Ik ga ff naar toilet...eens zien of de spotting er al is En dan maak ik meteen ff een koppie thee. Tot zo!
Ik twijfel een beetje, maar ik denk wel dat de spotting eraan komt. Met een beetje fantasie al een beetje roze afscheiding (sorry voor de details)
alvast gefeliciteerd wonderfull !! haha moet zo om jullie lachen hier , zijn nog niet zwanger en hebben het al over de nadelen van een bevalling hillarisch! ik denk dat de ziekenhuis mensen het wel gewend zijn hoor dat poepen en plassen tijdens een bevalling en ik denk ook dat je op het moment zelf er echt geen last van hebt haha of er in ieder geval niet bij nadenkt .... Desini o heerlijk meis zo een echo ! en dat je kereltje mee is geweest ondanks zijn pittige koorts Nou martijn is nog ff mee geweest naar stal moest toch onverwachts nog even een jonge nieuwe doen ach ja ook wel weer leuk haha ik ga zo ook slapen meisjes tot morgen en weltrusten
Goede avond @Sallie: Helaas, temp nog steeds hoog @Tweety: Thanx en dat hoop ik ook, hier trouwens ook het hele weekend werken dus ik leef met je mee @Meid: Spannend hoor, hopelijk heb je snel 2 mooie strepen, innesteling kan trouwens ook op DPO10 plaats vinden @Hielkje: Helaas, het heeft niet geholpen. Hopelijk voel jij je snel wat beter. @Karin: Helaas nog niet en als je al eggwhite heb zou je mooi een kortere ronden hebben, beter. @Labrador: Welkom hier en gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Hier ongeveer wel alle merken ovu testen gebruikt en ben nog steeds het meest te spreken over CB maar die prijzen he. Verder weten een paar vrienden het maar over het algemeen houden we het wel stil. @Inge: Spannend dat je nog steeds geen spotting hebt, hopelijk blijft het uit en je kan rechtsboven in bij onderwerp tools op abboneren drukken en dan kan je de topic's bij je gebruikers instellingen terug vinden, scheelt een hoop tijd zoeken Hopelijk heb je trouwens een levendige fantasie en heb je de spotting verbeeld! @Wonderful: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en w.b je zusje, dat is dan wel meteen de meest gevaarlijke week om hem niet in te nemen dus het zou best wel eens kunnen. @Desini: Helemaal top dat het goed gaat met je kleintje en beterschap voor je mannetje @Dani: ook voor jou spannend dus, ik hoop zo dat het raak is!!! OMG wat hebben jullie veel gekletst maar ik ben weer bij en nu is iedereen weer weg zeker
Goedemorgen meiden, Het lukt echt niet op mijn tel om foto's te plaatsen Zoo laatste dagje voor het weekend!! Voor de meiden die moeten werken; werkse vandaag! En voor de rest fijne dag!!
@Wonderfull, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je een mooie dag hebt, en lekker verwend zult worden. Wanneer ging jij naar de VK toe dat is toch ook binnenkort. @Desini, leuk dat je een hele mooie beweegelijke echo hebt gehad. Vooral dat hij/zij steeds aan het zwaaien was. @Wonderful. wat betreft je zus, ik zou haar aanraden toch een test te doen, je kan namelijk in de eerste week je eisprong toch hebben. De kans is klein maar wel aardig aanwezig. @Inge, ik hoop dat je een hele rijke fantasie hebt, en je nog geen spotting hebt gehad. Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Nog 1 dagje werken en dan heerlijk vakantie. Sorry voor dit berichtje. Hier begint alles heerlijk wit te worden. Ik kreeg vannacht omdat ik niet kon slapen in eens een heel raar idee. Om ooit een keer met z'n alle ergens af te spreken en elkaar in levende lijven te zien. We delen lief en leed met elkaar. Ik hoor wel hoe jullie er over denken. Liefs Esther
Goede morgen Hier eindelijk mijn temp gekelderd, nu de ongi nog en dan heb ik eindelijk weer een NOD, jeeeeee Een forum meeting kan best gezellig zijn weet ik uit ervaring, heb er al eens eentje gehad met een ander zw forum en we hebben lekker zitten kletsen, blijkbaar hadden we daar de computers niet voor nodig
Hee dames, Wat is er weer veel gekletst!! Wonderfull Gefeliciteerd met je verjaardag! Hielkje: Lijkt mij ook leuk om elkaar een keer "echt" te zien! Ik ben ook niet bang voor de bevalling, maar nu mijn buik steeds groter wordt denk ik pff ik kan nu echt niet meer terug haha
Gefeliciteerd meis! Ik hoop dat je een mooie dag hebt!! Ik ben voor hielkje! Ik had het ook een tijdje terug voorgesteld, maar niemand reageerde er op. Haha. Misschien lukt het jou hahaha Pff wat een sneeuw zeg! Drama!!!!