Hielkje; dat komt vrij veel voor begrijp ik....ikzou er ook super gek van worden! Je voelt iets lopen en bnt dan gewend aan ongi... Komt goed meid let maar op!!
heej meiden... Zo na een weekend met kinderen van een ander ben ik ook wel weer blij dat ik weer ff vrij ben tis allemaal toch anders dan het van je zelf zou zijn!! al die drukte haha maar was weer lekker gezellig weekend.. @ MEID Wat super zoooo romantische leuk !!!!! Gefeliciteerd @ Hilekje: ja nu kunnen we met elkaar delen wat er gebeurt haha.. best last van de buik slapen moeizaam maar t lukt na een uurtje wakker gelegen te hbben!!!... @ Dani wat k*t zeg dat je zo beroerd bent was ook wel even schrikken dan zeg!!! zo..!! heb er op dit moment nog niet last van misselijk wel smaakverandering maar gelukkig niet misselijk!!! Sterkte meid.. @ Caterina: Sterkte meid gecondoleerd met je oma!!! Heel veel sterkte in deze komende tijd!! BMS: nou bij mij ook dat hij wel wou hij wou ook super graag ene kindje dus ook al was hij moe hij deed het wel voor ons!! alleen nu wil ik niet meer heel raar maar dat zal wel komen door dat ik zwanger ben en bang ben dat er wat mee gebeurt!! en dat wil ik niet.!! miss moet ik het ook maar gewoon doen maar zolang ik er niet zeker over ben moet hij ook maar geduld hebben haha en gelukkig heeft hij dat ook!! Zo verder ben ik het vergeten wat er allemaal is getypt was ook zoo veel... heb ong 10 pagina's gelezen en ben er weer bij!!! komt ervan als je het weekend niet achter de comp kan!! hihi... nou dames ik ben vrij was op werk en kon na huis was niks te doen!! dus zit nu lekker op de bank!!! Liefs Groetjes
@Jacolien, lijkt me heerlijk, naar je werk gaan en weer naar huis toe kunnen. Ik mag nog 1 1/2 uur en dan ook weer heerlijk naar Huis (almere, naar mijn vriendin) Ik kijk nu gewoon bij jou af, jij loopt 2 wkn op mij voor. ik heb wel last van krampen en op mijn buik slapen gaat nog redelijk Boobs doen wel zeer maar is handelbaar, was bij de vorige 2 zwangerschappen niet zo, toen werd ik echt gek van de pijn meteen in het begin. Succes
jacolien± Lijkt mij ook wel lekker dat je op je werk komt en je kan weer gaan. Hielkje± Ik heb het vaker gehoord dat mensen veel afscheiding verliezen als ze zwanger zijn. GFH± ik heb zelf 1 labrador en de andere 2 golden retrievers zijn van mijn ouders. Maar als ik naar het bos ga of in een meer zwemmen dan gaan ook zij mee.
hee nou aan de ene kant leuk en lekker maar aan de andere kant ook wel k*t want moet wel 20 km rijden dus benzine ben je wel kwijt!!! @ Hielkje.. haha ja dat is ook zo.. nou boobs deden pijn voordat ik wist dat ik zwanger was dus dacht dat ik ongi moest worden. En de pijn is er nu nog steeds..!!! Buikklachten had ik de eerste paar weken maar nu al veel minder.. wel veel moe en minder slapen!! misselijk nog niet geweest wel smaak!! buikslapen wil bij mij niet vanwge pijnlijke (.)(.).. nou nog even doorzetten met werken!!! dan ben je ook lekker vrij!!! Liefs
Hielkje: Hihi, kan er wel een beetje om lachen, ik rende ook continue naar de wc omdat ik het gewoon voelde lopen, dan was het grote paniek, want het voelde gewoon alsof ik hevig menstrueerde, als ik er dan weer met een lach vanaf kwam dan zag ik dat witte gezichtje van mijn vriend waar weer heel langzaam kleur in trok Ik heb net een dutje gedaan hoor Florabella, kon mijn slaap niet meer bedwingen, en nu net wordt ik wakker van: jawel een nieuwe Tim Lips, Mohammed Ali, Rafael van der Vaart of wat het dan ook moge zijn hahaha. Niet normaal wat een activiteit, ook anderen kunnen echt al heel duidelijk voelen dat ie hun hand naar de maan wil schoppen haha. Nu vind ik het heeeeeerlijk om zo contact te hebben met die kleine druif, maar soms kan het best pijnlijk worden!
