nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

@Sallie: Ken het wel hoor, vriend had eerst ook twijfels maar gelukkig heb ik hem op een gegeven moment over de streep getrokken. Hier trouwens af en toe nog steeds twijfels hoor over werk, opleidingen enz maar mijn kinderwens is vele malen groter dus ik wuif ze steeds weg maar twijfels heeft iedereen denk ik wel. Het is ook niet niks om voor een kindje te gaan. Je kan ook nog ff melden dat het nog wel een jaar kan duren voordat je zwanger bent ivm ontpillen enz, er zijn maar weinig meiden die heel snel zwanger zijn. Hopelijk kiezen jullie er samen voor om op 1 jan te stoppen, succes meis!

@Lisa: Klinkt idd als een blaasontsteking dus ik hoop dat ze er snel wat aan kunnen doen voordat het naar binnen slaat.

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja ik zou zelf ook denken dat het een blaasonsteking is alleen heb ik als ik plas geen brandend of pijnlijk gevoel, meestal erna..nu heb ik even geslapen en voel ik weer niks..jakkes wordt er niet goed van!

3. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dat is idd wel vaag, hopelijk heb je snel antwoord want dit is ruk

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, dit is echt heel erg vervelend. Kan goed begrijpen dat dit ruk is. Hoop dat je snel een antwoord hebt.

@Ikke, ik snap heel erg goed dat je twijfels hebt. Heb ik ook nog steeds, maar na heel erg lang praten willen we er beide voor gaan. Dus vandaar. We gaan er weer tegen aan op naar een plakbeeb.

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lisa: wat een ellende! Ik hoop dat snel duidelijk is wat er aan de hand is!

Mijn ei is er nog steeds niet. Dit was m`n eerste cyclus zonder agnus castus (monnikspeper) en dat is me totaal niet bevallen! Ben er vandaag dus weer mee begonnen...

Hier heeft het vanmorgen weer gesneeuwd en ik begreep van m`n vriend dat het gekkenhuis was op de weg. Heel veel ongelukken enzo. Doe allemaal voorzichtig als je de deur nog uit moet!!!

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Jij had de tinktuur toch? Ik gebruik capsules van vitotaal sinds deze ronde dus ben benieuwd of ik volgende ronde enige verbetering zie

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Klopt Ikke! Met dat tinctuur had ik 2 cycli achter elkaar netjes eisprong op dag 16. Na de MK wel meteen gestart met tinctuur, toen had ik 'm op dag 22. Maar goed, dat kan ook komen door de mk en alle hormonen.

Nu zit ik op dag 18...temp blijft erg laag. Wel symptomen dat ik in m`n vruchtbare periode zit...maar (nog) geen ei!

Heb sinds vamorgen een raar pijnlijk gevoel in m`n onderbuik, trekt helemaal door naar m`n baarmoeder mond en schede (sorry voor de details)....echt een gek en rot gevoel. Nooit eerder gehad....

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ikke, al die pendels, heb je die sindskort ontvangen of al lang geleden??

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga ff kerstspullen kopen....tot straks!

10. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Sommige heb ik al een tijdje: happymama, caruli, laurier en de andere 3 zijn van de afgelopen 3 weken.

Als FF gelijk heeft dan heb ik deze ronde een ei op CD15 gehad en dan werken de capsules goed en anders heb ik nog steeds geen ei gehad maar we gaan het ff afwachten. Have fun met kerst shoppen.

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee dames,

bedankt voor het meeleven, toch fijn zo'n forum:) Ondertussen erg rustig aangedaan en veel gedronken, het brandende gevoel trekt toch af en toe weg.. Misschien hoort het er wel gewoon bij?:(

Ik hoorde ook dat het gaos is op de weg, voorzichtig doen dus!!!

12. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Gelukkig voel je je iets beter en als ik zo al die berichten lees dan ben ik blij dat ik de deur niet uit hoef en dan ga ik het ook zeker niet op zoeken. Heb nog wel restjes in huis dus boodschappen doen komt morgen wel weer.

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Lisa: fijn dat je je wat beter voelt!

@Ikke: FF heeft het meestal wel bij het rechte eind....ik zou erop vertrouwen :)

14. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Wat vervelend Lisa! Ik hoop voor je dat het snel weg trekt, maar probeer er niet teveel mee bezig te zijn he, dat zal heel moeilijk zijn op momenten dat je het voelt maar die stress is niet goed voor je kindje!

