Heey meiden! Catharina: Sterkte meid!! Hielke: Wat leuk dat kaartje Ik ben benieuwd naar haar reactie.. Vandaag van mijn lieve vriendje een babyfoon en woezel en pip kleed gekregen Ik ga ook zo bij mijn mamsie wie is de mol kijken..Alleen is de mol voor mij al door de mand gevallen
Heej kletskousen! Hielkje, wat zei "" oma"? . Ben erg benieuwd, leuk idee! Labrador: ja het is erg bloemig he, dat had ik ook al door. Maar val vaak op zwart en grijs dus vind het ook wel leuk! GFH: opzich goede tekens, wie weet! Lisa: wat lief van hem, echt leuk! Florabella: snap dat je wilt testen! Begint bij mij nu ook te komen! Maar omdat 24 dgn best wel kort is hou ik toch echt nod aan! Catharina: hoe is het met oma nu? Meikie en Meid: hoe is het met jullie? Joyce: lekker gereden vandaag? Verder weet ik het allemaal niet mee, sorry! Lees vanavond nog weer ff bij na dit bericht . Ik durf het bijna niet te zeggen, maar als ik nu niet zwanger ben weet ik het niet . Nee dat klinkt natuurlijk raar, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Gisteravond één en vanmorgen twee keer kokhalsend boven de pot gehangen. Verder heb ik nog nooit zoveel geslapen als de afgelopen 3 dagen en ik lijk ook wel niet wakker te worden overdag.... Nouja, nog een weekje we zullen zien. Kan ontpillen zijn maar het is echt niet met vorige maand te vergelijken....
@Hielkje wat een super leuk idee met die kaart! Hoe reageerde je moeder? @Florabella, niet eerder testen inderdaad. Soms is het even beter nog even niks te weten. Bij testdrang graag in dit topic melden GFH hopelijk voel je je snel beter. Heb vandaag geloof ik een iets betere dag. Hopelijk blijft het zo. Ben niet weer van plan om om zeven uur in bed te liggen vandaag. En Sallie klinkt wel heel zwanger, laten we het hopen. Ik begin al weer pukkels te krijgen zoals altijd een week voor mijn ongi dus ik hoop ook maar nergens op deze maand.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 29 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 NOD: Twijfelgeval-NOD 5 Februari -1e ronde-24 jaar Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Ikke81 - NOD 23 februari - 9e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar
Goede avond @Florabella: De link van ff doet het nog niet, je kan de juiste link vinden in de linker menu -> sharing -> hompage setup en dan staat die boven in, ik mag graag mee gluren maar wat goed dat je temp nog steeds hoog is. @Hielkje: Wat een grappig idee van die kaart, ben benieuwd naar de reactie van je moeder @GFH: Het kan je ei zijn maar ook gewoon de griep aangezien die heerst op dit moment. Zwanger op 15 dagen na het stoppen van de pil is praktisch onmogelijk en meestal moet een lijf ook nog eens ontpillen @Tweety: Balen van die slabbetjes, hopelijk kan je ze nu snel gebruiken @Muis: ONGI BLIJF WEG!!!!!!!!!!KSSSSST @Sallie: Welkom in de wondere wereld van het ontpillen. Ik hoop voor je dat het raak is maar ik denk dat dag 17 een beetje te vroeg is omdat te zeggen maar hopelijk heb je gelijk. @DDB: Dan ga ik maar voor je hopen Hier nog steeds geen ei , maar door zoeken
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde - 11 juli 2011 Wonderful -24 jaar - 3e ronde - 21 juli 2011 Dani26 - 26 jaar - ronde 11 - 24 september 2011 Jacolien09 - 22 Jaar-Ronde12- 29 September 2011 Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 20 oktober 2011 NOD: Babywens2011- NOD 8 februari - 3e ronde -21 jaar Muis27 - NOD 13 februari - 6e ronde - 27 jaar Meikie - NOD 14 februari - 2e ronde - 28 jaar Labrador - NOD 17 februari- 2e ronde - 24 jaar Sallie - NOD 18 februari - 2e ronde - 23 jaar DeeDeeBowtie - NOD 18 februari - 9e ronde - 30 jaar Ikke81 - NOD 23 februari - 9e ronde - 29 jaar Meid1987 - NOD 24 februari - 9e ronde (2e na vmk) - 23 jaar Florabella- NOD ong 24 februari - 3e ronde (1e na mk) - 29 jaar Joyce1982- NOD 26 februari -5e ronde- 28 jaar Catharina - NOD 28 februari- 7e ronde- 26 jaar justme- NOD 28 februari - 8e ronde - 35 jaar Mendy -NOD 1 Maart - 8e ronde (1e ronde na vmk)- 23 jaar Tweety25 - NOD 1 maart-7e ronde- 26 jaar twijfelgeval-NOD 1 maart- 2de ronde- 24 jaar Karinikke87 - NOD 9 Maart - 6e ronde - 23 jaar GFH - NOD ??? - 1e ronde - 30 jaar Loetjoe - NOD ??? - 9e ronde - 27 jaar Azrael -NOD ??? - 2e ronde - 25 jaar ???Doosje31-NOD 27 januari - 6e ronde - 31 jaar zou mij er ook weer even tussen gezet. Hielkje: wat leuk zeg van die kaart en dat je moeder het niet door had dat hij van jullie was. Moest wel even lachen hier En spannend voor iedereen met ei gevoelens hoop dat het raak is. Duim super hard voor jullie op positieve testen hier. En hier ook posi nieuws. Man lief volgende week in de ochtendploeg. Dus veel aan de klus dus hahaha.
