nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Inderdaad....het schijnt 'normaal' te zijn haha

2. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha idd
    ik heb nog ff heerlijk een kopje boilion gemaakt voordat ik ga slapen haha

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga ff naar toilet...eens zien of de spotting er al is :)

En dan maak ik meteen ff een koppie thee.

Tot zo!

4. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik twijfel een beetje, maar ik denk wel dat de spotting eraan komt. Met een beetje fantasie al een beetje roze afscheiding (sorry voor de details)

5. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen meis hoop dat je je het maar verbeeld

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Dat zou jammer zijn inge! Maar zolang er geen bloed is, is er nog hoop!

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    ja...denk het niet. Maar we wachten af.

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Ik ga slapen meiden, morgen de wekker weer om 6.20 uur, bah.
    tot morgen

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Slaap lekker!

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden ik ga lekker slapen
    liefs dani

11. alvast gefeliciteerd wonderfull !!

haha moet zo om jullie lachen hier , zijn nog niet zwanger en hebben het al over de nadelen van een bevalling hillarisch!

ik denk dat de ziekenhuis mensen het wel gewend zijn hoor dat poepen en plassen tijdens een bevalling en ik denk ook dat je op het moment zelf er echt geen last van hebt haha of er in ieder geval niet bij nadenkt ....

Desini o heerlijk meis zo een echo ! en dat je kereltje mee is geweest ondanks zijn pittige koorts

Nou martijn is nog ff mee geweest naar stal moest toch onverwachts nog even een jonge nieuwe doen ach ja ook wel weer leuk haha

ik ga zo ook slapen meisjes tot morgen en weltrusten

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Slaap lekker Dani en Joyce!

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Sallie: Helaas, temp nog steeds hoog :(

@Tweety: Thanx en dat hoop ik ook, hier trouwens ook het hele weekend werken dus ik leef met je mee ;)

@Meid: Spannend hoor, hopelijk heb je snel 2 mooie strepen, innesteling kan trouwens ook op DPO10 plaats vinden

@Hielkje: Helaas, het heeft niet geholpen. Hopelijk voel jij je snel wat beter.

@Karin: Helaas nog niet en als je al eggwhite heb zou je mooi een kortere ronden hebben, beter.

@Labrador: Welkom hier en gefeliciteerd met jullie huwelijk. Hopelijk zijn jullie snel zwanger. Hier ongeveer wel alle merken ovu testen gebruikt en ben nog steeds het meest te spreken over CB maar die prijzen he. Verder weten een paar vrienden het maar over het algemeen houden we het wel stil.

@Inge: Spannend dat je nog steeds geen spotting hebt, hopelijk blijft het uit en je kan rechtsboven in bij onderwerp tools op abboneren drukken en dan kan je de topic's bij je gebruikers instellingen terug vinden, scheelt een hoop tijd zoeken ;)
    Hopelijk heb je trouwens een levendige fantasie en heb je de spotting verbeeld!

@Wonderful: Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en w.b je zusje, dat is dan wel meteen de meest gevaarlijke week om hem niet in te nemen dus het zou best wel eens kunnen.

@Desini: Helemaal top dat het goed gaat met je kleintje en beterschap voor je mannetje

@Dani: ook voor jou spannend dus, ik hoop zo dat het raak is!!!

OMG wat hebben jullie veel gekletst maar ik ben weer bij en nu is iedereen weer weg zeker

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik ook nog hoor. Maar nu een paar roseetjes rijker.

Moet ik nog een keer roepen?! ;)

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hier 2 rode wijntjes rijker en doe eens ;)

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden,

Het lukt echt niet op mijn tel om foto's te plaatsen :(

Zoo laatste dagje voor het weekend!!

Voor de meiden die moeten werken; werkse vandaag!
    En voor de rest fijne dag!!

17. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Wonderfull, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je een mooie dag hebt, en lekker verwend zult worden. Wanneer ging jij naar de VK toe dat is toch ook binnenkort.

@Desini, leuk dat je een hele mooie beweegelijke echo hebt gehad. Vooral dat hij/zij steeds aan het zwaaien was.

@Wonderful. wat betreft je zus, ik zou haar aanraden toch een test te doen, je kan namelijk in de eerste week je eisprong toch hebben. De kans is klein maar wel aardig aanwezig.

@Inge, ik hoop dat je een hele rijke fantasie hebt, en je nog geen spotting hebt gehad.

Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Nog 1 dagje werken en dan heerlijk vakantie. Sorry voor dit berichtje. Hier begint alles heerlijk wit te worden.

Ik kreeg vannacht omdat ik niet kon slapen in eens een heel raar idee. Om ooit een keer met z'n alle ergens af te spreken en elkaar in levende lijven te zien. We delen lief en leed met elkaar. Ik hoor wel hoe jullie er over denken.

Liefs Esther

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede morgen

Hier eindelijk mijn temp gekelderd, nu de ongi nog en dan heb ik eindelijk weer een NOD, jeeeeee

Een forum meeting kan best gezellig zijn weet ik uit ervaring, heb er al eens eentje gehad met een ander zw forum en we hebben lekker zitten kletsen, blijkbaar hadden we daar de computers niet voor nodig ;)

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee dames,

Wat is er weer veel gekletst!! :D

Wonderfull Gefeliciteerd met je verjaardag!
    Hielkje: Lijkt mij ook leuk om elkaar een keer "echt" te zien!

Ik ben ook niet bang voor de bevalling, maar nu mijn buik steeds groter wordt denk ik pff ik kan nu echt niet meer terug haha :p

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Gefeliciteerd meis! Ik hoop dat je een mooie dag hebt!!

Ik ben voor hielkje! Ik had het ook een tijdje terug voorgesteld, maar niemand reageerde er op. Haha. Misschien lukt het jou ;) hahaha

Pff wat een sneeuw zeg! Drama!!!!

Deel Deze Pagina