heb wel mee gelezen maar ben savonds zo moe dat ik geen puf meer had om te reageren verders gaat het goed ben eigenlijk niet misselijk gelukkig maar. denisi hopen dat de medicijnen snel aanslaan beterschap inge ik heb dat ook wel gehad flauwvallen ik moest dan vaak wat hartig of zout hebben.
Wat fijn dat je niet misselijk bent lovekees, hopelijk heb je snel weer wat energie maar dat zal wel goed komen denk ik.
hoi meiden, jeetje wat is er weer veel gekletst. Desini:wat balen dat je je zo beroerd voelt hoop dat de medicijnen snel aanslaan en je snel opknapt. Inge: Hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt. verder hoop gelezen maar niks meer onthoudensorry... Hier nog een paar dagen geduld zeg word nu wel weer spannend hoor. Inprincipe moet ik maandag of dinsdag ongi worden(nou ja liever niet). Ik ga alleen pas het weekend erna testen als ik nog niet ongi ben. Sorry voor dit ego stuk maar zit er ff doorheen
dank je ikke, ik hoop het ook maar vind het wel heel eng allemaal.Niet dat ik het niet meer wil ofzo hoor, maar begint wel een beetje te kriebelen soms
heeft iedereen wel eens last van en bij jou komt het nu natuurlijk een stuk dichterbij, het heeft best wel wat impact dus is ook niet gek.
het gekke is dat ik nu misschien ineens begin te beseffen dat misschien volgende week ons leven voorgoed gaat veranderen
@Mendy: heerlijk zo'n sarcastische bui op zijn tijd. Hou ik ook wel van! @Angela: Tis ook niet niets...die gevoelens horen er denk ik bij...Rustig aan
@ Angela: snap het helemaal hoor, ik heb zo nu en dan ook me twijfels, is niet meer als logisch denk, het verandert je leven voor altijd.. @ Inge: ja sarcasme is soms zo heerlijk, ben al de hele avond sarcastische grapjes aan het maken, melig dat we nu zijn.. Is een echte uitlaatklep... Hoe gaat het nu met jou?
dames stelletje klep kousen mendy lekkere pendel haha waarom doen we hier geen pendels dan? of kan dat niet ik heb geen idee wat je dan moet doen hoor haha Tweety kop op meis ! Karin zwanger ? nee denk het niet hoor haha was ook wel ongesteld 2 dagen dus ach we mogen weer klussen Sallie ik woon in dronten je bent van harte welkom hoor uh verder oo ja ikke ok CD 14 maar ben dus euhm ff denken de 5e ong geworden officieel de 6e maar in de avond de 5e haha de 7e was het weer zo goed als over dus vandaag is dan mijn CD3?? ow voel me ech zo dom
@joyce, als ik het goed heb geteld(ben uitgegaan van de 5e) zou je vandaag(donderdag de 9e) je 5cd hebben. Verder ben ik er weer bovenop, gister met manlief er over gesproken en ik weet nu weer zeker dat het allemaal goed zit maar soms heb je gewoon ff van die twijfel momenten. Gister voelde ik me de hele dag ook niet zo lekker en 's avonds was ik echt heel moe. Maar fijn om te horen dat ik niet de enige ben werk ze voor degene die mogen werken en de andere een fijne dag
Wel spannend al die pendels, ik geloof er niet zo heel erg in, dus wacht wel af. @Angela, spannend hoor, nu de tijd weer komt om te kunnen testen. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt. @Karin, wel vervelend dat je nu al 6 dgn ongi bent, zit je echt niet op te wachten. Vandaag weer lekker aan het werk, eerst een beetje geglibbert naar het werk toe. en nu lekker binnen. Nog 2 nachtjes slapen en dan mag ik mijn huis in kerstsfeer omtoveren. JOEPIE.
Altijd leuk he hielkje je huis weer in kerstsferen brengen. Ik heb hem al staan sinds maandag maar vind het weer erg gezellig staan. Gelukkig ben je weer veilig op je werk aangekomen.
Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Karinikke87 - NOD 5 december? - 3e ronde - 23 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar IngeG - NOD 18 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar Muis27 - NOD 20 december - 4e ronde - 27 jaar Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar Catharina- NOD 3 januari- 5e ronde- 25 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus... Ik heb het lijstje er weer bijgezocht(moest wel erg ver terug) Hij moet weer bijgewerkt worden maar ik weet niet van iedereen de volgende nod....
Goedemorgen dames, Zo heb lekker avonddienst, morgen nog een vroege en dan begint het weekend... Leuk he die kerstsfeer weer, ik moet nog even gaan bedenken wat ik nu weer neer zet, kerstboom was vorig jaar met de katten geen succes, als ik niet thuis was gingen ze er gewoon in hangen met als gevolg dat als ik thuis kwam de boom weer was omgevallen.. Kleine draken heb ik.. Het lijstje is idd een beetje verouderd.. Tijd voor een update.. Angela, fijn zo'n gesprek met je mannetje!
Nou idd mendy, ik zie soms overal beren op de weg. Manlief maakt zich niet druk en heeft mij ook weer overtuigd dat alles goed komt. Wel grappig voordat ik stopte met de pil zag hij overal beren haha en ik niet en nu precies andersom
Hey meiden! Zo, ik had een hoop bij te lezen @tweety, blij dat je je weer beter voelt, ik herken je gevoel heel goed hoor. Ik zag het vorige week ook ineens niet meer zitten. @desini, inge, lisa, ik hoop dat jullie je weer snel beter voelen. Heel vervelend al die klachten!
Hey meiden...ik voel me weer prima M`n temp was vandaag weer 36.7 Da's niet zo hoog als normaal na ovulatie, maar ten opzichte van 2 en 3 dgn geleden toch wel een significante stijging. M`n tempkaartje is deze maand echt een soepzooitje! Te onregelmatig opgestaan haha
heey joyce denk je dat je je ei al hebt gehad??? ziet er niet echt zo uit. hij is wel heel verschillend joyce al uitslag van de dokter???
uhm nee hoor heb me ei zeker nog niet gehad haha ben net ongesteld af joh een dag ja HCG was ietsje verhoogd maar niet zo hoog dat het een zwangerschap is want ik zat nog net in de norm van niet zwanger haha