nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey joyce,

Ik snap dat het voor jou een moeilijke stap is geweest om deze keuze te maken. Maar nu je deze hebt gemaakt valt er vast een pak van je schouders. Wat fijn is dat. Nu is er vast meer rust om plezier te maken thuis ;).

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, met mij gaat het goed, maar ik blijf het maar niet geloven. Vooral de vorige 2 keren werd ik echt gek van de symptomen en nu is het allemaal heel erg minimaal aanwezig. Dus heb er net maar weer een test tegen aan gegooid en dat was in de middag en ik was 45 min daarvoor ook naar het toilet geweest, meestal is een test dan toch minder duidelijk maar de streepjes zijn bijna gelijk aan kleur dus kan echt niet anders dan dat ik zwanger ben. maar blijf het maar moeilijk bevatten. Misschien is dit dan nu echt een plakkertje. Ik hoop het.

Wel een moedige beslissing om bij de stal te stoppen en sparky ergens anders neer te zetten. Ik hoop dat het je iets meer rust gaat geven..

Fotoalbum:

Ik ga een fotoalbum bij houden maar denk digitaal. Ben wel vanaf vandaag op klad een zwangerschapsdagboek aan het bijhouden van Anna Geddes. Hierin kan je per week iets opschrijven. Leuk voor de kleine voor later hoe zijn moeder alles heeft ervaren... (gekocht bij de Expo)

Vandaag een lekker dag je vrij. Net huis aan kant gemaakt en nu lekker niks doen....

Tot later

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Hielkje, Leuk he zo'n zwangerschapsboek, ik heb er ook 1 aan mijn schoonzusje gegeven toen ze net zwanger was....

Even een ego berichtje. Heb hier weer last van klachtjes zoals zere borsten, een trekkerig gevoel bij mijn baarmoeder (alsof ik ongi moet worden), af en toe draaierig en ook wat lichte zuurbranden....

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik ben zo blij!
    Ben helaas niet zwanger, maar mijn mannetje is aangenomen!
    Bedankt voor het duimen lieverds! Het heeft geholpen!!! :)

Hielkje hoe gaat het meid?

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super! Proficiat!

6. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    Gefeliciteerd!!! Wanneer kan hij beginnen?

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Gefeliciteerd Meid, wat heerlijk voor je wanneer mag hij daar gaan beginnen

Alles gaat goed hier. Moet er alleen nog steeds van bijkomen.
    Hierbij een foto van vanmiddag.

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Dit zijn trouwens mijn nijntjes
    De grote is Flappie en de kleine is Devid

9. Meid gefeliciteerd.

twijfel yep dat plezier maken we wel hoor haha

hielkje haha ja snap ik dat je het moeilijk kan bbevatten maar het is wel zo hihi
    ja ik stop niet met rijden daar , dat kost me anders geld ,

leuke nijntjes

meikie hmm ja die klachten heb ik ook wel ekle maand dus ach maak ne om klachten ect niet meer zo druk.
    me ei moet nog komen dus nu heb ik nog niks geen klachten heerlijk!

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hielkje: Ik had ook niet zoveel klachten in de eerste tijd van mijn zwangerschap..! Mooie test heb je daar:D Leuke nijntjes ook:D

Meid1987: Super van je mannetje..Gefeliciteerd! Wanneer mag hij beginnen?

Joyce: Jammer dat je naar een andere stal moet!

11. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Hielkje, leuke konijntjes heb je!!!

@ Joyce, ik ga ook nergens vanuit. Ik blijf me alleen verbazen over wat het lichaam allemaal kan laten voelen en dat dat onderdrukt kan worden door een klein stom pilletje....:$

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Hielkje: Duidelijk genoeg lijkt me...zwanger!!
    Wat een lieve konijntjes.

Joyce: goed van je dat je ook aan jezelf denkt.

Meid: gefeliciteerd!!

Meikie: wat dat pilletje al wel niet doet he.
    Ik moet zeggen dat ik nu eigenlijk niets voel van 'klachten', dat was vorige maand wel anders.

