoe toevallig
oh dat zou wel bijzonder zijn hielkje. maar je zei zelf al dat je man secondelijm had meegestuurd naar binnen, dus dit is gewoon een plakbeeb
Hielkje: gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd! Dit keer hopelijk een plakbeeb! 3x is scheepsrecht. Jacolien: buikpijn is normaal, dat is bandenpijn doordat je baarmoeder uitrekt. Zolang je geen bloedingen hebt is er niks aan de hand. Natuurlijk kun je voor je eigen gemoedsrust altijd de vk bellen.
Ik zat te klooien met m'n handtekening: ik wilde alleen wat kleur veranderen, nu past m'n pendel er niet meer bij op zegt ie. Maximaal 600 karakters (heb ik dan al zoveel?) Ik snap er niks van.
Ik wou ook een keer wat dingen erbij zetten en toen bleek ik ook al op de 600 tekens zat. Volgens mij komt dit door het plaatje en is dat zoveel tekens.
Goede middag @Sallie: Wat goed dat alles weer over is en ik hoop op een heel positief einde aan deze ronde @Hielkje: Droogkloot Ik moest ff 2x lezen hoor maarrr VAN HARTE GEFELICITEERD Hopelijk blijft het plakken en heb je over ruim 8 maanden een wolk van een baby in je handen! @Lisa: Wat klote dat je ze duizelig bent meis, hopelijk voel je je snel beter
HIELKJE JIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA gefeliciteerd!!!! nu kom je dus zwanger naar mij toe de 21e hihi cool !! neem dan meteen ff hcg mee ok ? hihi ik ben er weer vandoor
Hielkje: ja, maar ik vind het zo gek omdat de pendel er voorheen ook gewoon bijstond en ik heb niet meer tekst toegevoegd, alleen de kleur wilde ik veranderen. Nou ja, ik geef het op. Ben thuis bezig met de grote schoonmaak (lentekriebels?).