nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Hallo lieve dames,

Ik laat even een teken van leven zien..
    Ik verwaarloos jullie, ga beloven dat dat vanaf volgende week beter is...
    Hier zijn het echt de drukke dagen voor kerst vooral op werk, de kerstborrels kerstdiners en kerstbrunches met bewoners... Ook weer drama hier... Vriendjeslief ex vriendinnetje is weer bezig geweest, dus ook veel sociale rompslomp niet in negatieve zin voor onze relatie hoor, maar als er 3 keer in de week een hysterisch wijf voor je deur staat spelen wij de hele tijd verstoppertje... :D Laat ik het er maar op houden dat ze het moeilijk heeft zo deze dagen voor kerst.. Is ze weer alleen...

2. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Hee Mendy

Klinkt idd druk allemaal en hopelijk hoepelt die ex nu snel op. Get a live zeg, pffff.
    Is de volgende ronde ook een pauze ronde of kunnen jullie er dan weer voor gaan

3. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ja een zielig persoon is het, maar ben het al gewend, ze doet het al vanaf het begin van onze relatie.... Weet niet beter...

Nee vanaf 27 December gaan we er weer vol voor, kunnen de jasjes weer de deur uit... Ik haat jasjes... :D

4. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Jasjes Sucks ;)
    Wat heerlijk dat deze pauze er ook weer bijna op zit zeg, hopelijk heb je hierna een succesvolle ronde meis, op naar een posi test in het mooie nieuwe jaar :D

5. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ga de laatste 2 wkn van dit jaar lekker slechte dingen eten die ik straks niet meer mag :)

Heerlijke carpaccio, lekkere medium biefstuk, wijn, zachte buitenlandse kaasjes, leverworst....enz enz

6. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Lekker hoor, ga ik ook zeker doen. Geniet ervan en hopelijk komt die ontspannen houding ten goede ;)

7. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    hahaha, ik krijg er honger van inge

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mendy wat een rare meid zeg! Gelukkig gaan jullie er zo goed mee om! Lekker verstoppertje blijven spelen meid haha :D

Inge: Whaaa ik krijg er honger van haha! Geniet er maar lekker van meid!

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Mendy, wel balen dat je z'n vriendjes ex hebt, maar blijf vooral verstoppetje spelen. Lekker dat je de jassen weer in de kast mag doen na de 27st. Op naar de 2 streepjes.

@Inge ga heerlijk genieten deze 2 wkn van alles wat je straks niet mag eten.

Misschien nog tot vanavond
    Liefs Esther

10. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Ook ik ga me vergooien aan al die dingen die ik hopelijk snel niet meer mag.... Dus geef je groot gelijk Inge... ;)

Haha weet je hoe leuk verstoppertje spelen is, we belanden dan uiteindelijk altijd in de slaapkamer... :D Zelfdiscipline was ook hard nodig mbt tot de jasjes, je vergeet zo'n jasje al snel... Maar ben heel streng geweest tegen het vriendje, hij is alleen wel een keer gescheurd :$.. Jasje was gesneuveld in het heetst van de verstopstrijd.. :D Maar zou het bizar vinden als het gescheurde jasje over 9 maanden een kind zonder jasje zou geven, daar doen we al 6 maanden zonder jas ons best voor maar is ook nog niet gelukt..

Wie kijkt er trouwens ook zoveel mogelijk Serious Request? Ben er helemaal verslaafd aan.. Zowiezo hoor aan 3FM maar nu is het zeer droevig gesteld met me, sta er mee op en ga er mee naar bed...

11. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    hallo dames, wat een geklets hier weer zeg!

hier aan de ovu testen begonnen, die had al een licht streepje vandaag (ja deze test wel ja :x) wat me op zich wel een beetje verbaasde. maar goed, ik weet niet meer hoe de 1e test van de andere ronde ovu testen eruit zag..... later in de week maar ff langs de ha, al die rare klachten van mij maar bespreken, is vast allemaal heel verklaarbaar maar dat is ook wat ik wil!

12. wonderful

wonderful Niet meer actief

Jeetje meiden wat kunnen jullie kletsen zeg. Dat komt helemaal goed met die meeting!

@ Desini, Mooie echo foto is echt byzonder om te zien.

@ Dani, Wat K*T van je ongi had ik echt niet verwacht.

@ Inge, Ook voor jou K*T van je ongi!

@ Misslisa, Wat lief dat je een kinderwagen hebt gehad van je pa!

@ Hielkje, Spannend.!!

@ Meid, Klinkt erg leuk dat verstoppertje spelen van jullie whahaha.:p

@ Sallie, check die banner van jou!! Schiet echt op.

Zag nog een nieuwe voorbij komen Welkom en dat het maar snel raak mag zijn. Leuk dat je weer contact met je broer hebt.

Sorry als ik iemand vergeten ben jullie kletsen ook zoveel hihi.

