nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat lief dat die zo lekker zit kan het me niet voorstellen haha

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat schattig en leuk!!!! DIe van ons komen niet buiten...De witte komt ons altijd begroeten als we thuis komen en als we 'sochtends opstaan. Die 'praat' ook echt. Soms is het net of ie 'hallo' of 'mamma' zegt. Echt schattig!

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    das wel lief die van ons geeft ook antwoord haha vooral als die op zn kop krijgt hahahaha

4. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Die van mij komen alleen buiten onder begeleiding, omdat die zwarte al twee keer zwemles heeft gehad.. Dus alleen als ik er bij ben mogen ze naar buiten, ze blijven ook altijd keurig in de tuin... Die op de schutting doet dit elke dag met mooi weer om 4 uur.. Dan blijft die zitten totdat het vriendje thuis komt 5 uur... Als ze binnen zitten wat nu eigenlijk altijd is gaat die om 4 uur voor het raam zitten.. Slim he!

Ook die van mij praten allebei terug... Vind het altijd zo gezellig...

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    das idd een slimmert haha die beesten voelen het aan hebben ze bij ons ook alle 3

6. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga lekker slapen tot morgen
    xxx

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga ook mn bedje opzoeken....ben alleen nog helemaal niet moe :s gaat weer lekker wakker liggen worden wrs.

Slaap lekker en tot morgen!

8. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Goedemorgen dames,

Lekker geslapen? Ik niet, heb de hele nacht liggen draaien en woelen...
    Vandaag de hele dag cursus, zo geen zin in.. :(
    Tot vanavond.. Werkze en anders geniet lekker van je vrije dag..

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    goede morgen dames hoe is het hier??? ik zie dat ik deze maand wel een heel stabiele temperatuur heb hopen dat dat een goed teken is

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Mendy, wat ziet het er leuk uit bij jullie buiten. Ook erg leuk die katten van jullie, hou zelf ook erg van katten alleen manlief niet, vandaar heel raar 2 konijnen. Ze willen alleen niet op de foto. Rot beestjes. Maar verder wel heel erg lief,

@Inge, spannend hoor al je klachten die je aangeeft. Ik duim voor je.

@Dani, ik hoop zo voor je op een dat het bij jou ook raak.

Ben lekker aan het werk, wordt wel een beetje gek van alle post, K..U..T.. postbodes, ben nu de post van 4 dgn aan het wegwerken om dat hun zonodig moesten staken. Snap het wel maar voor een bedrijf of praktijk is dit niet leuk.

Spreek jullie vanavond nog even. Ga over 1.1/2 uur weer lekker naar huis. JOEPIE. Manlief zijn vanochtend al weltrusten. Zal vast wel gebeuren ben erg moe. Toe aan vakantie. Nog 3 dgn werken hierna en dan heerlijk een week vrij. Manlief alleen de week erna. Balen.

Veel liefs Esther

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb echt super lekker geslapen :) Ben alleen nog steeds moe haha

Volgens m`n vriend heb ik een cupmaat erbij LOL Ik denk zelf dat het nog wel meevalt, want m`n bh past nog prima.

@Hielkje: Balen he, dat je dan zoveel 'extra' werk krijgt door de post. Lekker dat je binnenkort een weekje vrij bent. Kan je even bijtanken.

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mendy leuke katten heb jij!! Die van mij maakte ons vannacht wakker, ze wou op de kledingkast springen maar viel er net ze hard weer af:)

Hielke, balen he van die post. Kan het me voorstellen dat je nu extra werk heb!

Inge het klinkt allemaal veel belovend! Spannend!

Pff ik ben me toch moe, kon echt niet wakker worden, nu nog in dromeland;)

13. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    heey hielke wat lastig dat je dan zoveel post bij moet werken maar voglens mij ben je nu al weer lekker vrij dus geniet van je vrije middag

gaat er verder iemand nog wat leuks doen deze week

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hoi meiden,

balen hielkje dat je dan zoveel post hebt nu, heb je eerst dagen weinig/niks te doen en dan nu ineens extra veel.

hier sneeuwt het heel licht:$.

Ik ga is ff op internet neuzen, beetje rare menstruatie gehad. kijken of ik iets kan vinden.

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh tweety hopelijk kan je iets vinden op internet! Wat voor een rare menstuatie heb je dan gehad?

Oh ik heb weer een bijzonder moment meegemaakt, die kleine is al een poosje aan het trappelen, en als ik nu op die plek duw krijg ik een aardige schop terug, volgens reageerd hij er dus op! Heel bijzonder!
    Sorry voor mijn ego bericht:)

Karinnikke, Wij gaan deze week de kerstboom optuigen. vind ik altijd leuk om te doen:D Ga jij nog wat leuks doen deze week?

16. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oh misslisa dat is zeker bijzonder(helemaal niet ego hoor)

Nou deze maand kreeg ik mijn ongi op dag 25, de laatste maanden voelde ik hem steeds duidelijk aankomen en nu niet(werd het nu ook 's nachts, dat heb ik nog nooit meegemaakt maar oke). Heb me ook geen moment ongi gevoeld maar normaal ben ik altijd 3dagen ongi en nu net 1 1/2 dag.
    En vanaf vanochtend heb ik nu steken terhoogte van baarmoeder

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh dat klinkt zeker vreemd tweety, heb je ook voor de zekerheid getest? en was het echt rood? of een beetje bruinig?

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ja ben nu al heerlijk vrij, heb net even examen gedaan via de computer. Voor de reizigersadvisering wat ik ga doen. Hopen dat ik geslaagd ben. Maar hoor dit mogelijk pas in het nieuw jaar.

@Lisa, dit is helemaal geen ego berichtje maar leuk om te lezen dat de kleine al zo op je reageert.

@Angela, wat voor een rare menstuatie heb je dan gehad. Ben wel een beetje nieuwsgierig

Hier sneeuwt het ook sinds een half uur, blijft gelukkig nog niet echt liggen, maar zit heerlijk binnen te genieten van de kerstboom en de kachel. Straks lekker boerenkool maken.

Veel liefs Esther

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    nee heb niet getest, heb ook niks meer in huis. Het was erg donker beetje bruinig met ook wel met afvegen(sorry voor de details) helder bloed.
    Vind vooral dat het zo kort is zo raar heb ik normaal echt nooit altijd 3dagen. vorige maand was wel minder heftig maar de duur wel normaal.

enige wat ik kan vinden is dat het een soort bloeding kan zijn en misschien toch zwanger:(word zo langzaam gek van mijn lichaam

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    tweety25;8707490]oh misslisa dat is zeker bijzonder(helemaal niet ego hoor)

Nou deze maand kreeg ik mijn ongi op dag 25, de laatste maanden voelde ik hem steeds duidelijk aankomen en nu niet(werd het nu ook 's nachts, dat heb ik nog nooit meegemaakt maar oke). Heb me ook geen moment ongi gevoeld maar normaal ben ik altijd 3dagen ongi en nu net 1 1/2 dag.
    En vanaf vanochtend heb ik nu steken terhoogte van baarmoeder

heb hem ff erbij gepakt voor je hielkje

Deel Deze Pagina