Twijfelgeval: Lekker dat je mannetje ochtenddienst heeft, lekker veel BMSEN. Sallie: klinkt als zwanger, maar tis natuurlijk wel vroeg. Misschien toch weer ontpillen al hoop ik het niet voor je. We zullen je NOD afwachten. Ook ik heb pijnlijke (.) (.) en steekjes in de onderbuik. Zal er allemaal wel bij horen. hielkje± ook ik moet even lachen, dat je moeder het niet door had dat de kaart van jullie was. Wanneer ga je het verder aan familie en vrienden vertellen
@Tweety25: Lijkt me niet leuk inderdaad, die slabbetjes opeens. Sterkte. @Hielkje: Waarom wil je man het nog niet vertellen? Omdat het nog zo pril is? Op zich wel begrijpelijk maar lijkt mij wel lastig. Als het hier zo ver is dan vertellen we het direct aan onze ouders (aan andere mensen nog niet). @Sallie: Spannend hoor! @Ikke81: Ik denk ook niet dat ik zwanger ben hoor. Ik denk dat het een combinatie is van ontpillen en misschien mn ei? Pijn aan mn borsten, misselijk, pijn aan mn onderrug, steken in mn onderbuik (links en rechts). Bah bah. Hoop dat het snel weer over is. @ de rest: Gewoon een knuffel voor jullie! Ik ga nu GTST kijken en dan Wie is de Mol. Fijne avond!
@Florabella: Mooi kaartje hoor en duidelijk je ei gehad, mooie stijging hoor en goed geklust ook zie ik alweer Hopelijk is het raak voor jullie.
goedenavond hielkje leuk van het kaartje Sallie ik weet het niet hoor als ik ikke zo hoor is het toch ontpillen en is ook erg vroeg ... maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit hihi Labrador leuk tweeling ! alleen kadootjes kopen voor kinderen vond ik altijd moeilijk maar voor mijn nichtjes absoluut niet die zijn met alles tevreden neefje van martijn zijn kant is erg moeilijk die is met niks tevreden of je krijgt als antwoord die hoef ik niet of heb ik al dus die verjaardag mijden we ook altijd . Iedereen met kwaaltjes spannend meiden! ik heb deze maand even helemaal niks ! heerlijk geen zere boobs hihi maar goed me ei moet ook nog komen dus ach .. Vandaag een paard loze dag gehad helaas , moest naar het umc en dan ben je de hele dag zoet als je de heen en terug reis er bij hebt . maar goed alles was voor zover goed alleen nog even wachten op de lab uitslagen en er is urine op kweek gezet omdat ik dus smorgens die stink urine heb Verder hebben martijn en ik voor mijn ouders een avondje vrijgemaakt morgen . We hebben gereserveerd in een tapas restaurant in zeewolde , omdat natuurlijk me oom is overleden is de verjaardag niet de happening die het elk jaar is en daarom wil ik ze gewoon mee uit eten nemen . Heb me moeder er wel meteen bijgezegd dat ik NIET zwanger ben maar dat het echt voor theo zijn verjaardag is haha anders gaat ze dat weer denken .
Ik heb nog nooit mijn ei gevoeld helaas. Wel wat vruchtbare tekenen maar nog geen ei helaas, hopelijk komt het snel
@Joyce: Wat lief dat jullie je ouders mee uit eten neemt. Hopelijk kunnen jullie toch een beetje genieten.
@sallie, net weer bij oma geweest, gaat slechter dan gisteren. Volgens de arts zal ze waarschijnlijk vannacht of morgen overlijden. IK hoop voor je dat het raak is, maar wel erg vroeg voor symptomen. @joyce, hoe was de begrafenis? was het erg verdrietig?
catherina de begrafenis is maandag pas . balen van je oma meis sterkte angela was nog vergeten over de slabbetjes dat is zeker wel ff zuur , maar goed ze zullen ooit van pas komen .