nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zoo gaap vanmorgen heel vroeg smste er al iemand of ik haar paard erbij wil doen , pff nou ja ok haha zijn toch weer centjes

Sallie wat ik nog meer nodig heb zijn uhm 2 streepjes ? haha
    en niet het gevoel dat ik elk moment ong kan worden

ikke ja ik ook wel maar ik probeer zo nuchter mogelijk te blijven dan is de tegenslag niet groter snappie ?

misslisa speciaal is dat dan he haha indd lekkere grapjas dan zal ik als ik jou was geen pretecho laten maken wedden dat hij/zij dan ook gaat grappen hihi

ikke shopse!

karin gewoon geduld hoe langer je wacht uhm hoe onrustiger je word haha nee ik wou wat anders zeggen ;)

Dani ik hoop het zoo voor jullie !!!

2. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    hoi joyce haha ja idd hoe langer je wacht hoe ongeduldiger maar ik heb mijn vriend beloofd om te wachten tot zondag zodat we samen kunnen testen. (hebben we nog niet echt eerder gedaan) maar ik hoop dat het lukt heb jij al getest??? je kon vandaag toch al of wacht je toch tot het weekend

3. Desini

Desini Actief lid

14 okt 2010
    315
    0
    16
    Spannend allemaal! Ik ga duimen voor jullie!

Had iemand van jullie trouwens "De Reünie" gezien afgelopen zondag? Wij keken ernaar omdat er een bekende van ons in de klas zat, maar een klasgenote van hem had toch wel een heel triest verhaal wat ik misschien liever niet gezien had nu.
    Zij had een vlekkeloze zwangerschap totdat ze een paar dagen voor de uitgerekende datum geen leven meer voelde en na echo's bleek het kindje inderdaad gestorven. Ik heb echt dikke tranen laten lopen tijdens dat verhaal, daar wordt je toch weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het ook na die eerste 3 maanden niet altijd goed gaat. Maar wat ik dan weer erg "mooi" vond om te zien was de manier hoe die vrouw ermee omging. Ze had het zo'n mooi plaatsje gegeven en ondanks dat ze uiteraard heel emotioneel was bleef ze toch heel sterk en ik heb daar wel echt iets van geleerd denk ik.

4. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee Desini, nee ik heb het niet gezien. Maar wat verschrikkelijk, ik las net toevallig ook zo'n verhaal.. Pff dat gun je niemand!

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi Dames,

@Joyce, hoeveel tekens moet je echt nog hebben. Ik heb de sloffen al klaarstaan. Ze staan in de marinade, smaken ze nog net iets beter.

Verder heel erg veel gelezen, maar weinig blijven hangen. Volgende keer zal ik er meer bij zijn met mijn hoofd.

Ik ben best zenuwachtig voor morgen, dus vannacht maar proberen een rustig nachtje te slapen en dan hopen dat het snel 10.30 is. Zodra ik terug ben en de kans van een computer heb zal ik het jullie melden, wat het nieuws is. Ik hoop goed nieuws maar je kan beter in het negatieve denken dan valt het nooit tegen dus dat doen we nu maar een klein beetje. maar de symptomen houden niet op. Mijn nagels beginnen nu ook te breken terwijl ze dat normaal gesproken nooit doen. Ik weet nu even niet wat ik moet denken. Ik wacht maar af.

Dank jullie wel voor de steunende woorden. laten we hopen dat het duimen heeft geholpen.

Heel erg veel liefs Esther

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Spannend Hielkje! Ik hoop voor je dat het gewoon een mooie echo is!

7. lovekees

lovekees Bekend lid

8 okt 2010
    814
    0
    16
    NULL
    NULL
    spannend morgen hielkje hoop dat alles goed is

lisa grappig dat je voelt en man wil voelen hou het op hihi

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    @ Joyce, het is ookmeer dat ik het voor je hoop hoor! Ik weet het natuurlijk ook niet;). Maar het klinknt wel hoopgevend!

@ Ikke, lekker geshopt? Klopt, probeer toch wat minder hier te zijn. Merkte dat ik er een beetje veel mee bezig was. Dat lijkt me handiger na het stoppen met de pil ;).

