mendy ja da moet je ook niet doen eerst typen en dan weer weghalen pff haha ja 2011 wordt ons jaar dat moet goed komen snap best dat je en dipje had dat heb ik nu echt heel erg
Dikke knuf... Al die hormonen ook, en als je iedereen dan hoort die op de roze wolk zit.. Nou zo roze vind ik hem niet... @ catharina, ja het zou wel hilarisch zijn he... Denk het niet hoor, had nog even zitten twijvelen over een M.A.P maar ja dat is zo ontzettend dubbel dus niet gedaan...
mendy goed dat je de m.a.p niet hebt gehaald daar wordt je niet blij van en er zitten een hoop risicos en bijwerkingen aan nou ik vind die roze wolk ook totaal niet roze
Nee ik vind het een behoorlijk grijze wolk... Geduld is een schone zaak alleen heb ik die niet... Ben nu toch wel benieuwd hoe het bij wonderful en de VK was...
ik ben een aantal dagen niet geweest dus moet heel veel pagina´s terug lezen dat ga ik zo doen maar wil jullie alvast fijne feestdagen wensen
Heey meiden. Wat betekent m.a.p? Had nog een verjaardag dus vandaar dat ik nu pas kom vertellen hoe het was. Ik baal enorm want ik dacht dat we het hartje gingen luisteren dat ik een teken van leven kon horen uit me buik maar dat was dus niet zo ze zij dat dat nog niet kon pas bij 10 weken maarja verders alles goed gegaan ze heeft gewoon wat vragen gesteld en bloedruk gemeten die was aan de lage kant vandaar dus dat ik afentoe ineens erg dol word. Ga morgen een afspaak maken voor me eerste echo die zal plaatsvinden tussen de 10 en 12 weken nu dus nog ff afwachten.
hoi meiden hier ff een enorm echo berichtje maar heb nog geen tijd en energie gehad om alles terug te lezen. Heb vandaag een auto-ongeluk gehad op de snelweg. Ben in een slip geraakt dat ging allemaal goed geen schade opgelopen. stond gedraaid op de snelweg en kreeg een kleine tik van een auto die mij niet meer kon ontwijken, tot dus ver niks aan de hand, terwijl wij de schade bekeken aan beide auto's (was niks te zien op een kapotte gril van tegenpartij) raakt er een andere auto ook in de slip en die knalt tegen onze auto's aan, ik en de mensen van de andere auto konden net optijd aan de kant springen(stonden nog niet achte de vangrail, was nog geen tijd voor) gelukkig geen lichamelijke gewonden maar veel schade aan alle auto's (waarschijnlijk 2 total loss) sorry voor dit bericht
zegguh Dani mag ik ook meedoen in het nieuwe jaar met de 2 streppies ?? en alle andere dames die nog wachtende zijn ??? Wonderfull ow bummer das wel zuur ja haha mja miscommunicatie benieuwd naar je echooo dan maar hihi Jezus Tweety heb je wel een mega engel op je schouder , gelukkig mankeer je niks en is er alleen maar matriele schade !
bedankt meiden voor jullie reactie, ben zelf ook heel blij dat er geen zwaar gewonden zijn gevallen. Onze auto is waarschijnlijk total loss, moeten dus een andere auto kopen, moet nu dus alleen onze kinderwens ff in de ijskast zetten, balen hier ontzettend van maar ja we willen het kind financieel ook wat kunnen bieden dus helaas. ik blijf wel met jullie meelezen (zolang ik dat emotioneel ook aankan)
meiden ik ga nu proberen te slapen ben helemaal gesloopt. Morgen ga ik proberen alles terug te lezen welterusten alvast voor jullie allemaal
jeetje tweet das mooi k*t doe je rustig aan meisje en helemaal klote dat jullie je wens nu in de ijskast moeten zetten
hoop voor iedereen dat 2011 hun jaar word maar was ff een steuntje in de rug voor de gene die ik straks als eerste noemde sorry als het verkeerd overkwam was echt niet mijn bedoeling hoop natuurljk voor iedereen dat ze snel een plakbeebje mogen krijgen
Jezus Tweet, wat een verhaal! Maarre....verzekeringswerk toch? Die ander knalt tegen jou aan, dus de schade kan je verhalen! Wij hebben pas een andere auto gekocht, een Skoda Octavia Combo uit 2000. Waren voor 3700 euro klaar. Tuurlijk, het is niet niks. Maar met verzekeringsgeld kom je een heel eind hoor! Niet meteen je kinderwens in de ijskast zetten. Rustig bijkomen, paar nachtjes over slapen, verzekering inschakelen. En dan kijken hoe je ervoor staat. Het hoeft niet meteen drama te zijn! Waar woon je ergens? Mijn vriend is automonteur. Kan ook kijken of hij je auto goedkoop weer op kan lappen als ie financieel total loss is...en als je verder niemand in de omgeving hebt, kan hij ook misschien wel meekijken als je een andere auto gaat kopen. Dan heb je weer minder kans op een miskoop. Maar goed, gelukkig heb je zelf niets!!! Verder had ik iets over m.a.p. gelezen. Wat is dat???
Ik ga mn bedje opzoeken. Slaap lekker allemaal en tot morgen. O ja, tweet: je kan ff paracetamol en / of ibuprofen innemen voordat je gaat slapen....je zal morgen wel spierpijn hebben door alle stress/spanning/schrik...dat helpt, dan wordt je niet zo brak wakker! (ibu alleen als je 100% zeker weet dat je nu niet zwanger bent)
wonderfull balen dat je geen echo had hopelijk kunnen ze je snel inplannen zodat je jullie kindje kunt zien