inge dacht ik ook meteen hoor verzekerings werk ,... je bent niet de schuldige dus je kan het gewoon verhalen op de ander ... dus angela niet meteen je droom in de ijskast zettten Dani snap ik maar komt maybe voor ons die ook willen anders over Verders trusten allen ik ga nog niet maar voor degen die gaan
zo ik heb alles weer bijgelezen inge en dani balen van jullie ongi op naar 2011 en dat er dan voor iedereen maar veel plakbeebjes zijn tweety dat is schikken zeg hopelijk kun je idd nog wat terug krijgen van de verzekering wonderful balen dat je je baby nog niet hebt kunnen horen/ zien hopelijk heb je snel een mooie echo nou ik ga ook lekker slapen weltrusten en tot morgen
goede morgen lieve meiden, hier gaat alles goed beetje spierpijn en last van me stuitje. @Inge, lief van je maar manlief is zelf ook automonteur.... Politie zei idd ook dat ik zelfs voor de eerste aanrijding misschien niet aansprakelijk ben omdat ook deze auto tegen mij aankwam. Hier had ik zelf gelukkig geen schade van en de rest is idd allemaal verzekeringswerk. we gaan het allemaal ff afwachten maar als we een andere auto moeten kopen zal er ook geld van ons zelf bij moeten en dan is de spaarrekening wel leeg
dat is ercht wel balen tweety hopen dat hij snel weer vol is en jullie dan weer voor je kinderwens verder kunnen gaan
Goedemorgen meiden! Jeetje Tweety wat een pech zeg! Gelukkig heb je zelf niks, dat is het belangrijkste. Wonderfull: jammer dat je niet naar het hartje kon luisteren zeg! Hopelijk heb je snel een echo Ik werd net gebeld dat ze de kinderwagen vrijdag al komen leveren, sneller dan verwacht!
Goede morgen @Mendy: Het zou wel heeeeeel toevallig zijn als je door 1x een gescheurd jasje zwanger zou zijn. @Justme: Hopelijk vind je snel je ei, wat voor klachten heb jij eigenlijk, heb ik ff gemist denk ik @Wonderful: Wat raar dat ze nog niet naar het hartje gekeken hebt, dat kan toch veel eerder al. @Dani: Mag ik ook mee doen met de 2 strepen parade in het nieuwe jaar @Mendy: Wat is M.A.P @Tweety: Jezus meis, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg. Balen van de auto's maar dat is maar blik en daar zijn jullie voor verzekerd maar wat een geluk dat er met jullie helemaal niks aan de hand is!! Ik lees net dat jullie kinderwens even aan de kant staat nu, wat ontzettend klote voor je meis!! Hopelijk hebben jullie snel alles weer op de rit! Hier alles nog steeds rustig dus niks bijzonders te melden
Thnx voor de toelichting van MAP Dani Wel fijn Tweet, dat je mannetje ook automonteur is. Ik hoop dat jullie flink geld terug krijgen van de verzekering. Wat voor auto rijden jullie nu? Er zijn veel mensen die in geldnood zitten en hun auto voor weinig willen verkopen. Ik hoop dat de financiële schade mee gaat vallen voor jullie...
Goedemorgen meiden! Hoe is het met jullie verder? Tweety schrikken zeg! Heb je nuveel pijn of valt het mee?Wel heel erg balen van de kinderwens . wonderful balen zeg1 snap dat je dat had gewild ter geruststelling! Vind het wel raar, schoonzus kreeg inwendige echo met 7 weken en vriendin gewone met 8.... Mendy, ik vat het niet helemaal?! Je was op pauze ronde en het is misgegaan?! Klopt dat? Ikke, is het zover?! Hier alles goed, gister was vriendje weer thuis. Lekker romantisch avondje, ook wel eens lekker! Vandaag kadootjes shoppen denk. Zo, nu weer even mijn banner spieken
Ik word gek, heel bericht getypt druk ik op een verkeerd knoppie alles weg... Ga nu poging twee ondernemen.. Natuurlijk gaan we in 2011 allemaal voor twee streepjes.. Tweety: wat erg zeg, wat zal jij geschrokken zijn... Heel veel sterkte.. Mislisa: wat fijn dat de kinderwagen al bijna geleverd wordt. Sallie: ja wij houden deze maand een maandje rust.. Aangezien mijn zussie 2 september gaat trouwen en mocht ik deze maand zwanger worden dan zou ik 5 september om en nabij uitgerekend zijn, ik wil hun dag niet verpesten vandaar dat we veilig met jasje geklust hebben.. Die overigens 1 keer gescheurd is ongeveer rond me eisprong vandaar me twijfels over een M.a.p= morning after pil... Heb ik niet gedaan hoor... Zo ik heb een winterdip, ben zo ontzettend moe.. Nergens zin in.. Ben vandaag en morgen overdag nog vrij, daarna ga ik de nacht in.. Gezellig met kerst 's nachts werken...
Hoi Meiden, @Angela, jezus wat was dat schrikken toen ik het las, wel fijn dat er geen gewonden zijn gevallen. Erg balen van jullie kinderwens, maar denk er wel heel erg goed over na, wat jullie nu gaan doen. @Sallie het schiet nu wel heel erg op. @Mendy, op naar de 2 streepjes in 2011. @Lisa, leuk dat je kinderwagen vrijdag al komt, kan hij mooi pronken in je huis. Volgens mij is het de maand van hoe houd je lichaam je voor de gek. Hier is vandaag ongi doorgekomen, dus ook op naar de 2 streepjes in 2011. Laat het ons jaar worden. Heb me ook net echt voorgenomen om te stoppen met roken op 1 januari. Misschien dat het toch echt gaat helpen. Rook nu op dit moment max 3 sigaretten per dag. Een vriendin belde me ook net op een goede vriendin van ons heeft voor de 3e keer een miskraam gekregen met 10wkn. Het wordt haar echt niet gegunt en ze begint nu ook erg angstig te worden of het haar wel gegunt wordt. Heeft haar leeftijd ook een beetje tegen ze is al 38 en gaan voor de eerste. Veel liefs Esther
aah, Mendy, nu snap ik het! Maar als het toch zo is, welke kans heel klein is, lost dat zich toch wel weer op! Hielkje, balen meid! . Het zag er zo goed uit, wat kan je lichaam je dan voor de gek houden he!
Balen Esther! Verdorrie!!!!! 2011 moet gewoon een zwangeren jaar worden voor iedereen die nog niet zwanger is!
balen van je ongi hielke en wat zielig voor je vriendin al 3 miskramen en dan ook nog is pas met 10 weken dan ben je al bijna uit die eerste periode. hopen dat we allemaal 2 streepjes mogen vinden in 2011 maar volgens mij moet dat goed komen
Ahh getsie Hielkje..Ik had nog wel goede hoop bij jou!! En wat erg van je vriendin zeg met 10 weken dan ben je al een aardig eind op weg, jakkes!! Ik duim dat de nu nog niet zwangere in 2011 gewoon keihard zwanger worden !
mijn duimen draaien ook voor iedereen bah vanavond werkbespreking maar krijg wel mijn kerstpakket haha ben benieuwd verder wel lekker de hele dag vrij collega komt zo om de werkbespreking door te nemen
Hielkje, balen zeg! Tweet, dat moet een angstig moment zijn geweest toen je rond tolde op de snelweg. gelukkig heb je er niets aan over gehouden. Lisa, leuk dat je kinderwagen komt. Wat voor een wagen heb je. Ik heb nu lekker 5 dagen vrij. Heb wel een druk programma de komende dagen, maar dat geeft niet. En meiden, op naar de 2 streepjes in 2011!