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Apart hè dat je idd door de pil al die klachten niet hebt. Ik heb echt een heel ander lijf nu. Ben gelukkig ook veel van mijn migraine kwijt!

14. lisa ik moet niet haha ik wil ! spark kan er meer buiten staan en daar hou ik van , en ik ben er lekker op mezelf en ook daar hou ik van .
    ik blijf rijden op de andere stal , maar het zal wel anders wezen .

Meikie pff ja ik heb de pil al jaren niet meer gehad door de hormonen die erin zitten mag ik het niet , dus de spiraal , maar moet zeggen ook al was het een koper spiraal ik voel wel duidelijk verschil !

Florabella oe dat is natuurlijk weer positief !

Tja hoe breng ik dit ..mijn oom is overleden vandaag , nja stiefoom .
    hij heeft jaren lang voor zijn vrouw gezord die heeft ernstige infarcten gehad en heeft hierdoor enorm vele beperkingen, gerrit heeft altijd voor haar gezorgd , tot die vorig jaar te horen kreeg dat die een hersen tumor had .
    mam is er natuurlijk nog veel geweest en ik vroeg er altijd naar, maar hij werd steeds slechter en is vanmorgen overleden .
    ik blijf het bizar vinden dat je al die jaren voor je zieke vrouw zorgt en vervolgens eerder heen gaat als annie , moeilijk dit .
    maar ben er voor mijn stiefpap..

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej meiden,

Daar was ik ook weer even. Net even lekker een macFlurry gehaald met vriendje hihi.

@ Joyce: Ik zei het gister al, maar denk dat het een stuk lekkerder voor je is om Spark ergens anders te zetten! Weten ze het op stal al? Het zal zeker rust geven denk ik!

@ Hielkje: Geen twijfel mogelijk toch! :). Die is duidelijk hoor...

@ Meid: Wat heerlijk zeg, niet meer alleen door de weeks! Wanneer mag hij beginnen? En hoe is het op jouw nieuwe werk?

@ Labrador: hier zijn de klachten ook stukken minder hoor! Heb nu alleen (en ik denk dat het me damren zijn) heel veel last van het gebied zegmaar net onder mijn navel en dan in de breedte. Beetje raar misschien, maar het voelt net alsof het beurs is vanbinnen..

@ Florabella: Lekker dat je van de migraine afben zeg!

Gaan jullie vanaaf nog wat leuks doen? Ik hou eigenlijk een lekker rustig avondje, ben moe! Lekker bankhangen straks, weet alleen niet of er wel iets leuks komt.. Iemand tips?!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Joyce: lees je laatste berichtje nu pas meis! :(. Het kan soms zo oneerlijk zijn! Sterkte meid... Knuf!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Joyce gecondoleerd met dit verlies, Ja het kan soms raar in de wereld gaan. En oneerlijk.

Sallie ik ga ze Glee kijken na GTST.

18. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid wat super dat ons duimen heeft geholpen wanneer mag hij beginnen?

Hielkje Nou duidelijke test hoor:)En wat een leuke konijntjes. En wat groot hahah als ik aan konijnen denk zie ik altijd die dwergkonijntjes voor me weet niet waarom hahah

Joyce jeetje zeg wat een nieuws en onwerkelijk ook zeg dat hij voor een zieke vrouw gaat en dan zelf eerder gaat. Gecondoleerd met dit verlies. Ook al is het stieffamilie. Maar blijft je familie. sterkte. Ook voor je stiefvader...

Sallie ehm tja. Glee komt er op en NCIS. Ik zelf ga ook lekker voor de buis hangen. Heb zelf vandaag mijn lente schoonmaak ook gehad. Mannetje moet werken tot half 11 dus heerlijk het rijk alleen. (lees dit als SAAI)

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, de kleine is zelfs een dwergje maar hij zit verstopt achter zijn vriendin. Dus lijkt hij groter.

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    ooh ff nog eens gekeken inderdaad is kleiner. Maar wel super mooi. Ook de kleuren. Mooi donker.

Deel Deze Pagina