Ik heb ook zoiets op mijn bm mond zitten en na veel googlen denk ik dat het dit is: ovula nabothi Ben er namelijk 5 maanden geleden achter gekomen dat die er zit, doet geen pijn, word niet groter en bloed ook niet dus ik ben er nu al aan gewend.
Dat zou het ook nog is kunnen zijn, voelt het bij jou ook als een soort luchtbel? Ik voel het eigenlijk pas sinds zondagavond..
wel een harde, kan het moeilijk omschrijven. Bij mij zat hij er ook ineens, er zijn ook meiden die hebben er meer dus ik ben blij dat het bij mij tot nu toe bij 1 is gebleven (ze is heel hard aan het afkloppen)
Oke, ik kan het gevoel ook moeilijk omschrijven..Hopelijk kan de verloskundige donderdag meer zeggen..! Ik zal dit ook even meenemen, dan zegt zij misschien wel, ohh ja dat is het
Dat zou mooi zijn want dan is dat ook een soort van bevestiging voor mij al klinkt dat een beetje raar
Zo, mijn kerstboom staat De katten vinden het geweldig haha! Ik heb ook wat andere kerstversieringen in huis gezet/gehangen...best gezellig @ Desini: ik hoop dat je je snel beter gaat voelen. Ben je vaak zo misselijk/aan het overgeven?
Goedemorgen meiden, Hoe gaat het met jullie? Hier alles goed. Alleen zooooo moe. Pff. Fijne dag allemaal!
Goedemorgen meiden! Bedankt voor jullie verhalen/tips. Hielkje ik zal zeker ook niet zomaar met de pil stoppen hoor! Vind dat zo naief! Het is ook niet zo dat hij nu heel hard nee roept, helmaal niet hoor. Hij gaf alleen aan dat hij het soms niet 100% zeker weet wat er bij mij voor zorgde dat ik me dan afvraag moet je het dan wel doen.. Zo meer . Maar ik laat het maar even rusten, hij moet ook aan het idee kunnen wennen. Maar we zijn gister samen wel tot de conclusiegekomen dat ofje nou 20 bent of 30, het zal waarschijnlijk even spannend zijn, het blijft altijd de eerste keer! Verder is er veel gekletst zag ik! Ik ga nu werken, lees jullie vanmiddag weer! Werkse en als je vrij bent ook fijne dag! @ Misslisa, vreemd joh, hopen dat je er niet te veel last van hebt!
goede morgen dames ik ben even niet geweest was druk met vanalles maar ik ben er weer en heb alles weer bij gelezen sallie ik denk dat iedereen wel eens twijfels hebt maar fijn dat je er over hebt kunnen praten. verder hier niet veel bijzonders ben nog steeds ongi houd maar niet op
Goede morgen @Meid: Balen dat je zo moe bent, hopelijk heeft dat een reden. Je banner is trouwens verlopen. @Karin: al 6 dagen ongi meis, balen! Hopelijk is het snel over en kunnen jullie verder met deze ronde Hier alweer begonnen aan verkoudheid 2 . Slecht geslapen, pijn in mijn keel, kop zit weer vast en mijn spieren toch wel. Moet toch maar eens wat beter leren afkloppen als ik zeg dat ik normaal nooit ziek ben. Of het gewoon niet zeggen dat kan natuurlijk ook . Door het woelen denk ik ook weer niet en betrouwbare temp maar ja, zo blijf je aan de gang
@Ikke, ik hoop dat je je snel wat beter voelt. @Lisa, ik hoop dat de VK je morgen wat meer duidelijkheid kan geven, over wat er nu aan de hand is. Spannend. @Joyce, toch best wel benieuwd wat er uit je bloedonderzoek is gekomen. Hoop echt voor jou dat je ziekte niet opvlamt. Duim voor je Verder hier heel erg weinig te melden. lekker de hele dag vrij geweest en vandaag weer aan het werk en helaas wordt het laat, daarna een vergadering van het werk. JOEPIE (niet echt). Ik ga zaterdag de kerstboom opzetten, zilver met rood, of misschien dat ik toch nog andere ballen ga kopen, weet het nog niet. Al wel druk aan het bedenken wat ik op eerste en 2e kerstdag ga maken, hou van koken en dingen uitproberen. Altijd weer spannend of het lukt. Werk ze voor iedereen die mag en moet werken en iedereen die vrij is geniet van je heerlijke vrije dag. Veel liefs Esther
Het is denk ik normaal om twijfels te hebben. Ik denk dat iedereen wel eens heeft! Ik heb 2 kerstbomen in mijn nieuwe huis, haha. 1 in onze veel te grote gang. Haha. Die is roze met paars en in de woonkamer een boom met grijs/zilver ballen. Vriendje wilde graag 2 bomen haha. Maar ik moet zeggen het lijkt wel super mooi! Balen Karin dat je al zo lang ongi bent! Niks aan!!!
