joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn en ik zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Wonderful: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje Hoi ik ben 34 en mijn man 38 We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus. IngeG: Ik ben 28 en mijn vriend is 30 Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis. We hebben 3 huistuinkeuken katten. Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. Ik hang heel erg in tussen wel en niet zwanger willen worden. We zijn er niet actief mee bezig (proberen we) en als het komt, dan komt het. Ik denk dat het gevoel met name voortvloeit uit angst en boosheid. Justme: ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis). Ik heb een heel lief konijn, bijna bejaard, waarvan ik hoop dat ie nog lang bij ons blijft. ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan! Karin: ik ben 23 mijn vriend is 28 we zijn 4,5 jaar samen en wonen ruim 3 jaar samen we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje Muis27: Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde. Verder hebben we ook een kat. Catharina: Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd. We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect. Desini Ik ben 22, mijn vriend 33. We wonen 2 jaar samen en zijn in juni voor ons eerste kindje gegaan en inmiddels in bleide verwachting. Samen runnen wij een handel/trainingsstal voor paarden en ik zit dus eigenlijk de hele dag op de knollen en geef nog een hoop lessen. Daarnaast hebben we 4 schatten van Jack Russels (Na gezinsuitbreiding van de eerste 2 zijn er nog 2 blijven hangen haha, ik kon geen afscheid nemen) Meid1987 Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen. We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen. Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger. In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen. Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje! Sallie: Mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen. Hij is 24 en ik 23. We stoppen in januari met de pil. Ik sta voor de klas en hij vaart. We hebben samen een koophuis en twee katten. Verder weet ik nog even niks te melden, maar sta in ieder geval op het lijstje nu Lovekees ik ben 22 jaar mijn man 24 jaar zijn nu 5 en half jaar samen 1 en half jaar man en vrouw.sinds julli gestopt met pil gaan nu voor onze eerste wondertje.ik ben kapster hebben 2 katten Mendy Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht.. Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5... Labrador Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd. We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar. December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan. Azrael Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. Begin december 2010 ben ik gestopt met de pil en hoop snel zwanger te mogen zijn! En nog een keer mezelf aangepast haha
Spannend Wonderful! Pff ik heb sinds gisteravond erg last van mijn buik..Ik heb nog altijd een bescheiden buikje, met kleren aan zie je er nog amper wat van..alleen sinds gisteravond is mijn vel enorm aan het trekken, ik blijf het maar insmeren maar het blijft trekken.. een rotgevoel vind ik.
Hmmm Azrael...wat voor restaurant? Ik woon ook in de omgeving van A'dam en ben gek op eten en uit eten gaan
Wij behoren niet echt tot een geijkt "genre". We variëren van Frans, en Spaans tot Hollandsch en Indisch. Bij ons hangt het vooral af van de seizoenen, we doen alles zoveel mogelijk biologisch en eko. Een link plaats ik liever niet (openbaar), ik vind het prettig om op bepaalde vlakken een beetje anoniem te blijven.
Dat is het zeker! Mijn lief heeft al eerder een restaurant gehad dus die wist gelukkig goed waar we mee bezig waren, ikzelf heb me er nog weleens op verkeken. Vooral het feit dat we met feestdagen altijd met andermans plezier bezig zijn en geen tijd hebben om zelf lol te maken vind ik het vervelendst. Maar goed, ook december gaat voorbij, en over het algemeen is het ontzettend leuk om hard te werken voor jezelf. Veel leuker dan in loondienst vind ik, je weet waar je het voor doet.
Dat is zeker zo Azrael. @Lisa, dat is echt balen van die pijn. Ik hoop dat het smeren je een beetje verlicht. maar denk in je achterhoofd het is voor een goed doel
Ga alvast met het eten beginnen. @Inge, ik las je aangepaste bericht in het voorstel rondje. Kom op geef de moed niet op het zal jullie ook zeker wel lukken. Maar ik begrijp je wel heel erg goed. Manlief heeft er ook last van. Ik iets minder maar hij wil het ook heel erg graag. Probeer positief te blijven.
