nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lovekees hoe gaat het met je?

2. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    gaat heel goed niet misselijk gelukkig ben wel sneller moe maar dat is het wel

ga lekker op bed morgen beppe nog even permanenten daarna lekker weekend

3. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    das mooi gelukkig heb je niet veel klachten en ja daat moe zijn hoort erbij meis

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Lekker Lovekees dat je je goed voelt!

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nou, die verjaardag heb ik vanavond niet gehaald. Ging hier om 14.15u weg. Mijn moeder opgehaald die 13 km verderop woont. Daar was ik 45 min later. Vanuit daar naar Amsterdam gereden, naar het werk van mijn vriend. Daar waren we om 16.25 Toen besloten dat het onverantwoord was om naar Oss te rijden.

Hebben in Amsterdam wat gegeten en gedronken en om 19.30 weer terug naar huis gegaan....rond 21.45 was ik thuis :-s

Wat een chaos op de weg!!!

Nog steeds geen spotting trouwens....

Heb wel alles gelezen verders, maar er is niet echt iets blijven hangen...sorry

6. zo ik vind bart eruit en ik vond die enne uit zwitserland ook niet goed , maar die anne haar karakter vind ik helemaal prut bah stom wief denkt meteen dat ze een hotte nederlander is met haar domme twitter acties bleghhh

Inge zonde maar goed indd niet echt verantwoord ...

Dani spannend meis probeer je hoofd koel te houden (whahah moet heel hard om mezelf lachen nu )

Desini oeee ik zie het al dat word een heerlijk ruitertje later whahah

uhm muis hoezo bekende? kom allen naar flevoland en daar kennen jullie niemand en ik heb altijd wel mensen om me heen hangen dus ach haha paar van die dikgebuikte dames vallen ook niet op :p

ooo ik ging net douchen en ineens klabam koude douche!!! onze druk is steeds weg dus martijn geroepen stond ik hoor met mijn ingecremspoelde haren

o tijn wil hondjes uitlaten ik moet mee lekkah met me natte kop nja

laterzzz

7. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    joyce ga zeker mijn best doen

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Morrie!:)

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden
    hoe is het hier

hier was het vanmorgen weer boven de wc hang tijd haha en ik wordt snip verkouden lekker is dat haha

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen Dani!

Het is niet dat ik boven de wc hangen aanmoedig maaruh, ik zeg vanwaar nog die twijfel?! ;)

11. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ja ik weet het meis maar die angst he
    elke keer als ik naar de wc moet kijk ik toch weer of mijn ongie er niet is en steeds is die er niet haha

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden!

Oeh Dani, dat gaat ergens op lijken ;)

Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Goedemorgen allemaal,

Het wordt nu wel heel spannend hoor Dani :D

Vanmorgen ga ik niet veel doen, vanmiddag werken tot 22:30 en dan morgen weer om 7:00 beginnen :(.
    Morgen naar de bios en eten bij mijn ouders En jadan is het weekend alweer om helaas.

14. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Dani ik begrijp je helemaal meis! Doe het wanneer jij je er goed bij voelt! (testen).

@ Lisa, goedemorgen! Ik heb niet veel gepland staan dit weekend, moet nog kerstkadootjes shoppen maar denk dat ik me daar maandag maar eens aan waas. Ik heb een studeerkamer die als enige nog een onwijze troep is vanaf de verhuizing, ik denk dat ik die maar eens ga uitmesten!

En de rest?!

@ Labrador: brutale vraag maar mag ik vragen hoe oud jij bent?! (of staat dat al ergens (A))

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
  16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    spannend dani! wanneer ga je testen?

hier nu lekker weekend, lijf doet ook weer normaler. denk beetje oververmoeidheid met wat ontpillen ofzo..... als ik mijn ei komende week/weekend spot ben ik weer gerust :)

17. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dinsdag ga ik testen als mijn ongie er ondertussen niet is

ik moeet het hele weekend werken vanavond en morgen middag dus weekend houden zit er ook voor mij niet in

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    knap dat je dat volhoudt dani! ik had allang getest :)

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dani, echt spannend mijn vingers zijn gekruisd en duimen heel erg hard voor je op naar de 2 streepjes. Maar ik kan heel erg goed begrijpen dat je het spannend vind.

@Sallie veel plezier met opruimen van de studeerkamer.

@desini, wat een ontzettend mooie echo heb je. ik zou hem erg goed bewaren.

Verder veel gelezen maar erg weinig blijven hangen.

Hier nog steeds heerlijk misselijk en begin verkouden te worden en pijn in mijn keel te krijgen. Ben ook zo ontzettend moe. Maar we hebben nog steeds geduld. Ik was namelijk gisteren te vroeg met testen.

Ga vandaag lekker niks doen, Mannetje gaat zo naar de kapper en daarna naar zijn ouders. Ik mag alleen het konijnenhok nog schoonmaken. die zijn net in de sneeuw geweest vonden ze niet echt leuk, Maar ja moeten ze maar even aan wennen.

Volgens mij ben ik ook zo iemand die hele lange berichten maakt en meteen doorgaat naar de volgende pagina

Veel liefs Esther

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, net klaar met werken hier, vanavond een kerstborrel van mn werk, heb ik wel zin in. Voor zondag nog niet veel plannen.

Ik blijf trouwens gewoon drinken hoor nu ik probeer zwanger te worden. Ik stop natuurlijk zodra ik zwanger ben, maar ik vind het wel erg ongezellig om geen wijntje te kunnen drinken op een feestje.

@dani, spannend, spannend! Maar het klinkt goed hoor!

@sallie, ik kan prima leven van mn baan hoor, hihi, meer dan prima eigenlijk.

Deel Deze Pagina