nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    nou dames zou vanmiddag even terug komen maar is niet gelukt was even op bed gekropen om 12 uur.. manlief met bosje rozen om ong 13.00 uur thuis en die is een beetje ziekjes dus even met zn 2en op bed gelegen. Om 16.00 zei ik zullen we even douchen daarna bakkie koffie doen en dan eten maken.. Dus staan onder de douche en was er zat van kreeg het te warm loop na de wastafel en in 1 keer voel ik me zo raar kijk naar mn vriend zie hem niet meer hoor hem niet meer ja "wat denk je" flauw gevallen 2x achter elkaar. en manlief kreeg me niet wakker.. dus helemaal in paniek. Na lange tijd weer bijgekomen helemaal in de stress.. dacht dat ik mk had gehad maar gelukkig niet..
    Dus nou weer met een gerust gevoel op de bank toch volgens dokter miss wel iets met bloed ofzo.. dus morgen prikken en we zien wel!!

Maar ben goed geschrokken dus zit even bij te komen nog steeds.

Dames alvast lekker slapen!!

Liefs

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Jacolien: Zou idd wel ff schrikken zijn geweest ja. Misschien een beetje lage bloeddruk of zo. Hopelijk heb je het niet nog een keer.

3. Meikie

Meikie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.530
    0
    0
    Verpleegkundige
    Zuidholland
    @ Sallie, hoe is het met je kat??? Ik hoop dat alles goed is:(

@ Ikke, hahaha, ik zit elk kwartier op de wc even kijken, maar nog geen ongi.

Vamiddag had ik weer iets raars, mijn collega ging even mijn bloeddruk meten. Nu was mijn bovendruk hoog, onderdruk laag en een hoge hartactie. Voelde me ook echt niet zo lekker..... Wie is hier bekend mee.
    Oja, vriendje word helemaal gek van mij. Ik loop constant scheetjes te laten hahaha!!! Beetje lucht....

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@jacolien, dat is zeker schrikken. Hopen dat alles goed is. Misschien toch je bloeddruk.

@Meikie, klinkt allemaal wel positief. Hoop het heel erg voor je.

@florabella, ik hoop het heel erg voor je. Ook jou symptomen klinken hoopvol

Succes meiden allemaal;)

5. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @sallie, jeetje meid hoop dat het goed komt me je kat! zo erg om niets te kunnen doen he. sterkte hoor!

@twijfel, volgende week alweer dus, das balen zeg.

@desini, dat is dus nu al een actief kindje, kan nog wat worden straks! denk dat ze met 4 echo's wel een 2e kindje hadden opgemerkt.

@jacolien, das schrikken zeg, maar misschien een te lage bloeddruk ofzo. na bloedprikken weet je snel meer hoor.

hier lekker rustig op de bank, nog beetje niet lekker. sinds gister maar lang niet ziek genoeg om thuis te blijven en ook niet fit :( zal wel weer overgaan!

6. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Jeetje jacolien, dat is schrikken!!

Miekie; k ben even vergeetachtig, had je al getest of dat nog niet?!

7. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    sallie schrikken van je kat hoop dat ie snel weer beter wordt zielig maar gelukkig nog zo afgelopen..
    ons eerste kat is onder auto gekomen heeft het niet overleefd..

jacolien schrikken zeg doe maar lekker rustig aan zoute hartigge dingen willen wel helpen tegen lagebloeddruk bouillon soepje

denisse zo al lekker actief wordt een voetballer.. zou de verloskundige effe bellen zei weten er alles van

frorabella mijn kat kwam ook meer bij me dan normaal wanneer het hem uit komt dus ja klinkt wel positief.

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Heej lieverds,

Desini: Rustig aan hoor met je buik, moet stiekem wel lachen, boksertje!

Twijfel: lekker op de bank!

Hielkje: bijzonder dat je vriendin het meteen ziet! Wel leuk, is het niet zo'n geheim ;).

Justme: hoop dat je je weer goed voelt morgen!

Flora: klinkt echt wel heel positief, vrijdag testen is een mooie datum. Zullen we er een roze dag van maken?

Jacolien: schrikken zeg! Heb je er niks aan builen ofzo aan over gehouden?

Meikie: spannend hoor!

Ik zal jullie even op de hoogte brengen over poes!

Vanmorgen om 10 uur belde ik de dierenarts. Hij was de nacht "goed"doorgekomen maar had nog niet geplast. Dat was eigenlijk een voorwaarde om hem mee te nemen, maar ik mocht hem toch halen. Het is namelijk een schat van een kat, heel lief, maar niet bij de dierenarts. Hij valt alles aan wat dichtbij komt. Stiekem was ik blij om dat te horen, hij vond dus toch de energie om van zich af te bijten. Afgesproken om hem op te halen rond 5 uur, uit mijn werk.

Daarna meteen mijn eigen DA gebeld en ik kon om 6 uur daar terecht met de foto's. Gelukkig kon ik die meenemen, wilde het hem niet aandoen nog een keer foto's te laten maken....

Poes opgehaald, had gelukkig wel geplast maar zat helemaal onder :(. Maargoed, belangrijkste is dat het eruit was. Ik moest hem zelf halen omdat hij zo agressief was. Het was zo zielig, hij werd heel boos toen hij de assistente zag. Maar toen ik naar hem toe liepen begonte praten sleepte hij zich naar me toe om te spinnen en kopjes te geven, echt op laatste kracht leek het. Hij was toen ook te pakken en ging mee naar huis.

Gelijk door naar mij neigen DA, die met hetzlefde advies kwam. Bekkenbreuken zijn helaas bijna niet te opereren. Het is heel zielig, want je ziet hem nu lijden maar kan niks doen. Hij MOET 6 weken in de bench blijven :(.