ik hoorde laatst iemand die gekneusde ribben had door dat haar kindje zo actief was geweest maar dat was aan het eind van de zwangerschap
Ja klopt dat had mijn tante ook en de moeder van een lesklant vertelde het ook vorige week, ik ben er ook bang voor straks haha! Even een vraagje: Ik maak me een beetje zorgen om de grootte van mijn baarmoeder. Ruim 2 weken geleden moest ik toch op een zaterdag naar de verloskundige, nou bij het voelen zei ze: Nou nou, die groeit goed hoor, de baarmoeder zit al op navel hoogte. En de keer daarvoor met 15 weken zat hij 3 cm onder de navel en toen vond die andere het ook heel goed groeien. Maar nu las ik dat met 19 weken de baarmoeder 2 cm onder de navel zit, bij mij zat ie met nog net geen 18 weken dus al op m'n navel. En nu voel ik net zelf en hij zit er echt al anderhalf tot 2 cm boven nu, terwijl ik net weer een verhaal lees van iemand die een te grote baarmoeder had en daarin staat dat ie met 24 weken net aan de bovenkant van de navel hoort te zitten. Ik maak me eigenlijk dus toch wel een klein beetje zorgen, want in dat verhaal worden allerlei oorzaken als diabetes e.d. genoemd. Maar die bloedwaarden waren op het begin super en ik het kindje is zo druk dat hij het ook vast super zal hebben. Kan het niet zo zijn dat het komt omdat ik zelf heel plat ben normaal en sterke buikspieren heb? Dat de baarmoeder daardoor eerder omhoog groeit dan echt naar voren? Al moet ik zeggen dat ik ook een enorme buik naar voren heb al, iedereen zegt het, en ik ben nog maar 0,8 kg bijgekomen dus het is geen overtollig voedsel haha. Er wordt al steeds gevraagd: zijn het er toch geen 2? Nou zagen ze dat laatst bij mijn oom en zijn vrouw pas bij de 20 weken echo dat het er 2 waren, maar ik heb al 4 echo's gehad, lijkt me toch stug dat ze het 4 keer gemist hebben!
@ Desini, dan moeten ze toch ook 2 hartjes horen denk ik? Lijkt me dat ze dat wel hadden opgemerkt.... @ Florabella, van vervelend dat je zo misselijk bent. Sterkte ermee!!!
hey desini als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de verloskundige even bellen en als er 2 baby's achter elkaar liggen en een gelijke hartslag hebben is het wel heel moeilijk om te zien maar ik denk dat ze naar 4 echo's wel wat hadden moeten zien maar weet het niet zeker
Hey meiden! Hier zit het werk er alweer op. Afgelopen nachten slecht geslapen ivm oma, dus zo maar even een klein powernapje doen! Vanavond gaan manlief en ik naar de architect om een huis te laten tekenen! @sallie, aaccchhh arme poes! Ik zat echt helemaal in spanning je stukje te lezen, gelukkig komt het goed volgens de dierenarts, maar ik zou ook zeker even langs je eigen arts gaan hoor! @desini, hahaha arme jij! Helemaal bont en blauw van binnen door het boksertje. Met dat andere kan ik je niet helpen, ik heb echt geen idee wat normaal is. @florabella, toch wel gek dat je je zo voelt, ik snap wel dat je snel duidelijkheid wilt hebben!
@Desini, ik heb een buurvrouw gehad, die al duidelijk een buikje had bij 15wkn zwangerschap en na 20 wkn leek ze al wel 6 mnd zwanger, ze had heel erg veel vruchtwater bij zich en de kleine was gewoon iets groter. Dat kan bij jou ook zo zijn. Heb je echt zwangerschapsdiabetes moet je ook heel erg veel dorst hebben. En nog meer plassen dan dat je nu doet met de zwangerschap. @Catherina, heel erg veel succes morgen hoop dat ze je kunnen helpen.... @Sallie, hoe is het met je poes afgelopen. ik hoop dat alles oke is. Heerlijk vandaag met mijn vriendin wezen eten. En ik had gelijk ze zag het meteen. verder lekker bijgekletst hadden een hoop andere dingen te bespreken. Tot straks weer. Liefs Esther
Vroeger als kind was ik er al helemaal gek mee. Mijn ouders gingen een jaartje of 6 geleden hun zolder opruimen en toen kwamen ze te voorschijn. Ik heb ze bewaard en ben er eens wat over gaan googlen. Toen zag ik dat er series waren en dacht ik laat ik de series van de pony's die ik heb eens compleet maken. Tja en zo is de hobby begonnen. Heb er inmiddels 100den.
Goede avond @Sallie: Wat zielig van jullie kat zeg, was hij aangereden? Hopelijk komt het beestje er weer helemaal bovenop. @Tweety: Klinkt gezellig zo'n meiden avond, heerlijk hoor! @Meikie: Jeee, nog geen ongi @Desini: Nu al eigenwijs en ik zou je graag een antwoord willen geven maar ik heb echt geen idee. @Florabella: Wanneer ga je testen dan?? Hier niks spannends te melden vanaf het wachtbankje, hopelijk gaat de tijd snel
Ik ben benieuwd naar de kat van Sallie! Ik probeer het vol te houden tot vrijdag dan ben 11 DPO dus dan kan er best een streepje komen!!! Om mezelf nog gekker te maken komt de poes (die noooooit bij mij ligt alleen tijdens mijn 1e zw) sinds gisteren weer alsmaar bij me liggen. Ze heeft vannacht zelfs op me geslapen!
Katten/poezen schijnen dat soort dingen aan te voelen. Ik heb ook wel eens gehoord van iemand dat haar lievelingkat ineens niks meer met haar te maken wilde hebben en toen bleek ze later zwanger te zijn.
@florabella, katten hebben daar een bepaalde gaven voor. De hond van me vriendin bleef ook steeds voor m'n voeten lopen of liggen. Doet hij normaal iii nooit. Dan springt hij tegen je op en nu bleef hij laag. Hou nog even vol we steunen je.
Thanx meiden!! Vriendje denkt echt Dat ik zwanger ben, hij gelooft niet dat mijn psyche dit allemaal kan oproepen, ik denk daar nog een beetje anders over maar dat is ook zelfbescherming!! Owwww bijna 500 pagina's op naar het nieuwe ROZE topic!!