nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden!

Dani: Ik duim zo hard voor je meis!

Ik heb vandaag zelf gependeld (gewoon voor de gein)...pendel zegt nu niet zwanger. In februari 2011 een meisje....

Dan zal ik dus nog ff geduld moeten hebben :) Ik verwacht dezemaand ook echt geen zwangerschap. Voel eigenlijk helemaal geen symptomen meer. Behalve dat ik nog geen spotting heb. Maar ja, ik kan natuurlijk ook een keer meteen ongi worden zonder spotting vooraf.

Dit weekend hebben wij de buurkinderen te logeren. Het jongetje (5) is ziek :( vanmiddag 39.7 gr koorts. Paracetamol gegeven om 13.30 en is nu gezakt naar 39.3 Hij is wel een beetje hangerig, maar verder gelukkig niet echt ziek op de koorts na.

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Sallie: Bedankt voor het roepen, kijk maar, ik heb een NOD.... :D :D :D , ik ben er blij mee. Ene, jij nog maar 13 dagen, top hoor. Hier trouwens niet gestopt met drinken, het kan nog wel even lang duren maar ik probeer het wel binnen de perken te houden.

@Desini: Pracht echo's, gefeliciteerd.

@Dani: Spannend hoor meis, hopelijk blijft de bloed weg! Maar ik denk dat dat wel goed gaat komen ;)

Ik zou ook graag willen weten wat voor geslacht het word en ik hoop dat de pendels van caruli altijd uitkomen want dan heb ik een korte ronde dit keer maar ik ga allemaal wel zien.

@Inge: Wat geweldig dat je nog steeds geen spotting hebt, hopelijk blijft het helemaal uit.

@Lisa: Hier niks leuks doen aangezien ik moet werken, helaas.

@Hielkje: Bij jou klinkt het ook allemaal spannend

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik drink eigenlijk heel weinig. Af en toe een wijntje. In eerste instantie toen is was gestopt met de pil volledig gestopt met drinken. Nu pak ik af en toe 1 wijntje (maximaal per week is 2 glazen en meestal niet eens meer dan 1).

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    #1104 Ikke81, 18 dec 2010
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011
    Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3e ronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar
    Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar

IngeG - NOD 19 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar
    Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar
    Catharina- NOD 3 januari- 5e ronde- 25 jaar
    Tweety25 -NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar

Muis27 - NOD 9 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Ikke81 - NOD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar

dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar
    Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus...
    Joyce1982- ??? januarie -3e ronde- 28 jaar
    Meid1987 - NOD 21 november - 7e ronde - 23 jaar

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik drink wel iets meer maar toch wil ik deze ronde er wat meer rekening mee houden (lekker makkelijk tijdens de feestdagen ;) )

6. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik had gehoopt dat ik vandaag m`n jurkje wat ik via internet had besteld binnen zou krijgen. Maar denk dat dat niet gaat lukken. Ach, als ie er maar voor kerst is :) (en dan maar hopen dat het past...)

Ik ga straks een sneeuwpop maken met m`n buurmeisje en daarna ff sleeen....

Wel lullig voor d'r broertje :( we hadden allemaal leuke dingen bedacht: sleeen in de duinen, vanavond een pannenkoek eten in een pannenkoekrestaurant. Morgen bowlen en daarna een patatje eten....maar ja, met dik 39 gr koorts gaat dat niet door.

7. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dat is wel zielig idd maar ja, gelukkig blijft hij niet eeuwig ziek en die sneeuw blijft nog wel ff liggen ben ik bang ;)

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Jeeeej ikke, een NOD! Nu moet ik zeker hard om je ei gaan roepen ;).

Inge wat jammer dat hij ziek is, maar wat leuk dat jullie op ze passen! Hoe oud zijn ze?

De lijst ziet er druk uit voor de komende tijd, veel nod tjes!

9. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Ja, misschien komt die dan nog dit jaar maar daar ga ik niet vanuit. Ga deze ronde ff wat meer relax doen (hoop ik ;) )

Hopelijk blijven het allemaal NOD'jes :D

10. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hoop het ook voor jullie! En voor mezelf, al mogen jullie eerst hoor ;)

Hoeveel xjes?

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Dan maar samen ;)

XXXXX

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey dames,

Inge: ik hoop dat je jurkje nog optijd komt!

Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht..(of eigenlijk gekregen van mijn vader) de Joolz day..in de eerste of tweede week van Januari wordt die geleverd..Ik denk dat ik er meteen al mee ga rijden haha! Ik ben mijn vader zooo dankbaar..!

Verder is mijn kat vandaag een beetje ziekjes :( ze is heel sloom en zit wel erg veel op de kattenbak..ik heb de dierenarts even gebeld, ik moet zorgen dat ze goed blijft drinken en we moeten proberen urine op te vangen..Maar dat is niet makkelijk :( Ik heb het zo met haar te doen..:(

Sorry voor mijn Ego bericht maar moest het even kwijt..!

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Wat lief van je vader! Natuurlijk ben je blij, is best duur zo'n ding.
    Hopelijk is het trouwens niks ernstigs met je kat en heel veel succes met urine opvangen ;)

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ja ze zijn zeker duur, vond het eigenlijk ook te gek om zomaar te krijgen..Maar mijn vader wou het per see geven! Wat ik ook helemaal super vind is als de zwangerschap niet goed verloopt, komen ze de wagen gewoon weer ophalen en krijg je je geld terug..

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Dat zal uiteraard niet nodig zijn maar vind het wel een super service

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    das wel goeie service, maar bij jou niet nodig hoor! jij gaat daar heel wat rondjes mee lopen straks hoor!

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik hoop inderdaad dat het niet nodig is..Maar wel erg handig, ook voor de mensen die de kinderwagen nog vroeger in de zwangerschap willen kopen.

Ik ben even douche en dan naar de verjaardag van mijn kleine nichtje!!

Fijne avond allemaal!! :D

18. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Misslisa: Super zo'n service zeg! Dan ga ik toch ook binnenkort al maar een orienteren, ik vind het zo lastig met al die keuze dus ik denk dat ik ze gewoon moet zien en proberen.

Dani, Esther en Inge: Dat klinkt nog altijd veelbelovend bij jullie!!! Spannend hoor! En ik heb al zo'n engelen geduld.... Niet dus!

Verder ving ik op dat er vandaag een hele welkome NOD was, super! Nu maar weer op naar de eisprong!

Ik kan mijn buikje trouwens niet meer meer verstoppen, wel nog met kleren, maar als ik zonder kleren mijn buik inhoudt zie je toch echt nog steeds een mooi bolletje haha, en zonder inhouden heb ik echt al een behoorlijk buikje vinden we, terwijl ik normaal echt heel erg plat ben en ik ben ook nog niet aangekomen dus het komt echt door de baby en de darmen die wat omhoog gedrukt worden.

Heeft iemand hier trouwens ervaring met pijn aan de buik als je niest? Als ik moet niezen doet het gewoon echt veel zeer aan mijn baarmoeder, zou dat gewoon komen doordat die wat gevoelig is nu hij begint te groeien?

19. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Op naar de eisprong, hopelijk schieten wij raak :D
    Misschien zijn het de banden die ff een optater krijgen als je niest? Wel leuk dat je al een buikje ziet, heb je een foto?

20. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ikke: jeujjj! :).
    Samen zou ook erg leuk zijn, who knows!!

Lisa: gaaf joh, wat lief van je vader! Tis ook wel een mooi cadeau om te geven, denk dat er niets is van een baby wat je meer gebruikt!

Desini: gaaf joh echt een buikje! Heb je een fotootje voor ons?!

Deel Deze Pagina