@ Karin, spannend hoor! Knap dat je het volhoudt!

@ Lisa, gaaaaf lijkt me dat! Wel grappig dat het dan net weer weg is!

@ Hielkje, ik hoop het ook zo voor je! Wat zegt je gevoel?

Ik heb nu mijn eten op en ga zo weer...... :S.

9. hielkje spannend !! ik ga positief denken voor jou !
    gelukkig heb je je sloffen alvast gemarineerd , ik kan nog niet testen want ik hoef pas de 4e mijn nod te krijgen tenzij mijn lichaam besluit het weer uit te stellen.
    maar officieel kon en kan ik dus pas zondag testen heb vandaag gedaan maar niks hoor , dus ik wacht tot zondag dan is het de 4e maar verwacht er zeker na de test van vandaag niks van en zul je zien dat ik zondag gewoon ong word tja het is niet anders mijn lichaam doet gewoon een heel gemeen spelletje spelen met mijn geest blegh !

Desini ja vreselijk heb het niet gezien , maar hier in de buurt was ook iemand die liep 2 dagen over zeg maar en toen was de baby dood, je gaat je toch afvragen wat als ze het nou gehaald hadden op de uitgerekende dag ? mja
    ze heeft inmiddels wel een gezonde dochter nu hoor

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Sallie, Mijn gevoel zegt heel erg sterk dat het er nog is. Maar ik weet helaas niks zeker, dus we wachten nog maar heel even af. Ik geef je groot gelijk dat je iets minder komt. Het moet geen opsessie worden. Maar duim voor je dat de maand lekker hard voorbij gaat. Lijkt me wel met de feest dagen.

Verder voor iedereen. Spreek jullie morgen met meer nieuws. Ga zo lekker met mijn mannetje GLEE kijken. Even gedachten op iets anders.

Heel erg veel liefs Esther

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

Weer bij gelezen

@Hielkje: ga nu non stop voor je duimen en hopen, en ga zeker dit topic in de gaten houden

@Joyce: Balen van de nega test, hopelijk heb je te vroeg getest en zal je zondag wel 2 mooie strepen hebben

@Sallie: Snap dat je ff minder bent, de tijd gaat er zo niet echt sneller op. Hopelijk is die laatste maand zo voorbij.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    hielkje suc6 straks, hoop dat alles goed is.

Joyce balen van de test, maar ik denk dat je te vroeg hebt getest afwachten tot het weekend en dan alsnog hopelijk een positest

Nou voor iedereen die moet werken werkse en de rest een fijne dag

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen!

Werkse vandaag!

Hielkje, sterkte vandaag.

Ikke, weer wat xjes minder!

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey lady's,

Heb alles gelezen, maar er is niet veel blijven hangen...Gister was de concoleance. Ging wel goed. Straks de uitvaart....

Temp is ineens drastisch gedaald. Ei zal er dus wel aan komen...hebben nog helemaal niet geklust...staat m`n hoofd niet naar :(

15. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hielkje, sterkte straks!!!!

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hielkje: Sterkte straks meis!

Joyce: Jammer van de Nega-test..Maar waarschijnlijk was het nog te vroeg..2 dagen voor mijn 1ste posi-test heb ik ook nagatief getest..het is dan nog gewoon te vroeg..Ik ben benieuwd bij jou hoor!

Inge: Sterkte meid! Ik kan me voorstellen dat je hoofd nu ergens anders is dan bij klussen.

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hielke suc6 in het ziekenhuis (je zal al wel opweg zijn maar toch)

Inge heel veel sterkte bij de uitvaart

Joyce ik denk ook dat je te vroeg getest hebt maar het is zaterdag al de 4e schild toch weer een dagje kun je zaterdag al testen. ik hoop het echt voor je

sallie ik snap dat je wat minder komt maar ik hoop zeker dat als je stopt met de pil je weer volledig terug komt

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Yep, gaat nu de goede kant uit. Begin al licht zenuwachtig te worden ;)

@Inge: Sterkte met alle gevoelens!

Goede morgen trouwens :D

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    oh hielke ik ben zo benieuwd hoe het is gegaan met je echo

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid