nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoi Meiden!

Zo weer even een heldere reactie ;). Na mijn laatste post van gisteravond lag ik vrij snel in bed haha ;).

@ Ikke, het heeft dus geholpen, ik weet nu dat de manier dwingen is. Dus ik zeg het zo: BLOEEEEEEEEEEEEED, en WELNU! haha.

@ Hielkje en Inge, wat balen joh de omo, maarja ook geen bloed dus dat is goed! Inge doe je voorzichtig onderweg!

@ Meid, al thuis?! Wat erg he! Ik woon ook in Noord Holland, half uurtje van Amsterdam. Ik stond net echt met mijn hele laarzen in de sneeuw, kwam zeker tot de helft van mijn onderbeen. (en dan ben ik nog 1,80 lang ook) niet normaal! Het is nu wel droog.

@ Catharina, balen dat je gewoon moet werken?! Wat voor werk doe je, of stond dat al ergens?! Lekker genieten van de dagen die je wel vrij bent!

En @ Joyce, moet altijd om jou lachen haha. Omo is heeeel wit, als het was merk. (tenminste dat is wat ik er van maak ;)). En mijn banner gaat inderdaad snel, ik vind het zelf ook steeds weer leuk.

Vanmorgen was het ook echt weer gezellig met vriendje saampies, lekker onder de douche gekletst over vanalles, hij maakt wel grapjes maar toch echt wel over een baby enzo, denk dat hij er even lekker over heeft kunnen denken! Ik krijg er steeds meer zin in! Het bijzondere is ook dat ik me eerder heb misrekend, maar ik neem dus mijn laatste pil uit de laatste strip echt op 31 december. Vind dat toch wel weer toevallig.

Vanavond nog voice kijkers?! x

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou het is een drama!! ik ben om 2 uur van mijn werk weggereden (Zaandam) en ben Amsterdam nog niet eens uit. Sta nog op de a10 richting Schiphol. Pff het is niet leuk meer. Ben nog wel 4 uur onderweg ben ik bang!! :(

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Het is echt belachelijk! Zag het net op tv weer!

Ken je niemand in de buurt waar je heen kan? Ik zou daar dan blijven tot vanavond laat, hier schiet je ook niks mee op!

4. wonderful

wonderful Niet meer actief

Heey meiden.

Thnx voor alle felicitaties.

Jammer van de witte testjes meiden maar mss nog iets te vroeg getest mijn duimen draaien nog steeds.!

Mijn zusje heeft gisteren een testje gewaagd maar die gaf niet zwanger aan.

Het lijkt mij ook een erg leuk idee om af te spreken idd wel als de sneeuw weg is.

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

Zo meid dat is erg is het wel veilig dat je nu nog verder rijd?

6. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, ja alles rond amsterdam staat vast! succes!

@sallie, ik ben interieurarchitect, dus ben eigen baas. Maar rond deze tijd is het erg druk, iedereen wil graag zijn huis klaar voor de kerst.
    Super leuk, op 31 december toch, echt een afsluiting dan!

Ik moet zo ook nog naar een verjaardag, denk wel dat ik mn auto dan uit moet graven! Ik wil eigenlijk liever niet de weg op, maar ja, anders zit diegene in huis met alle taart/hapjes.

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi dames

wonderful gefeliciteerd.

ik heb wel alles gelezen maar niks onthouden ben een beetje ziek en heel moe dus vergeet ik alles heel snel sorry

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik ben gelukkig veilig thuis gekomen, mannetje had al lekker het eten klaar. Ga zo lekker de voice kijken. Spreek jullie allemaal morgen weer.

@Meid heel erg veel succes nog op de weg. Hoop dat je redelijk snel thuis bent. Waar het lekker warm is.

Tot morgen. Veel liefs esther

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee meiden!!

pff wat een goas in het verkeer..Hier sneeuwt het ook maar het is niet zo erg op de weg gelukkig!!

Ik ga vanavond ook lekker the voice kijken..

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Catharina, leuke baan! Kan je er van leven, om het zo te zeggen?!

Ik kijk nu hart van Nederland, bah een meneer dood in zijn auto in de sloot. Krijg er kippenvel van, doen jullie aub voorzichtig!

Krijg net weer sms van vriend (hij is een weekendje met vrienden weg), heel lief. Hij verheugt zich geloof ik vooral op het "baby maken"maargoed, das ook een vooruizicht :p.

Waar is de rest?! Leuk nog meer the voice kijkes! Wie denken jullie dat eruit gaan?

