nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja het hoort er idd bij maar vervelend is het wel ben je misselijk met opstaan?

2. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Goedemorgen dames,

Hoe gaat het hier?

Dani: Hoop voor je dat je idd een mooi kerstcadeautje krijgt...

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    thanx mendy hoe is het met jou?

4. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Gaat goed hier, me (pendel) dip te boven..
    Zijn hier nog even met jasje aan het oefenen en ach ik zit alweer op dag 18...
    Verder heel druk met werk en leuke afspraken, dus denk er nu niet zo veel aan.. Was me de laatste tijd een beetje verliezen aan het hele kinderen krijgen gebeuren.. Wel weer even zwaar gehad toen ik met mijn 12 weken zwangere vriendinnetje in de prenatal stond..

Maar ach ik heb nu zoiets van ik zie wel wanneer het komt..

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey Lady's!

@ Desini: wat fijn dat je je beter voelt!! Geniet maar lekker van de mac hoor haha

@ Tweety: Schrikken zeg, dat ongeluk! Maar idd wel fijn dat je man niets heeft. Hopelijk kan je de schade verhalen.

@Dani: Mijn duimen draaien overuren voor je!!

@Hielkje: Ik had eerst een cyclus van 28dgn, maar sinds de MK is het rommelig. Eerst ei op cd16. Eerste ronde na vmk op cd22 en nu op cd18. Voor de mk LF 12, vorige ronde 11...weet nog niet wat het deze ronde gaat worden....hoop dat de LF 38 weken duurt :D

Ik voel me een stuk beter als gister. Nog wel een beetje misselijk, maar niet zo heel erg. Gister bij de buren gegeten en wat gedronken. Was erg gezellig! Wel laat geworden (half 2 haha)

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    meis dat je dat zwaar vind dat geloof ik meteen is ook heel normaal vind ik
    ik heb er ook last van hoor

meis jou tijd komt zeker al verlies je soms wel je geduld en misschien is het ook wel beter om er niet helemaal bewust mee bezig te zijn wat minder stress daarom

7. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames,

Oeh dani het klinkt spannend!

Mendy dat kan ik me best voorstellen dat dat even hard is..Dan wordt je toch geconfronteerd met al die babyspulletjes! Gelukkig dat je veel leuke dingen te doen hebt ;)

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    inge lieverd ook mijn duimen draaien overuren voor jou als we nou eens afspreken dat we samen zwanger gaan worden hihi

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lisa meis hoe is het met jou?????

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dat zou mooi zijn, jullie hebben allebei klachten dus wie weet haha!!

Ja met mij gaat het goed hoor :)

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mooi zo en met die kleine uk

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Die trappelt aardig, dus ik denk ook goed :D nog een paar daagjes en dan zullen we het weten met de 20 weken echo..Wel spannend hoor!

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja das zeker spannend willen jullie weten wat het wordt en mogen wij dat ook weten hihihi

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja wij willen het weten, en jullie mogen het ook weten haha:D

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    jippie hahaha dat vind ik kei leuk
    heb je een voorgevoel wat het wordt

16. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja ik baal het meest van het schommelen van me gevoelens.. Nu heb ik zoiets ik zie het wel, terwijl als straks de geplande rode duivels komen ik toch weer baal... Wil helemaal niet zo onstabiel zijn, herken het ook niet van me zelf want ben zo op andere gebieden echt nooit...
    Gelukkig heb ik heel goed gepraat met me vriendinnetje en al gelijk vanaf het begin me gevoelens erover uitgesproken..
    Na ons bezoekje in de prenatal ook weer even flink gesnotterd, had een rompertje voor me dinnetje gekocht met born in 2011 hartstikke leuk maar zo dubbel als ik me pendel moet geloven jan 2012...
    Heb me ook voorgenomen om in ieder geval vanaf me volgende cyclus me temp bij te gaan houden... Heb daar lang me kop voor in het zand gestoken omdat ik het zo'n gedoe vind, maar nu toch maar besloten om te gaan doen in het nieuwe jaar...

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mijn vriend denkt een jongen, ik eerst ook maar begin toch te twijfelen..Maar het maakt ons niks uit we vinden het allebei leuk:)

18. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dat kan ik me heel goed voorstellen mendy! Hopelijk ben je gewoon lekker snel zwanger, en stelt die pendel dus helemaal niks voor..!!

Ik ben even naar mijn moeder..Tot vanmiddag!!

19. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    mendy goed dat je meteen je gevoelens hebt uitgesproken naar haar
    meis ik had ook een pendel die zei dat er geen duidelijkheid was wanneer ik zwanger zou worden en 1 voor 2011 ook net wanneer maar ben toch echt al zwanger geweest
    probeer je daar niet op te focussen ook die kunnen echt fout zijn
    en ja wisselende stemmingen dat heb ik nu ook heb er ook flink de balen van als die rode duivels er zijn ik ben nog maar 1 x blij geweest dat ze er waren en dat was de ronde na de mk we hadden daar bewust op gewacht en was zo bij dat die net met 28 kwamen opzetten

lisa mijn vriend riep ook altijd ik wil een jongen nu zegt die ook maakt me niks uit als het maar gezond is, mij maakt het ook niks uit vind het allebei heel erg leuk

20. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Wat leuk dat je die kleine nu ook echt voelt...
    En spannend hoor nog even geduld dan weet je ook wat het word...

Ik zou ook willen weten wat het word alleen het vriendje niet daar moet nog maar eens een flinke discussie gevoerd gaan worden als het eenmaal zover is...

Zo ik ga even douchen en daarna gaan we maar even langs een tuincentrum, kijken of ik nog leuke alternatieven voor een kerstboom kan vinden...

Deel Deze Pagina