Sallie: Ik denk dat deze reactie van je vriend wel heel erg logisch is hoor! Het is niet niks natuurlijk en ineens krijgt hij het een beetje benauwd bij het idee dat hij straks de verantwoordelijkheid voor een kind moet opbrengen! Dat is eigenlijk heel normaal hoor, zelf tijdens de zwangerschap hebben veel mannen ineens een periode twijfels of het wel de goede beslissing was! Praat er gewoon vaak over, probeer hem te vragen wat hem dan precies beangstigd aan het vaderschap en probeer hem op die punten gerust te stellen. Het is heel ingrijpend, een kindje, maar dat wil niet zeggen dat zijn eigen leven compleet aan de kant geschoven wordt vanaf dat moment! dat zou niemand volhouden! Leg hem uit dat hij vooral de mooie dingen van het vaderschap zal ervaren straks en dat er nog steeds mogelijkheden genoeg zijn om de dingen te blijven doen die hij altijd al doet alleen wordt het iets meer passen en meten. Maar daar krijgt hij dan wel iets heel moois voor terug!
    Ik had het ook al een tijdje met mijn vriend erover wanneer ik mijn implanon staafje eruit zou laten halen, hij had gezegt in het voorjaar, maar in het voorjaar merkte ik twijfels al zei hij van niet. Ik ben niet door gaan zeuren maar heb de tijd genomen en eind mei zei hij ineens zelf terwijl we gewoon in bed lagen dat ik de huisarts maar eens moest bellen om hem te verwijderen. Het klonk bijna als een grapje, maar hij was bloedserieus. Ik denk dat dat kwam doordat het toch een grote stap was die hij ineens uitsprak. En dat ik zo snel zwanger was, ronde 4, had hij eigenlijk helemaal niet verwacht, maar hij was wel echt waanzinnig gelukkig ermee toen het eenmaal doordrong. Succes ermee!

Ik ben trouwens maar weer een dagje thuis gebleven, vannacht amper geslapen, vanmorgen moest ik overgeven maar er kwam alleen maar een heel klein beetje gelige vloeistof uit omdat mijn maag gewoon leeg was eigenlijk, toch bleef hij maar samentrekken, het wilde echt niet stoppen, raakte er gewoon van in paniek op den duur. Toen het klaar was ben ik lekker weer gaan slapen tot half 3!!! Nu proberen om even een boodschapje te gaan halen.

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Als ik ik op DPO 11 tot 15 (een van die dagen, verschilt nog wel eens bij mij) ongi word dan zal ik het zeker geloven, zou wel tof zijn!!!

16. Goede middag

@Sallie aah klint me bekend in de oren meis !
    martijn daar merkte ik ook best wat twijfels bij , maar doordat het zkh zei dat nu voor mij ivm mijn ziekte gunstig was hebben we besloten de spiraal te verwijderen dat is in september gebeurt .
    Daarna kreeg ik het idee dat hij totaal geen inzet had ! maar hij zei dat het geen haast had enz .
    toen heb ik hem uitgelegd dat ik met mijn ziekte gewoon niet al teveel risico mag nemen en er nu toch voor moet gaan , en dat dat niet lukt zonder hem .
    ik heb hemook gevraagd als je niet wilt nog zeg het dan , maar hij zei toen echt vol overtuiging dat hij echt wilde !
    dus we gaan ervoor .
    ik merkte ook aan hem dat hij afgelopen maand erg spannedn vond tja ik vond dat dus ook en bloed prikken was vandaag nog niet binnen dus we wachten af . maar ik denk niks hij weet het niet haha mafkees
    echt alles moet je gewoon bespreekbaar maken want je moet er toch samen uit komen .

Lisa raar ja lijkt mij een blaasonsteking maar goed ik ben geen arts toch raar dat ze dan niks in je urine kunnen vinden ...indd zoals desinin zegt niet teveel stressen !

Desinin dat is niet fijn dat je je zo rot voelt . ik ben de laatste dagen zo enorm moe is ook niet leuk en ik weet ook niet waar het vandaan komt ik hoop alleen niet dat mijn ziekte opvlamt dan ben ik verder van huis

Inge en ikke is dat spul wat jullie gebruiken voorgeschreven of homeopatisch ? en wat doet het precies ?

Zo nou vanmorgen even drie stallen uitgemest de mini even buiten gehad , daarna snel spark opgezadeld kür geoefend , en daarnoa nog even 5 losgehad in de paddocks

Toen nog even bekers gehaald voor zondag en nu lekker thuis

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Joyce: monnikspeper (vitex angnus castus) regelt de menstruele cyclus. Helpt de hormoon huishouding in balans te brengen waardoor de cyclus regelmatiger en meestal korter worden. Ook gaat het verschillende PMS Klachten tegen. Voor een uitgebreide omschrijving moet je maar ff googlen.

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik kan me ook best voorstellen dat mannen, en misschien zelfs vrouwen ineens gaan twijfelen. Het is geen plantje dat je even aanschaft, het is toch een "mensje" waar je misschien veel voor op moet geven.

Ik probeer me nu zo min mogelijk er druk over te maken, ik las ergens iets over vaginale spataderen. Misschien is dat het(als dat ook branderig voelt) het voelt namelijk ook wat dikker, en of er een soort bel/balletje zit bij mijn baarmoederwand(sorry voor de details :p). Naja morgen maar mijn urine op kweek laten zetten, en donderdag weer naar de verloskundige. Hopelijk weet ik daarna meer.

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Zit die op de baarmoedermond of echt op de wand??

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Die bel/balletje? het voelt alsof het tegen de baarmoedermond aan zit..Het lijkt ook wel een luchtbelletje, ik kan het niet goed omschrijven. En de VK kon het niet plaatsen.

Deel Deze Pagina