nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jeetje, het waait hier onwijs hard!!

Ik ga ook lekker slapen meisjes!!

Mag ik jullie allemaal nog 1 x vragen om morgen heel erg hard te duimen?! Ventje hoort morgen of hij word aangenomen....
    Dus: allemaal duimen!!! :)

Welterusten lieverds!

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Zal ik doen meid. Duimen draaien overuren

3. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik duim voor jullie!!!!

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Lisa: Wat lekker dat je korter mag gaan werken, zal een hoop schelen denk ik.

@Hielkje: Misschien is dat wel een goed teken en ik hoop dat de eerste 8 weken er snel op zullen zitten. En thanx voor de HCG, kunnen we wel gebruiken ;)

@Sallie: (.)(.) zijn aan de zijkanten en klein beetje aan de bovenkant gevoelig ;)

@Florabella: Wat fijn dat je je ei hebt gevonden, aan de klus ;)
    De juiste link voor FF vind je in de linker menu bij sharing en dan homepage setup en dan staat die boven in. Die kan je in je handtekening zetten

@Loetjoe: You're welcome :D

@Meid: Klote dat je ei midden in de week is, hopelijk is je ei wat later of vroeger en blijven de zaadjes netjes wachten. Mijn volledige duimkrachten gaan uit naar je mannetje morgen ;) dat het maar mag helpen!

Volgens mij is iedereen weer slapen dus ik zeg wederom Sweet dream ladies!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik kijk law and order af en ga dan ook lekker slapen.

Morgen een druk dagje. Even op visite bij een patiënt en huishouden en misschien nog naar een vriendin.

Weltrusten iedereen. Tot morgen sweet dreams

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hallo!
    Ik heb ook niet veel te melden.
    Net tennisles gehad en nu lekker op de bank.

Welterusten allemaal.

7. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Voor iedereen slaap lekker en droom zacht!!!!

8. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Tjonge wat liggen we allemaal vroeg in bed. Ik ben morgen vrij. Maar heb me daar dan ook een piep werkje op de hals gehaald. 500 vakantie fotos plus tekst in de albums doen. Ik met mijn leuke ideeen. Net dag 2 klaar nog 9 dagen te gaan. Maar mag ook wel eens gebeuren na dat ze een jaar in de kast. Hopelijk gaat dat met toekomstige baby fotos.

Gelijk maar weer een rond vraag. Gaan jullie alles digitaal of ook een paar albums maken? Hier maak ik wel albums. Wil dat ze wat mee krijgen van hoe het voelde om zwanger te zijn van hem of haar. Voor als ik er niet meer ben als ze die leeftijd bereiken.

Meid ik duim super hard voor jou mannetje. Hoop dat het gaat lukken.

9. meid ik duim ook mee

cool desini ik zie moren wat er bij ons nieuw in de stal staat na vandaag hihi

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Goedemorgen,

Ik heb nog niet alles bij gelezen, ga vanmiddag weer verder want ga nu werken.

Voor degene die vrij zijn fijne dag en de rest werkse!

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen allemaal!

@Twijfelgeval: Naast de digitale foto's zal ik ook albums maken. Is toch het leukste.

12. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Die link over de oogkleuren had ik ook gezien, maar vond het weinig verrassend aangezien mijn man en ik beide blauwe ogen hebben. Heb toch wel goed opgelet bij biologie dus wist dat daar blauw uit moest komen :p

Desini fijn dat beide heren nu bij je op stal staan. :)

Ik duim mee voor het ventje van Meid :D

Twijfelgeval ik vind ingeplakte foto's zo leuk, maar ik vergeet ze dus altijd in te plakken, dus toch maar digitaal. Tegen die tijd wil ik van die digitale albums maken, voor ieder levensjaar 1. Zag dat bij kennissen echt super leuk!

Nou even ontbijtje eten en dan naar het werk. Tot vanavond!

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ga naar mijn werk meiden!

spreek jullie vanavond wel weer.

Werkse of geniet van je vrije dag, of succes met foto's inplakken! ;)

14. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen dames!