Ik ga over een kwartiertje naar de vk ben zo benieuwd en ook een beetje zenuwachtig.

13. Dani ach meid hier openen de paddestoelen die zwanger zijn ook ineens uit de grond zoveel mensen !!
    mja leg me er maar bij neer ben blij voor ze en zeg tegen mezelf onze tijd komt ook wel ...

Inge ongi he bah ! en er nog last van hebben ook, man wat moet jij jaloers zijn op mij me me 1 dag ong en nergens last van :p

Iedereen die zich vol gaat vreten met ongeoorloofde dingen haha stelletje dozen !
    ik weet het niet eigenlijk mijn NOD is zo rond de 5 januarie heb nou me ei ondertussen wel gehad als ik de ovu testen moet geloven zal vanaaf nog ff 1 doen eens kijken hoe het streepie erbij staat hahah
    gister overigens niet geklust want met die nieuwe ps3 lagen we pas om 02.00 in ons nest en aangezien ik de gehele avond heb lopen niezen was ik wel moe ...

Ikke coole ava!!

Inge cool gedaan die lijst joh !! ik ga me NOD dan wel f op 5 a 6 januarie zetten haha

Mendy wat een vaag persoon ! heeft ze geen leven ? en hoelang is het al uit tussen hun dan ??
    moet je eigenlijk met kerst zo een opblaassschaap in haar brievenbus doen eens kijken of het dan ophoud haha
    bedoel you knever know toch haha

Justme wat is er raar dan je hebt en ei ???

Verder vandaag op stal mijn ogen uitgekeken haha
    er liepen er gewoon 3 op krukken ...ik had ze allemaal wel door de bak zien vliegen en eraf zien vliegen maar dat alle paarden nou zo enorm druk zijn pff de stalbaas kwam vanmorgen al naar me toe als ik een jachtgeweer had had ik hem vanmorgen op je fjord gezet ! ik uhm wat nou weer dan?? had sparks in de stapmolen alle paarden een beetje gek gemaakt gheghe ach ja beest moet zijn ei kwijt hahah
    alleen toen ik erop stapte vanmiddag zat hij al in galop voordat ik uberhaupt goed in me zadel zat de debiel mja heb het overleefd de andere maar laten staan had erg weinig lucht door mijn fijne verstopte neus ...

nou en verder ja jemig uhm heb gelezen en verder niet heel veel onthouden ...
    ik hoor net de playstation alweer aangaan en natuurlijk op stereo geluid dus martijn is ook weer zoet vanavond ff aan de klus haha niet te laat meot moren om 07.30 weg en dan om 09.00 op de kliniek in emmeloord staan met een paard

ga nu ff kijken wat ik eten ga haha

14. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DSPANNEND!!!!!!!!!!!
    have fun bij de VK :p

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje, 3 op krukken! hopen voor je dat het niet besmettelijk is ;)

hier nog geen ei hoor, alleen een licht streepje op de ovu test

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wonderful, veel plezier bij de vk!

17. wonderful

wonderful Niet meer actief

thnx meiden ben helemaal hieper hoop dat alles goed is.!

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    inge meis wat k*t van je ongie verdorie nou meis we gaan er voor he op naar 2 strepen in het nieuwe jaar

mendy moppie kom eens snel wat meer kletsen hier!!!!
    en dat die ex toch eens ff ophoepelt daar wordt je toch niet goed van wel leuk idd verstoppertje spelen haha zeker als je op de slaapkamer eindigt haha nou meis dat het maar opschiet en je zonder jasje kan dan ga jij ook met inge en mij naar 2 strepen in t nieuwe jaar

wonderfull hoe was t bij de vk????????????
    ben benieuwd!!!!!

19. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Eej dani, ja ik ga me weer hier melden, had even een jasjes dip.. ;)
    Heb overigens wel altijd alles bijgelezen maar me jasjesdip was groot, heb ook meerdere malen wat getypt en telkens weggeklikt stom he...

Balen zeg trouwens van je ongi, maar hoop dat jij en ik en ook Inge snel twee streepjes mogen zien... 2011 wordt ons jaar!!!

Wonderful, spannend hoor naar de VK!! Hoop op mooi nieuws straks...

Justme mag aan de klus met een ei onderweg...

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @ wonderful, kan me voorstellen dat je het spannend vind! Hopelijk is alles helemaal goed!

@joyce, mooi dat jullie goed geklust hebben rond de ei tijd. Nu hopen dat martijn raak heeft geschoten haha

@mendy, snap ik wel hoor, zo'n pauze ronde duurt toch lang! zou wel grappig zijn als het toch raak is door het gescheurde condoom!

@justme, ik had in de vorige ronde ook al meteen lichte streepjes op de ovu testen hoor, en toen 2 dagen donkere! nu ben ik ook alweer een paar dagen aan het testen, maar blijven ze helemaal wit.

Deel Deze Pagina