Het word volgende week druk op het wachtbankje, IK zal vast een beetje opschuiven, dan kan iedereen naast mij aanschuiven... Maar goed slaap lekker allemaal en droom zacht, ik duik lekker mijn bedje in
Meiden, ik ga de hond uitlaten en dan naar mn bedje toe. Morgen weer een nieuwe werkweek. Slaap lekker!
Iedereen heeft nog aardig wat hobbys. Ik wou er nog 1 toevoegen die voor ons allen wel geld. Namelijk hier kletsen op dit forum. Hier nog geen werk week te bekennen wordt woensdag pas. Maar kruip ook onder de wol. Iedereen slaap lekker en tot morgen en werkze allemaal.
Nou de maandag heb ik geen problemen mee. Maar dat ik niet in slaap ben gekomen vindt ik minder. Ik heb goed en wel 2 uur geslapen. Kort samen gevat moe saggie buikpijn en 1 bonk zenuwen. Sorry voor niet zon vrolijk berichtje maar wou het toch nog ff kwijt. Straks na de tandarts nog maar eveb in bed
Heej meiden, Ik had alles gelezen hoor maar wil even wat over mezelf kwijt (ego berichtje mag niet meer he ). Gisteravond om 10 uur wilde ik gaan douchen en normaal gesproken staan mijn beide katten dan voor de achterdeur, het is dan avondetenstijd. Nu was er maar één, de grootste vreetzak was er niet, opvallend dus. Normaal komt hij wel als ik roep, maar nu dus niet. Ik riep naar mijn vriend dat ik nog 5 min beneden zou blijven, wilde nog niet douchen. (normaal ga ik douchen en daarna nog een keer kijken of hij er is). Net op dat moment gaat mijn telefoon, de dierenambulance. Ik schrok me helemaal een rotje! Het was een heel aardige man die me belde, maar niet zo sociaal vaardig. Hij hield een heel verhaal, goedenavond mevrouw, ik heb een kat gevonden die er zo en zo uit ziet. Chip staat op uw naam, dus ik zeg ja dat is mijn kat. Komt er nog een hele beschrijving over de kleur van zijn pootjes en dergelijke. En ik dacht alleen, mijn god wat is er aan de hand! Dus toen ik het zat was heb ik hem onderbroken (lekker aardig) dat hij nou maar moest zeggen wat er is. Zegt ie: hij leeft nog wel, maaaar... hij heeft een wond aan zijn poot en waarschijnlijk meer. Vriend en ik daarheen, was in een dorp verderop dus kwartier rijden ongeveer. Daar bij de DA geweest, foto's gemaakt.. Arm ding lag daar op die tafel, kon echt mijn tranen niet bedwingen hoor, was zo geschrokken. Na de foto's blijkt dat zijn bekken is gebroken. Het zag er heftig uit op de foto vond ik, maar DA denkt dat het goed moet komen met rust. Omdat ik het niet helemaal vertrouw ga ik vanmiddag met de foto's naar mijn eigen da (die heel goed bekend staat). Heb super slecht geslapen ook, hij moest daar een nacht blijven en hierna 6 weken in een bench . Misschien een wazig verhaal, maar moest het even bij jullie melden. Werd net ook nog gebeld door mijn werk, moet in een hoge groep invallen omdat er iemand ziek is en invallers willen alleen ene lagere groep vaak . Spreek jullie vanaaf! x
@Leonie, dat is balen dat je zo slecht geslapen hebt. Hoop dat het vannacht beter gaat. @Babywens, balen van je ongi @Meikie, we blijven hoop houden. @Sallie, dat is echt schrikken van je kat. Hoop dat het bij je eigen DA beter te horen krijgt hoe en wat. Ik ga vanochtend even werken en dan vanmiddag lunchen met bij BF. Ze weet nog niks kijken of ze iets raadt. Die ziet dit soort dingen namelijk altijd. Ik moet een hoop doen dus zal mogelijk niet altijd meekletsen vanochtend. Tot vanavond. Liefs Esther
goede morgen allemaal, heb alles weer gelezen. cathatina, gecondoleerd meis sterkte komende tijd. dani, jeetje wat een schrik, denk eerst maar ff aan jezelf en juliie kindje sally,dat is schrikken zeg als de dierenambulance belde, hoop dat alles goed komt. hier een gezellig weekend gehad, zaterdag gezellig bij een vriendin geweest,onze mannen waren samen naar een feestje van de hobbyvereniging van mijn man en wij lekker in huispak op de bank meet drankjes en lekkere snaaidingen hahaha gister bij vrienden geweest kijken naar hun trouwfoto's (zijn van de winter getrouwd in de sneeuw) en die waren echt super. daarna bij schoonouders gegeten
Goedemorgen meiden, hoe is het met jullie? @ Sallie, dat is k*t zeg van je kat.... Ik hoop dat je eigen direnarts je een positeif gevoel kan geven...Laat je het even weten? Moeten we vast het nieuwe topic starten? Deze is bijna vol.... Hier nog geen ongi, maar wel met vlagen het ongi gevoel en een beetje een ligt misselijk gevoel vanmorgen....Maar heb nog steeds het idee dat de ongi wel gaat komen, jamer genoeg... Iedereen workse vandaag of geniet van je vrije dag!!!