Ik ga ook digitale fotoalbums maken, de afgedrukte versie dan. Ik vind ouderwetse albums met ingeplakte foto's prachtig maar ik ken mijzelf!

15. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Goedemorgen allemaal,
    allemaal lekker geslapen?
    Hier heerlijk geslapen, ben vandaag weer begonnen met werken. Ondertussen wacht ik nog op reakties op mijn sollicitatie brieven. Ik hoop hier snel meer duidelijkheid in te hebben, dat is wel zo prettig....
    Wbt het foto album, ik ga denk ik voor de albums die je op internet kan maken en dan inderdaad ook per jaar 1 (als ik dat volhou...;)). Vind ik toch wel leuk om in te bladeren!!!

Zijn er nog nieuwtjes te melden verder?

16. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @sallie, bij deze hoef je de genen niet in te vullen, alleen de oogkleur!

@meid, veel succes voor je vriend!!

Ik wil wel foto's gaan plakken, maar ik moet zeggen dat ik hier ook al een behoorlijke achterstand heb....

Wat een lekker weertje vandaag, net eventjes lekker met de hondjes gelopen in het zonnetje!

17. catherina hier dachten de hondjes nja 1 dan die mag los dat die vast naarhet bos mocht terwijl ik me zus gedag zei, dus pff snel erachteraan gegaan met die ander, en even bosje in geweest met de hondjes dus

DeeDee hieridem dito beide blauwe ogen dus rara verrassing !

Sallie werkse !

Fotoalbum oef geen idee denk dat het digitaal word en dan wel het 1 en ander af laten drukken voor mam die houd van elk kleinkind nu ook boeken bij :)

Pff vannacht maar moeilijk in slaap komen , wederom is er gister een paard van een vriendin ingeslapen dit is al haar 3e waar ze afscheid van moest nemen ik vind het zo moeilijk en oneerlijk .
    Het is nu eenmaal een grote stal met 60 paarden alleen ik trek het verdriet niet en het continu afscheid moeten nemen van paarden die ik toch veel in handen heb gehad .
    Om die reden en ook om andere redenen heb ik besloten om per 1 mei met sparky naar een kleine prive boerderij te gaan waar ik al een haffie heb staan maar daar zijn geen andere mensen klanten alleen een boer en boerin , die hebben er zelf ook nog een kwpn en een shetje staan .
    ik vind het zo moeilijk allemaal maar denk dat ik er voor mezelf goed aan doe , natuurlijk blijf ik de meiden zien en troosten en ik heb daar nog wat rij waar staan wat ik moet blijven rijden vind ik ook niet erg maar word ik niet 24/7 geconfronteerd met de verliezen van andere , ja gaat je bijna schuldig voelen dat ik al 14 samen ben met mijn grote paarden liefde sparks ...sorry moest het ff kwijt ...

hielkje hoe is het nu met je ?

18. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Joyce, dat is inderdaad vervelend om iedere keer mee te worden geconfronteerd. Als het voor jou goed voelt om naar die andere stal te gaan moet je dat ook vooral doen, groot gelijk!!!

19. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    hallo,

nou alles weer bij gelezen. En ben nu alweer wat vergeten. heb mn baas gebeld, om te zeggen dat ik deze week rustig aan wil doen wordt van die buikpijn erg misselijk en dan wil werken niet zo goed! Dus moet donderdag ff ochtendje werken en voor de rest vrij! maar nu ik rust heb gaat de buik heel erg goed.. Dus moeten maar ff rustig aan doen!!

Voor de rest voor iedereen die wel aan het werk is FIjne werkdag voor de rest die vrij is Geniet lekker van je vrije dag!!!...

Liefs

20. meikie ja het voelt vooralsnog goed , hoop ook en denk ook wel dat ik er goed aan doe , gewoon het continu in een emotionele sfeer terecht komen vind ik verschrikkelijk, en weet dat ook ooit mijn moment komt dat ik sparky moet laten gaan , maar ik ga daar nog lang niet over nadenken

Deel Deze Pagina