@just me: Ik duim voor je! Spannend hoor. Met welke test heb je getest? Mijn moeder zei vanavond dat ik een 'ander gezicht had' dan anders....kon best wel eens zwanger zijn zei ze haha....m`n ei is net 3 dgn geleden! Maar...ik heb wel een raar gevoel in m`n onderbuik...beetje zeurend, licht krampend (heeeeel licht haha) en dat had ik ook met de vorige zwangerschap...afwachten maar. Ik ga 1ste kerstdag pas testen (zegt ze stoer)
Jeetje, het is nu al spannend en dan denk jij dat je het nog 15 dagen vol gaat houden, ik wens je succes
Schoonmaken wat altijd heel spannend is ahum en een etentje waar ik best wel veel zin in heb al is dat natuurlijk niet spannend, ff denken. Misschien motor rijden als het echt mooi weer word zondag, dat is best wel spannend toch
Wat voor motor heb je? Ik rijd op een kawasaki ZX6R ik ook morgen etentje bij de buren (samen met vriend uiteraard). En ik ga morgen mn nieuwe fiets ophalen...zondag komen mn ouders ff langs... Ook niet echt spannend haha
volgens mij komt mijn ongi vandaag.... net wat roder/bruine afscheiding. we wachten gewoon af! ga vandaag proberen nog winterbanden te vinden, hopen dat het lukt! inge, sterkte met wachten!
Heey meiden. (Jaa ik leef ook nog) Hihi. Nou ik heb heeeel veel bij moeten lezen dat komt ervan he als je zolang niet bent geweest ik voelde me eigen echt niet lekker vandaar maar nu gaat het wel weer. Sorry maar ik ga niet op iedereen reageren dat is een beetje to muts Hihi. @ Misslisa, Wat fijn dat je beeb zo snel groeit mss ben je idd een weekje verder. Spannend je 20 weken echo.! Wil je weten wat het word.? @ Justme, Spannend hoop voor je dat het niet doorzet. @ Inge, Oeew het zelfde gevoel als je vorige zwangerschap spannend joh en je moet nog zo lang wachten. Van mij ook heel veel succes! Uhmm wat is er nog meer blijven hangen owjaa de 9 mnd beurs wanneer en waar is dat ik wil daar ook wel heen. Sorry als ik iets belangrijks ben vergeten ik zal nu weer iedere langs komen is toch wat makkelijker en leuker natuurlijk als ik weer zo ziek word meld ik het iig. Ik denk dat wij vandaag ff naar de stad gaan voor kerstkadootjes.
@justme: succes met winterbanden zoeken. Mijn vriend is automonteur en ze zijn zo goed als volledig uitverkocht door het hele land... @Wonderful: de negenmaanden beurs is in de RAI (amsterdam) van 16 t/m 20 febr uit mijn hoofd. Ik ga de 17de. Vanmorgen was ik heel misselijk. Heb net wat gegeten en nu is het wel minder, maar nog steeds aanwezig. Dat kan toch niet van een eventuele zwangerschap komen? Het eitje is dan nog niet eens genesteld!!
Oke thnx lijkt me erg leuk om heen te gaan. Ik weet echt niet of je dat al kan merken maybe ik hoop het zo voor je.!
ik heb een adresje waar ze in ieder geval banden hebben, en nu zoekt een ander adresje of ze nog banden met velgen hebben. in ieder geval krijg ik vandaag winterbanden (hoop ik....) heb maar klein autootje, minder vraag naar denk ik.
Dan heb je echt mazzel just me! Mijn vriend kent meerdere bandenleveranciers, maar het is echt hopeloos momenteel. Bah, ik voel me echt niet fit...ik ga zo een warme douche nemen, kijken of ik daar van op knap.
Hee meiden! Voor de meiden die het wilde weten: Ja wij willen wel weten wat het wordt Inge: Heb je je eisprong al wel gehad? Ik was meteen na de eisprong(die achteraf dus ook bevrucht was) ziek vooral heel misselijk..
Jup, zit nu op 4 dpo..... Zucht...heb net al 9 testen besteld op zwanger&kids (3 casettes, 3 dipsticks en 3 midstream en dan krijg ik er als het goed is een extra gevoelige test gratis bij)....ik ga het volhouden tot 1ste kerstdag...dat MOET!!!!
Goed, ik ga mezelf er nu echt toe zetten om het huis schoon te maken. Het is te erg voor woorden; ik zit zonder opdracht huis en ik doe geen ene moer....dat kan echt niet haha
Oke, ja nog even volhouden inge Ik ben nu al benieuwd Ja ik voel me weer helemaal goed, wel wat duizelig af en toe maar mijn bloeddruk was ook wat aan de lage kant..