Goedemorgen! lekker bijna weekend! Jullie hebben weer lekker gekletst! Van het weekend klets ik weer wat actiever mee... x
@Desini, fijn dat de medicatie aanslaat hopen dat het ook zo zal blijven. @monique, wel fijn dat het met jou ook beter gaat, wel apart dat je nog niet bent aangekomen, maar wat niet is kan nog komen. Je bent natuurlijk al die tijd ook niet echt massel gehad met hoe je je voelde dat kan er ook mee te maken hebben. Op de vraag aan Joyce over het HCG, je kan altijd een lichte verhoging hebben van het HCG-hormoon, maar tot 10 houdt in niet zwanger, van 10-50 is net zwanger en van 50-130 is 5 wkn zwanger. Ik hoop zo wat onduidelijkheden uit de wereld te hebben geholpen. Vanavond gezellig naar de kerstmarkt bij ons in het dorp en daarna naar de kroeg met een stel vrienden. Veel plezier iedereen. en alvast een fijn weekend. Veel liefs Esther
Goede morgen Het is nog rustig hier @Inge: Nog een beetje kunnen slapen? @Sallie: tot morgen @Hielkje: have fun.
goedemiddag. hielkje ik ga niet naar de 9 mnd beurs haha je antwoorde naar mij maar ik had het niet gevraagd haha heb er niks te zoeken voorlopig wanneer is die eingelijk ? Inge hmm ja dat is wel verrot , hopenlijk heb je alsnog kunnen slapen Monique hopenlijk kun je uiteindelijk wel genieten van je zwangerschap Ikke haha nee ik denk mijn vent ook niet maar mezelf ook niet echt .. lisa gelukkig voel je je beter meis ! rare beeb die ff op je blaas ging liggen haha Hielkje ja die HCG geen idee hoe hoog die was , maar de assistente moest het eerst ook nog ff navragen dus ach zo dom ben ik dan weer niet haha Mijn testen zijn binnen en volgens ikke moet ik dan dus tellen vanaf de 6e en dan kan ik de 15e beginnen met ovutesten nou ben benieuwd ! vanmorgen alweer platgebeld dus moet weer aan de slag nu haha
Op de 15e zit je op CD10 dus dat is nog aardig vroeg als je rondes van 35 dagen hebt maar dan weet je tenminste zeker dat je je ei niet zal missen als je eventueel een kortere ronde zou hebben.
Ik ben uiteindelijkom een uur of 2 weer in slaap gevallen. Voel me nu wel brak. De mail van de voorzitter die ik gister nog heb gekregen maakte me wel weer wat rustiger. Maar het baal gevoel overheerst nog. Net mijn arbeidsvoorwaardengesprek gehad bij mijn nieuwe werk. Verliep erg positief Ze waren nog steeds heel enthousiast over mijn beslissing om bij hun te komen werken en zeiden dat de mensen met wie ik had mee gelopen ook erg positief en enthousiast waren Altijd leuk om te horen. @Joyce: je kan ook op fertilityfriend.com een account aanmaken en dan elke dag je temp bijhouden. Ze hebben ook een online cursus, dan leer je vanzelf hoe en wat. En ook als je het niet leert: hun software 'rekent' alles voor je uit. Kan ook handig zijn om inzicht te krijgen in je cyclus. @ Hielkje: Veel plezier bij de kerstmarkt! Mijn stomme banner loopt weer niet mee :s #^&@#^@ site (niet ZP hoor! Maar de site waar die banner van is )
Goede avond dames @Inge: Vervelend dat je je zo brak voelt maar wel tof dat ze op je werk zo tevreden met je zijn. Hoe is het verder met iedereen?
Hee meiden! Fijn inge dat het gesprek lekker liep! Pff wat was het glad vandaag he, wij gingen vandaag kerstballen halen en lichtjes enzo..Ik ben een paar keer bijna uitgegeleden
@hielkje, jij zit in de medische wereld toch? kun je ook zwanger zijn en neg test hebben (vroeg ze hoopvol)
ik laat me niet zo snel gek maken hoor maar had volgens mij dat ook wel eens ergens gelezen. ga nergens vanuit hoor, wacht lekker af!
oh, ik had vanochtend neg test maar nog geen ongi. lijf voelt ook raar enzo. krampjes achtig hoog in de buik, misselijk vandaag en gevoelige borsten....nod was pas vandaag hoor, dus kan best dat mijn ongi een paar daagjes laat is
ohhh, wat spannend. Het is een beetje afgezaagd maar geen bloed geeft moed. Ik hoop het voor je. Wanneer ga je weer testen als de ongi uit blijft?
ik heb ergens gelezen dat je het beste een dag of 2 kunt wachten. ik wacht dus eerst ff af. het bruine verlies maakt me wel onzeker, maar daar lees je ook van alles over! van het is zeker weten mis tot zwangere vrouwen..... kortom geen peil op te trekken!
Idd geen pijl op te trekken maar zolang het niet helder rood is, is het geen ongi. Ben benieuwd, hopelijk zet het niet door.
nee, is verre van rood! alleen op dag 25 een heeeeel klein beetje rood, misschien adertje ofzo geknapt. nu lekker verder Harry Potter kijken!
ik had zelf later pas positieve test maar mijn clyclus was onregelmatig het kan zijn dat hsg te laag is hoop het voor je