ja ik spreek haar ook bijna elke dag maar ik zeg altijd dat ik nog wel ff wil wachten dus we zullen zien of ze het al weet of niet
ik heb dat ook tegen haar, maar dan kijkt ze zo van jaja. Ze had het vorige week over een of ander drankje(met alcohol) ik ken het niet. Ze wil dat met de kerst drinken ofzo, oh zegt ze is toch niet voor jou of mag je dan wel drank hebben....?? IK ja waarom niet?? Nou zegt ze dacht misschien ben je dan een grote meid geworden.... Nou lekker is dat dan
haha ja grappig zulke dingen ik ben dan of zwanger of mag wel drinken dat schild weer alleen met oud en nieuw misschien niet moet nog even kijken hoe ik dat ga doen
maar waarschijnlijk is iedereeen dan toch snel dronken en dan merken ze het toch niet zeg ik gewoon dat ik baco drink ofzo en dan drink ik alleen cola
Soms denk ik wel eens volgens mij staat het op me voorhoofd haha Nou idd ik ben ook met de kerst of zwanger of ik kan gewoon drinken (hoop het eerste) maar we zullen allemaal moeten afwachten
Hee dames, Er is weer veel gekletst gister Ik heb niet alles onthouden. Inge: succes vandaag met je sollie's Hielkje: Jij succes bij de huisarts! Pff ik ben vandaag niet lekker, ben niet vooruit te branden erg moe Gister ook een drukke dag gehad misschien komt het daar door.
wel rustig aan doen hoor lisa, maar ja dan nu maar een rustig dagje houden. Gaat het verder wel goed met je?
ik heb besloten vandaag ook heeeeel rustig aan te doen ben nog steeds misselijk maar heb gelukkig maar 1 kindje en die gaat zo naar bed tot zeker 3 uur dus heerlijk rustig
Ja ik doe het vandaag inderdaad maar even rustig aan! Eigenlijk gaat het voor de rest goed met mij Met jou ook?
hey meiden hoe gaat het hier ik ben vandaag nog vrij vanmiddag met mannetje naar de bios naar harry potter ben benieuwd
hoi hoi zo nichtje ligt ff in bed hihi karin waarom vraag je ipv de nitro geen amoxiciline kuur ? die helpt bij mij vrijwel direct en heb er geen bijwerkingen van ideaal. ik wou het als het met kerst ofzo blijkt dat het zo is ze het met kerst vertellen mijn schoonouders pff geen idee als ik 9 mnd ben ofzo haha lisa lekker rustig aan doen vandaag . Dani harry os leuk ! ik ben zaterdag geweest , alleen het einde geeft wel aan dat je dus echt naar het volgende deel moet meer verklap ik niet tweety haha martijn wil dat ik nu test elke keer ik zeg al schat dat heeft geen zin mijn nod is de 4e dus ik test overigens pas ook de 4e als ik nog niet ong ben geworden maar ik denk dat ik gewoon ong word hoor want we hebben niet veel geklust en ik hou me ei niet bij ik voel hem nooit en we zien vaak wel wanneer we zin hebben vooral afgelopen maand omdat ik niet lekker was . Hielkje hooop dat je vanmiddag gerust gesteld word en wij ook ik duim voor je !