Buikfoto's heb ik nog niet, die moet ik even snel gaan maken! Inge: ik snap de frustratie, maar als het straks raak is maakt het je niks meer uit wie er wanneer jarig is enz! Dan ben je alleen maar gelukkig! Hielkje: Ontmoeting over 6 maanden, super idee maar ik vrees dat ik er dan niet bij ga zijn, zo rond die koers lig ik te puffen
inderdaad er hier lekker uitgooien meid! soms komt alles ff samen en is het ff klote! maar als je eenmaal zwanger bent, maakt het je volgens mij geen moer meer uit wanneer het geboren wordt! ga ook eens poging tot pendelen doen, ben benieuwd!
lieve inge ik snap je gevoel helemaal ik heb het ook gehad als een van de meiden hier vetelde zwanger te zijn meis hou je niet in spreek je gevoelens alsjeblieft uit en natuurlijk mag je jaloers zijn het is ook niet niks allemaal en het blijft je bij zeker met zulke moment dus gooi het er maar lekker uit meis meis ik weet dat je het mij gunt en dat vind ik ook super lief ik hoop voor jou dat het snel raak mag zijn en dat het een plakbeeb is het is je echt van harte gegunt meis mijn duimen draaien hier overuren dikke knuffel dani
ik weet niet of ik de juiste persoon ben om voor jou te pendelen, heb het net even zelf gedaan, maar uitslag kan niet echt... of het is wel heel erg wishfull thinking.... ik krijg 2 kindjes (das best mogelijk) maar ben nu zwanger.... dat is niet erg waarschijnlijk gezien mijn neg test van vanochtend. zal het later nog eens doen.
Wie weet! Je mag het wel proberen hoor, om te oefenen! Van de mensen in mijn onderschrift weet ik ook niet hoe goed ze het kunnen...
Goedemorgen meiden Dani: jammer meid, ik had het je zoo gegund!! Inge: ik snap je gevoel, hier kan je alles met ons delen, leuke dingen maar ook minder leuke dingen! Ik zag een nieuwe meid, Welkom hier! Over 6 maanden afspreken, kan opzich maar dan is mijn kleine er al wel. en ligt desini te puffen inderdaad..haha! Iemand vroeg of het de wagen was waarmee ik op de foto stond, dat klopt hij is antraciet met een zilver onderstel. Het heeft aardig gesneeuwt hier zeg!
@Inge, ik kan me heel erg goed voorstellen dat jij je zo voelt. Het is gewoon balen als de eerste zwangerschap 1 niet goed gaat en 2 in je beleving beter uitkwam qua datum. @Dani, balen van je ongi het zag er allemaal zoveel belovend uit. Is er toch gebeurt waar je een beetje bang voor was, dat je lichaam een spelletje met je speelde. Hoop voor je dat de test toch negatief is en je gewoon een verlaten ongi hebt gehad. @Lisa, Die kinderwagen is echt heel erg mooi. @Kylie, welkom bij ons, Nu op naar de 2 streepjes. Wel fijn dat je weer contact hebt opgenomen met je broer. Familie is toch belangrijk. Gisterenavond lekker naar de kroeg geweest, en bepaald waar we Oud en Nieuw gaan vieren. Dit is bij vrienden thuis met z'n achten. 4 stelletjes. Wordt gezellig en een rotzooi, weet ik nu al. Zou eerst bij ons thuis zijn ben blij dat dit niet zo is. Heb heerlijk aan de sinas gezetten, maar het was erg gezellig, alleen werd het later spannend er moesten nog 2 stelletjes met de auto terug naar huis en het heeft hier zeker weer 20cm gesneeuwd, dus was spannend of ze wel thuis zouden komen. Is gelukt. Alles is hier dus nu echt bedenkt onder een witpak sneeuw, als we de deur uitlopen achter staan we bijna vooral ik tot onze knieen in de sneeuw. Ben zelf maar 1.67. Veel plezier iedereen vandaag en als de kans krijg zal ik even kijken of er nog iets te melden is. Manlief heeft altijd beschikking over de compu, dus kan er alleen achter als hij even niet op zijn plek is. Liefs Esther
Goede morgen Klote voor je Dani en ik hoop voor je dat de test helemaal wit blijft. @Hielkje: Klinkt gezellig, jullie gaan wel goed het nieuwe jaar in denk ik.
Goedemorgen meiden! Balen Dani, kan het bijna niet geloven na alles wat je vertelde Ik hoop voor jou dat de test helemaal wit is! Hielkje, gezellige avond als ikhet zo lees! Leuk ook plannen voor oud en nieuw, ik heb ze nog steeds niet dus ik denk voor het eerst samen thuis, nouja kan ook leuk zijn! Ikke euhm... Hoi! Haha. Ik had gister heel fanatiek geschreven dat ik mijn studeerkamer ging opruimen, ben er niet aan begonnen... Dus dat ga ik zo maar eens doen. Zie er wel tegenop omdat er ook spullen staan waarvan ik eigenlijk niet echt weet waar ik ze moet laten. Een grote vuilniszak mee maar denk!
hoi meiden, Ik ben er ook weer eens na een aantal dagen, hoop dat jullie me nog niet vergeten zijn haha. jullie hebben veel gekletst heb niet alles onthouden maar paar dingen wel. Dani: wat ontzetten k*t van je ongi, zat alles ff terug te lezen en het klonk zo veel belovend toen ik las dat je boven de wc hing dacht echt dat je zwanger was. Desini: mooie echo Ik zag een nieuwe voorbij komen welkom, suc6 met zwanger worden. verder niet veel blijven hangen sorry meiden Hier heb ik nog steeds beetje gemengde gevoelens, maar durf echt niet te testen ben echt bang voor een witte test.
ik zit op dag 9 maar voel me vanaf dat ik vorig weekend ongi was al heel raar. blijf last van me rug en onderbuik houden