Wat schrikken Sallie! Hopelijk komt alles goed. Ik ben weer op mn werk. Moet even rustig opstarten. En ik ben trouwens alweer (of nog steeds, het is maar hoe je het bekijkt) misselijk. Bah.
Sallie: Bah wat schrikken! Heel veel sterkte ermee, hopelijk herstelt ie snel! Het wordt hier inderdaad spannen de komende dagen! Ben heel benieuwd! Ik heb vannacht weer waardeloos geslapen en van 5 tot 7 begon meneertje zijn "kamertje" te herinrichten dus toen deed ik helemaal geen oog meer dicht. Ik vraag me toch sterk af of ik straks een pony voor hem moet aanschaffen of toch een set bokshandschoenen...
Jeetje sallie wat erg zeg. En dat die man van de dierenasiel zo lang dradig deed. Hij kon toch beter zeggen we hebben uw kat hij is gewond geraakt. Maar alles gaat goed. Zou u langs willen komen. En dan leggen we alles uit. Dat zou denk ik veel beter zijn dan eerst een heel verhaal. Nouh hier weer terug van de tandarts. Heb een abonoment gekregen volgende week weer. Vandaag geboord. Maar was niet goed verdoofd tjak zo in mijn zenuw. Ging net goed ze kon wel vullen. Zonder een zenuwkanaal te ondergaan. Gelukkig. Nu wachten op mijn zus. Mag ff snel oppassen op mijn nichtje. Wordt in april al weer 1 tjonge wat gaat snel zeg. Hoop dat ze straks een neefje of nichtje krijgt om mee te spelen... Droom weg bij de gedachte. Hihih
Desini wat leuk zeg. Al die activieteit in je buik. Alleen jammer dat je daardoor je slaap niet kreeg. En mischien kun je allebei doen. Een boxende paardrijder hahahah
Zo ik lig alweer in mijn bedje, ik was vanochtend onderweg naar mijn werk maar voelde me te slecht. Misselijk en kokhalzen, rugpijn en krampen in mijn buik. Daarnaast zit ik de hele tijd te janken omdat ik zo onzeker ervan wordt. Leek me niet optimaal om zo voor de klas te staan, dus mannetje afgezet en weer naar huis gegaan. Net nog even anderhalf uur geslapen (was vannacht alweer om vier uur wakker zucht) en nu maar even rustig aan doen. Ik denk dat ik wel vroeg ga testen, weet liever dat het niet zonos dan dat ik nog langer zo'n gevoel heb als nu. Owww desini.....ik denk een echte eventer, lekker ruig rondscheuren!! Mooi balen dat je zo slecht slaapt, vanmiddag verplicht een dutje!!
@Desini, kan je geen boxhandschoenen aan doen bij het paard. Dan heb je beide. Wel vervelend dat hij je wakker houdt. Maar hij wil denk ik graag z'n moeder laten weten dat hij er nog is. Even een onsmakkelijk berichtje. Ik loop echt leeg van afscheiding zelf zo erg dat ik vaker naar het toilet ga om te controleren of ik niet toch ongi ben geworden wordt er gek van. En de koffie wordt ook steeds minder lekker. Wat is het druk, is iedereen vrij of zo. Normaal is het nooit zo druk op maandagochtend.....
goede morgen jeejte sallie dat is schrikken wat raar dat die man zo'n lang verhaal afstak. hopen dat je eigen dierenarts duidelijk is en dat het allemaal goed komt twijfelgeval wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt desini hopen dat je mannentje snel het verschil tussen dag en nacht leert zodat hij overdag lekker actief is en savonds gelijk met jou slaapt. verder heb ik zelf ook wel slecht geslapen steeds wakker door die blaasontsteking voel me vandaag ook echt niet goed gelukkig heb ik maar 2 kindjes vandaag zet wel af en toe de tv aan heel makkelijk zo'n automatisch kindermeisje
@Florabella, alleen vroeg testen als je er echt achter staat, anders is de teleurstelling zo groot. Ik zal je steunen. Liefs Esther. PB geld nog steeds