@ Dani, spannend, wanneer zou jij ook alweer testen? @ Desini: mooi hoor, ik blijf echo's altijd heel bijzonder vinden! Wil je bij 20 weken het geslacht weten? Hoe voel je je nu?
Zoo meid dat heeft lang geduurt! nu maar lekker binnen blijven! Ohja dan vind ik bart de minste.. Wauw desini mooi echo joh, ik heb die van ons ingelijst Sallie jou banner gaat ook snel! wel grappig hij loopt gelijk met wanneer wij de 20 weken echo hebben Spannend Dani, hopelijk is het raak!
@ Lisa, spannend 20 weken! Wil je het geslacht weten? @ Dani, knap hoor als je dat volhoudt! Voel je al iets?
mooie echo foto's! echt iets om blij van te worden! hier lekker op de bank! geen zin in de kerstborrel..... lijf doet nog steeds raar, volgende week maar even langs de HA.
tja voel je iets haha ben met vlagen misselijk darmkrampen verder niet veel voel me wel anders dan anders maar ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd vind het zo eng nu
Dat geeft goede hoop Dani! Ik ben heel benieuwd! Ja wij willen ook weten wat het wordt! Allebei veel te nieuwsgierig aangelegd haha, mijn vader heeft trouwens echt op mijn hart gedrukt dat hij het niet vooraf wil weten, dus verder houden we het wel een verrassing voor iedereen, want anders zal je altijd zien dat het toch bij hem terecht komt!
Ik zou het ook willen weten en er geen geheim van maken. Voor kamertje, kleertjes en evt kadootjes vind ik het wel leuk juist om het te weten! @ Dani, ik snap helemaal dat je het heel eng vindt hoor! Het klinkt positief, maar ik begrijp goed dat je niet te enthousiast wil zijn. Ik hoop het echt heel erg voor je!
Desini mooie echo heb je! Spannend hoor Dani, ik hoop je lichaam je niet in de steek laat. Ik duim voor je. Ik zou vanavond een kersttocht hebben, maar deze is afgelast ivm het slechte weer. Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank. Is eigenlijk ook wel lekker.
Het lijkt me inderdaad leuk om eens af te spreken. Maar ik zou dat dan liever over een half jaar of zo doen! Dani, dan klinkt wel veelbelovend! Ik duim voor je. Ik zie dat de pendels het in ieder geval eens zijn over het geslacht. Kan niet missen!
Oja, labrador, welkom! Had je wel gelezen maar nog niks gezegd . Heb ook mijn afspraken van vanaaf afgezegd en nu lekker op de bank... Nog steeds stil, komt na half 10 wel denk. Ik vind afspreken op zich wel leuk, ben dan altijd alleen "bang"om een bekende tegen te komen. Als je al zwanger bent lijkt het me wel wat anders...
Over die pendels, ik zie in andere topics steeds Caruli voorbijkomen die het goed heeft! Ben benieuwd...
hier valt het mee met de sneeuw gelukkig mag om mij wel weg blijven, wij willen niet weten wat het wordt hebben volgende week nog een echo heb wel zin in om weer even te kijken, kunnen we het hartje ook horen.