Leuk hoor Azrael! Ik denk dat hard werken voor "jezelf" inderdaad ook wel anders is. Toch respect hoor dat je met deze dagen meer voor andere mensen bezig bent, dan voor jezelf! Ik weet niet of ik het zou kunnen. Hielkje: Het is zeker voor een goed doel, en daarom maar zoveel mogelijk smeren
Thnx Ik doe m`n best...en het slaat nergens op, maar ik heb nu echt zo'n gevoel: dan toch niet, zoek het lekker uit met je gezeik. Maar dat slaat natuurlijk echt als een l*l op een drumstel! Want ik wil het wel heel graag...
welkom Azrael, hopen dat het snel raak mag zijn! hier weer een pos ovu test, goed geklust dus we duimen maar weer.
Zo wat is er weer een hoop gekletst hier! Ik ben druk bezig geweest met de laatste voorbereidingen voor we op vakantie gaan en kon dus niet zo veel meelezen en heb ook nu helaas niet terug kunnen lezen. Ik ga nu nog snel even een hoop regelen en dan morgen lekker op vakantie dus ik ben hier waarschijnlijk pas weer het nieuwe jaar te vinden! Iedereen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes en geluk toegewenst, ik hoop dat ik een hoop leuk nieuws lees als ik terug kom! En natuurlijk hele fijne kerstdagen en jaarwisseling!
desini meisje jij een hele fijne vakantie en fijne dagen en natuurlijk een super goed uiteinde ein goed begin geldt natuurlijk voor iedereen hier maar wou het er even in zetten omdat we je pas in t nieuwe jaar spreken azrael welkom hopelijk heb je snel 2 mooie strepen inge jou gevoel herken ik meteen ik had iemand een pb gestuurd voor een pendel en zei trekt ook engelenkaarten dat heeft ze voor mij ook gedaan en dat klopte precies met hoe ik me voel het heeft me wel weer met beide benen op de grond gezet sorry meiden heb alles gelezen maar is weinig blijven hangen ben een beetje ziekjes verkouden maar wil niet echt doorzetten morgen heb ik een begrafenis en savonds moet ik werken dus zal er morgen pas laat zijn vanavond ben ik er wel gewoon om gezellie mee te kletsen
joyce1982: Om mijn voorstel compleet te maken : martijn(27) en ik(28) zijn nu bijna 7 jaar samen hebben twee jack russells 2 katten een pers en een huistuinkeuken malloot vissen en zelf 2 paarden en rij hele dagen paard en ben ook de hele dag in de stal te vinden dani26: ik ben 26 en mijn vriend 28 we zijn 3 jaar samen en wonen ook al ongeveer 3 jaar samen we hebben 2 katten en een hondje ik werk als assistent bij een Drogisterij. Wonderful: Ik ben 23 en mijn vriend 27. We hebben 6 jaar verkering en wonen 5 jaar samen. Mijn vriend werkt voor zijn eigen als timmerman en ik werk in een supermarkt op de slagerij. We hebben een hondje een hele lieve Shelty. We zijn nu bezig voor ons eerste wondertje. Ikke81: Ik ben 28 en mijn vriend 32 Wij zijn bijna 5 jaar samen en wonen 3 jaar samen We hebben 2 katten en ook wij zijn dus bezig voor onze eerste wondertje. Tweety25: Ik ben 25 en man 26. Zijn 9jaar samen en 1.5jaar getrouwd. Zijn sinds eind augustus bezig voor ons eerste kindje Misslisa: Mijn vriend en ik zijn allebei 23, en we zijn nu 7 jaar samen. We zijn in de 1ste ronde zwanger geraakt van ons 1ste kindje. Verder hebben wij een schat van een kat, en ik heb 2 paarden. Hielkje Hoi ik ben 34 en mijn man 38 We zijn 5 jaar samen en 2 jaar getrouwd en sinds juni bezig voor ons eerste Kindje. Ik ben doktersassistente. we zijn nu bezig in de 2e rond na een miskraam in augustus. IngeG: Ik ben 28 en mijn vriend wordt 13/11 30 Wij hebben sinds april 2008 een