11. jeumig ik is ook weer thuis pff stond op het punt met de scooter weg te gaan belt tijn op ben je al weg ? ik nah nee sta op het punt ,...hij zei wacht nog ff ben bijna in dronten ik breng je wel want er komt rot weer aan... ik nah ok wacht wel ff dan

nou eenmaal op stal sneeuwen joh ! als een gek was klaar met rijden bel ik tijn kom je me ff halen was inmiddels alweer 3 knollen verder want had er maar 3 gereden de rest in de stapmolen gepleurd lekker makkelijk maar had om kwart voor 5 gebeld nou is een stukkie van 6 min met de scooter ....komt meneer martijn aangelijden hoor om half6 sjezus ff snel eten gehaald , en net een omo ovu test weggepleurd stomme ei is de weg kwijt denk ik alhoewel ik net even met mijn schijf heb gerekend en agenda erbij en mijn cyclus va nde afgelopen 2 mnd komt me ei pas de 20e:$ gheghe had gister geen ovu test gedaan morguh ook ff niet doe wel om de dag ofzo klussen doen we toch wel hahah

tijn moet morgen eigenlijk in hoofdorp een vloer leggen maar ik zei al als de wegen nog zo zijn als nu ga je echt niet weg zit ik de hele dag met dichtgeknepen billen op de knollen in spanning tot jij terug bent ....

Sallie ja die banner serieus 14 dagen=2 weken is gewoon maar 2x7 dagen kortom niet veel meer gheghe ennuh 31 december gaan jullie nog ff goed zuipen goed klussen en goed beginnen in 2011 ik pendel jou op februarie 2011

lisa whahaha goas????? of chaos haha kom je uut de achterhoek weg ofzo Hillarisch!!

Hielkje weer lekkah thuis en kereltje heeft lekker gekookt ...of was het niet te vreten ? (kan ook natuurlijk)

karin beterschap meis !!

catherina doe je voorzichtig ?? anders glij je zo het huis van de jarige in is ook niet de bedoeling lijkt me ....

wonderfull hmm ben benieuwd hoe het voor je zussie verder afloopt is het eventueel gewenst ??

Meid en ben je al thuis ??? hahah ja welke gek gaat nu oo kde weg op !! (grapje hoor)
    Voorzichtig rijden ennuh hoop dat je voor de voice nog thuis bent

Ik ook een voice kijken ik hoop dat Anna eruit gaat en uhm Bart

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja er zijn nare beelden op tv he van die sneeuw.. Mijn vader belde net ook, hij werkt in Amsterdam en heeft er 4 uur overgedaan om naar huis te gaan.

ik weet zo snel niet wie er vanavond moeten zingen in the voice! Ik vind de andere groep altijd wat leuker! Van Nick&Simon en van Velzen.

13. valt me steeds meer op dat ik iedere keer zo een enorm verhaal typ dat ik een nieuwe pagina open whahah

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oh haha Joyce ik zie het nu pas..iets te snel willen typen denk ik:) haha

15. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ja Joyce, daarom moet ik altijd zo om jou lachen!

Volgens mij tiep je een hele hoop zonder het na te lezen om daarna heel droog naar je scherm te zitten kijken ;). Ja 14 dagen is vet snel, weet nog dat ik begon mt 2 maanden en... dagen! En oud en nieuw nog los ja.

Drinken jullie nog terwijl je probeert zwanger te worden?! Ik had eigk niet het plan om te stoppen (A), je kan daarna al lang genoeg niet even een wijntje nemen ofzo...

Bij Angela zitten:

Kim
    Shary-an
    Bart
    Nyssina

Ik denk dat Bart er uit gaat.

Jeroen heeft:
    Meike
    Anne
    rafaelle
    Leonie

Ik hoop dat Anne eruit gaat, iemand waar ik me mateloos aan irriteer. Of anders Rafaelle, de andere twee vind ik goed!

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Nou ik ben eindelijk thuis!!!! :)

17. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeetjemina zeg!

Maar lekker dat je veilig thuis bent. Lekker binnen blijven nu maar!

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Pffff meid ik heb met je te doen! En ook met de rest die nog onderweg is! Mijn ventje is ook net vertrokken richting huis, is met Italiaanse klanten op pad, verwacht hem voorlopig niet thuis als ik dit zo hoor!

Sallie wat supermooi dat je ook echt je laatste pil moet nemen op de 31e, dan moet het wel echt zo zijn toch!

Ik heb net even met de webcam foto's gemaakt van mijn echo foto's, heel wazig dus daardoor, maar iedereen zat erom te zeuren haha. Ik dacht dan kan ik ze net zo goed ook hier plaatsen dus bij deze:

Bekijk bijlage 115574

19. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
  20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden
    wonderfull van harte gefeliciteerd meis hoop dat je een super leuke dag hebt

desini mooie echo hoor

meiden ben niet ongie geworden nu afwachten

hoe gaat het hier met iedereen?7

Deel Deze Pagina