Oh ja: ikke, ik weet het, maar mijn cyclus is de laatste maanden zo raar, dat ik deze maand mijn banner maar laat voor wat het nu is. Haha.
Inge: Ja ik ben helaas vanaf 5,5 week al ziek en ik heb al die tijd 4 goede dagen gehad, alle andere dagen begint het 's avonds op de bank al op te spelen, dan ga ik slapen en wordt ik 's nachts wel een keer of 10 wakker van de misselijkheid en vaak zit daar ook een paar keer overgeven bij. 's Ochtends bereikt het dan zijn hoogtepunt om vervolgens weer te zakken aan het eind van de ochtend. Ik heb ook al die tijd al diarree, meestal kan ik 2 dagen niet naar de wc en de 3e dag krijg ik dan echt koliek pijnen en uiteindelijk dus diarree (sorry voor de details). Mijn verloskundige maakt zich dus ook zorgen omdat ik gewoon bijna alles wat binnenkomt weer kwijt raak en ik verlies zo ook heel veel vocht natuurlijk. Ookal ben ik wel echt bewust bezig met de schijf van 5 op de momenten dat ik kan eten, als het niet binnen blijft heb je daar nog weinig aan. Dus ik moet nu bloed laten prikken en mijn urine wordt nagekeken om te zien of de schade nog te overzien is. Karin: Hopelijk is je menstruatie snel voorbij zeg, daar wordt je ook niet vrolijk van! Ikke: Beterschap, ik kan mezelf dan ook altijd wel voor m'n kop slaan als ik weer eens niet afgeklopt heb, dan vraag ik me af waarom ik in godsnaam weer zo'n grote mond moest hebben, want het komt dan altijd uit bij mij Meid: 2 kerstbomen is toch harstikke leuk! Zou ik ook wel willen alleen heb ik geen ruimte meer haha. Ik vind het altijd zo gezellig en knus kijken zo'n boom! Ookal zijn we met de kerst zelf altijd op vakantie, toch zet ik hem ieder jaar weer! Hielkje: Hoe voel jij je nu? Zijn de klachten allemaal al wat gezakt? En verder, heb je het een mooi plaatsje kunnen geven?
@desini, jeetje dat klinkt niet goed! wat jammer voor je, zo zit je zeker niet op een roze wolk! Ik hoop echt dat het snel beter wordt. @meid, wat leuk 2 kerstbomen, zou ik ook wel willen. Wat mij betreft, hoe meer kerstversiering hoe beter. Al lijkt manlief daar wat anders over te denken hihi @ikke, beterschap! Hier is de ongi weer weg. Nu ronde 5 in, ik verwacht rond 20 december pas mn ei, dus weer wachten, wachten, wachten....
@Desini, ik heb het zeker al een plaatsje kunnen geven, en we zijn er toch deze maand weer vol tegen aangegaan. Heb vandaag mijn ei, dus hebben lekker geklust de afgelopen paar dagen. Symptomen waren ook al weer weg. Dus wie weet. Ik kan me heel erg makkelijk over dingen heen zetten. Vooral denk ik omdat ik tot april dit jaar altijd heb gehoord dat ik nooit zwanger zou mogen worden. En nu wel dus heb ik zo iets kan wel bij de pakken neer gaan zitten, maar als je iets wil moet je er ook voor gaan. En na vele tegenslagen in je leven wordt je ook wel een heel stuk harder voor jezelf. Sorry voor dit ego berichtje maar helaas zit ik zo in elkaar Wat balen trouwens dat jij je zo ontzettend rot voelt. Probeer je zelf wel heel erg goed in de gaten te houden, ondanks dat je misselijk bent probeer dan iedere half uur een eetlepel water in te nemen. Je neemt dan wel iets aan vocht op en overleg even met je VK of je mogelijk ORS mag gebruiken. het kan geen kwaad voor het ongeboren kind en je houdt hierdoor toch meer vocht vast dan anders. @Meid, gaf 2 kerstbomen in huis, ik kan zaterdag maar een heel kleintje in huis zetten van nog net geen meter hoog. Huisje is te klein voor een grotere boom. Misschien als we ooit toch gaan verhuizen. @Ikke, heel erg veel beterschap.
Hey lady's Ik voel me sinds een uur echt heel naar...het gevoel alsof ik elk moment out kan gaan (echt gewoon flauwval gevoel) Ik voel dat ik wat moet eten, maar ik durf niet op te staan om naar de koelkast te lopen M`n temp is vanmorgen 0.3 gr gestegen ten opzichte van gister....hopelijk blijft ie hoog! @Desini, ik hoop dat het snel beter gaat! Dat ORS wat Hielkje zegt is wel een goed idee! Voor iedereen die zich ziek, zwak en misselijk voelt: beterschap!!!