Nu is hij thuis en ligt hij heel rustig. Het is zo hartverscheurend om hem te zien slepen en piepen als het pijn doet :(. Wel heeft hij net wat brokjes gegeten en heeft hij pijnstillers, dus ik hoop dat het te doen is voor hem. Ik weet alleen niet hoe het moet met plassen/ontlasting.. Maar we hebben een laag kattenbakje neergezet, hopen dat dat gaat.

Daarna heb ik de mensen gebeld die de dierenambu hadden gebeld. Ze blijken om de hoek te wonen. We kenden ze nog niet, we wonen hier nog niet zo heel lang. Heel lieve mensen, ik kwam een orchidee met een kaart brengen, gaven ze mij nog een bosje bloemen voor de schrik. Echt super aardig! Ze hadden zelfs al besloten dat als niemand hem kwam halen dat zij de dierenarts zouden betalen en hij zou mogen blijven. Dat maakt wel weer heel veel goed!

Er is dus goede hoop dat alles goedkomt, al zal het wel flink afzien zijn. Hij mag helaas nooit meer buiten vrij, we gaan de tuin afzetten. Hij is al een keer aangereden, toen had hij zo goed als niks. Maar nu is het dus echt over, hij is niet bang genoeg....

Tot zover dit verslag ;). Hier trouwens ook nog geen ongi te bekennen. Wel rare steken en misselijk, maar vooral dat misselijk kan ook heel goed door de situatie komen.

Ik ga straks lekker naar bed als ik een medicijnenschema heb gemaakt, kijken of ik wat meer dan 4 uurtjes slaap kan pakken!

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey dames,

Hoe heet ons volgende topic eigenlijk?
    Ik moet jullie wel kunnen vinden natuurlijk! :)

Sally wat naar van je kat!

Jacolien, schrikken zeg!

Desini, vervelend dat je zo slecht slaapt! Actief kindje al dus :) succes als de beeb er straks echt is!!!! Haha

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@sallie, vertroetel hem maar lekker. Wel liefs van die mensen

@Ikke halen dat he je niet echt lekker voelt.

Ik ga zo slapen. Morgen naar de kapper.

Liefs Esther

11. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Jacolien wat eng. Pas je wel op jezelf. Snap best dat mannetje het even eng vond.

Sallie fijn dat je kat weer thuis is, maar wat zielig dat hij zoveel pijn heeft. Ik hoop dat hij er bovenop komt.

12. jacolien09

17 jan 2011
    79
    0
    0
    Zweminstructeur
    Nederland
    Iedereen bedankt.. naja naast de schrik een brandplek op mn rug wij wonen in een huurhuis en de leidingen van koud en warm water lopen voor de tegels langs ( moeten we dus ook even achter aan bellen dat ze dat moeten veranderen i.v.m kinvriendlijk) en daar heb ik tegen aan gezeten dus een stukje vel verbrandt maar gaat wel over! doet wel echt zeer.. maar voor de rest geen bulten wel trillende beentjes hihi!!! en wat last van verwarring maar dat zal er wel bij horen en moe heel erg moe dus ga nu ook op bed lekker slapen en dan zien we morgen wel weer.. ff dokter bellen en dan testje doen dan zien we wel weer.. ja was idd even schrikken..

@sallie okay we duimen voor je dat het allemaal goed komt met je poessie... en dat hij na bench rust weer goed en wel mag lopen en spelen!! Of zal hij er iets aan over houden!!.. nou we duimen kom op meid!!

Iedereen slaap lekker..

Liefs grtjes

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    zo meiden ik ben er ook weer en heb weer alles bijgelezen.

Jacolien, schrikken meis, gelukkig was je vriend thuis. zou idd morgen ff bloedprikken maar ik denk dat je bloeddruk te laag is.

Sallie, gelukkig gaat het redelijk goed met je kat, hoop dat hij er snel weer bovenop is.

Hielkje, slaap lekker.

Meikie Florabella en Sallie, spannend hoor de komende dagen klinkt goed bij jullie allemaal.

Denk dat mijn ei er aan zit te komen, sinds gister beetje steekjes en krampjes in me buik maar nog niet zoals ik het anders heb met me ei maar denk dat die in aantocht is. vanavond nog ff goed bms:p is hier gelukkig nooit een probleem haha kan manlief er zelfs voor wakker maken

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Sallie: Wat een verhaal zeg en ik snap dat het hartverscheurend is om je poes zo te zien. Gelukkig is het te genezen maar 6 weken in een bench is natuurlijk hell voor een kat. Wat een onwijs lieve buren hebben jullie trouwens, zo zie je maar dat het beter is om een goede buur te hebben dan een verre vriend. Hopelijk gaat het snel een stuk beter met je kat.

@All: Ben ook wel nieuwsgierig naar de naam van het volgende deel en wie deze gaat openen.

15. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Wat dachten jullie van Gaan voor een Eerste Kindje dus GEK op roze?!!!! Lijkt mij geluk brengen!

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    @ikke,vind het wel iets voor jou om een nieuw topic te starten:p

17. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Sounds good to me, ga jij het volgende deel openen??

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    ikke??? Ik ben er nog maar zo kort...

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    @sallie, wat een verhaal, hopelijk vindt hij snel zijn weg met zijn tijdelijke handicap. Hopelijk krijg je wat slaap!

@tweety....have fun!

20. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Whaaahaa ik ben er ook nog maar met en zit nu op mijn iPhone dus das best onhandig!

Maar als ik een poging moet doen, dan roept u maar!

Deel Deze Pagina