Tja, dan weet je tenminste wel waar je aan toe bent want als je zo zit te twijfelen schiet ook niet echt op. Ik heb het ook eens gehad en was blij dat ik zekerheid had al had ik graag zwanger willen zijn maar ja.
@Angela, ik snap je onzekerheid, heel erg goed. @Sallie, nog 12 dgn het gaat echt opzichten. succes met opruimen van de studeerkamer. Heb net ook voor de gein even gependeld. Volgens de pendel ben ik nu zwanger van een jongen en het is gezond, dus we wachten af. Heb niet gevraagd hoeveel kinderen, we weten namelijk zeker dat we voor 1 kleine gaan. Ga het qua lichamelijk klachten 2 niet redden. Heb voor de opvoeding maar 1 gezonde arm tot mijn beschikking. vandaar. Dus nu nog een paar nachtjes slapen en dan weet ik meer. Liefs Esther
Hey Dani, balen meid, het was je echt gegund! Angela, zit je nu op dan 9 na je ongi? Kan het niet zijn dat je misschien de eisprong aan voelt komen? Heb je ook echt een ongi gehad of was het vooral bruine afscheiding? In dat laatste geval zou ik zeker een testje wagen!
@muis, er zat wel helder bloed bij (niet veel) maar ik ben maar max 1.5dagen ongi geweest.Heb me toen ook niet ongi gevoeld normaal voel ik het aankomen doordat ik giga buikpijn krijg maar nu helemaal niet. daarna bleef ik last houden van me onderrug en krampjes in onderbuik, 's ochtends als ik wakker word en nog op bed lig ontzettend misselijk maar als ik eenmaal uit bed ben is het weg. verder heel vol gevoel ook bijna geen trek in eten of lekkere dingen
Hey meiden, @hielkje, jullie raken echt aan n 2e computer hihi, ben benieuwd of je pendel gelijk heeft @dani, dat meen je niet! ik had er echt goede hoop op! Ik hoop dat je test inderdaad helemaal wit is dan. @joyce, blijf jij maar lekker lange stukken schrijven hoor, gezellig! Ik moet er ook altijd om lachen! @sallie, nu begint het echt spannend te worden, nog maar een paar daagjes! @angela, wel gek dat je nog steeds dat gevoel hebt, ik ben benieuwd. Gisteravond was de borrel van mn werk heel gezellig, was pas om 2 uur thuis. Wel een beetje hoofdpijn vandaag, denk toch een paar glaasjes wijn teveel gedronken.
Klinkt gezellig allemaal en ik denk dat er deze week meer mensen met hoofdpijn gaan lopen Best leuk allemaal maar die hoofdpijn mogen zij van mij afschaffen
hey meiden mijn test was gelukkig helemaal wit en digi gaf niet zwanger aan tweet ik zou een test doen hoor meis ben je van je onzekerheid af hielkje ik hoop het zo voor je meis
@dani, gelukkig is het geen miskraam meis. Wel vervelend dat je lichaam je zo voor de gek heeft gehouden. hoop echt dat het snel weer raak is.
Dat is mooi dani, geeft toch een beter gevoel dan weer een miskraam, al was er liever natuurlijk geen ongi gekomen!
Dani, gelukkig maar! Het is niet leuk, maar nu ben je wel wat gerustgesteld! Hielkje, ik hoop het voor je! Wie weet! Wanneer test je weer?
Jeetje Dani! Dat had ik eerlijk gezegt niet verwacht, maar ik gun het je echt dat je een witte test had hoe raar het ook klinkt. Anders had het wel echt heel koud op je dak gekomen allemaal! Angela: Wat raar zeg, ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt!
@Dani, wel fijn dat je test echt negatief was. @Angela, ik zou toch sterk overwegen om er een test tegen aan te doen, dan weet je het in ieder geval echt zeker. Die onzekerheid die je nu hebt is ook niet echt goed voor je. Ik mag nog een paar nachtjes slapen en dan weet ik zeker of mijn pendel van vandaag gelijk had. Kan het alleen niet echt geloven, dus heb het nu al 3x overgedaan en elke keer komt er het zelfde uit. Dus wie weet. Liefs Esther
Ik ga het er zo nog maar eens even met manlief over hebben. Maar ik ga eigenlijk nergens vanuit hoor. Ben zo bang voor weer een omo test.
hallootjes allemaal !! Dani he verdorie meis ! zo gegund ! waarschijnlijk dan toch een griepje .. heerst ook .. Angela uhm spannend meis ! overleg met je hubbie bedoel al is het een witte test dan heb je wel zekerheid en zit je niet zo te tubben Hielkje AA lekker oud en nieuw wij gaan bijmijn ouders met de fam . en hoorde net van vrienden die nu benenden zitten dat we daarna bij hun gaan uhm moet ik nog ff kijken hoor haha En voor jou offcourse spannend testen en pendelen haha pendel is voor mij Sallie 12 daagjes jeeee al een beetje aan het voorklussen hahah 6 mnd meeten ach ja kan altijd wel toch ? ... Nou vandaag kerst brunch op stal gehad was gezellie daarna sparks ff kennis laten maken met de witte wereld haha beest was helemaal lijp maar wel erg leuke plaatjes haha Hondjes vinden het ook geweldig !! en martijn heeft een nieuwe ps3 gekocht en is daar nu meer aan het spelen samen met een vriend en de vriendin is er 1 van mij van stal dus ga haar zo maar weer vergezellen hoor nu wel dat ze de afwasmachine aan het inruimen is dus ik wacht ff hahah verder niet veel te melden ga nu ff een ovu ertegen aan gooien want gistre had ik wel een duidelijk streepie en denk vandaag ook wel gister ff geklust nja vannacht 1 uur dus zal wel voor vandaag tellen hahah Lieve dametjes tot laterzz
Succes met de ovu test Joyce! Ik ga nu m'n ventje tegemoet rijden, hij is vanuit Babberich onderweg naar Eindhoven Airport met Italiaanse klanten, maar die gaan hun vlucht nooit halen als ze hem eerst nog hier afzetten. Gelukkig zag ik net al dat het vliegtuig 40 minuten vertraging heeft maar dan nog wordt het krap want het sneeuwt keihard en er lag al zoveel! Gelijk maar even een happie eten ergens dan, wel zo gezellig, ik ben er vanavond dus niet! ( Niet te veel kletsen dus aub )