relatie, maar kennen elkaar al zo'n 5 à 6 jaar. Sinds maart 2009 wonen we samen en sinds november vorig jaar hebben we een nieuwbouw huis. We hebben 3 huistuinkeuken katten. Ik ben 11 augustus gestopt met de pil, was in ronde 2 zwanger. Maar helaas met 5 wkn een miskraam. We gaan nu niet actief proberen om zwanger te worden. Maar als het gebeurd, gebeurd het. Maar van mij mag het wel even wachten. Justme: ik ben 35 jaar en mijn vriend 39 jaar. we hebben nu ruim 3 jaar een relatie en wonen bijna samen (hij is bijna elke dag/nacht hier maar af en toe slaapt hij nog in zijn eigen huis). Ik heb een heel lief konijn, bijna bejaard, waarvan ik hoop dat ie nog lang bij ons blijft. ik ben eind juni gestopt met de pil en zit nu in ronde 5. we zijn er wel aardig actief mee bezig, gezien vooral mijn leeftijd willen we eigenlijk geen ronde zomaar voorbij laten gaan! Karin: ik ben 23 mijn vriend is 28 we zijn 4,5 jaar samen en wonen ruim 3 jaar samen we zijn in Juni gestopt met de pil en gaan voor ons eerste kindje Muis27: Ik ben 27 en mijn vriend is 30. In augustus ben ik met de pil gestopt en inmiddels zit ik in de 3e ronde. Verder hebben we ook een kat. Catharina: Ik ben 25 en mijn vriend is 31. We zijn bijna 7 jaar samen, wonen 4 jaar samen en zijn nu ruim 2 maanden getrouwd. We zijn nu 4 maanden bezig voor ons eerste kindje en hebben 2 hele lieve hondjes! Mijn beroep is interieurarchitect. Desini Ik ben 22, mijn vriend 33. We wonen 2 jaar samen en zijn in juni voor ons eerste kindje gegaan en inmiddels in bleide verwachting. Samen runnen wij een handel/trainingsstal voor paarden en ik zit dus eigenlijk de hele dag op de knollen en geef nog een hoop lessen. Daarnaast hebben we 4 schatten van Jack Russels (Na gezinsuitbreiding van de eerste 2 zijn er nog 2 blijven hangen haha, ik kon geen afscheid nemen) Meid1987 Ik ben 23, en mijn vriend is 29. We zijn 2 jaar bij elkaar, en wonen daarvan 1,5 jaar samen. We hebben onze huur van ons app. opgezegd, en hebben nu een huis gekocht, waarvan we de sleutel op 1 dec. krijgen. Ik ben ambtenaar en werk bij het min. van justitie. Mijn vriend is vertegenwoordiger. In maart ben ik gestopt met de pil, maar we waren tot deze maand niet zo heel serieus bezig met klussen op de juiste dagen. Nu willen we er toch wel echt voor gaan! We gaan voor ons 1e wondertje! Verder hebben we 2 konijntjes en bij mijn ouders heb ik een onwijs lief paardje! Sallie: Mijn vriend en ik zijn 7,5 jaar samen. Hij is 24 en ik 23. We stoppen in januari met de pil. Ik sta voor de klas en hij vaart. We hebben samen een koophuis en twee katten. Verder weet ik nog even niks te melden, maar sta in ieder geval op het lijstje nu Lovekees ik ben 22 jaar mijn man 24 jaar zijn nu 5 en half jaar samen 1 en half jaar man en vrouw.sinds julli gestopt met pil gaan nu voor onze eerste wondertje.ik ben kapster hebben 2 katten Mendy Ik ben 23 jaar, vriendlief is 28.. Wonen nu ruim drie en half jaar samen en 2 jaar geleden hebben we onze woonark gekocht.. Bij ons in huis wonen 2 lieve poezels en hopelijk snel een beebje... We zitten nu in ronde 5... Labrador Ik ben 24 en mijn man 26. Wij zijn 7,5 jaar samen en afgelopen september zijn we getrouwd. We wonen 4 jaar samen en hebben een labrador hond van 3,5 jaar. December 2010 ben ik gestopt met de pil en willen we voor ons 1e wondertje gaan. Azrael Ik ben 25, mijn lief is 40. We zijn 5 jaar samen. Samen hebben we een restaurant, twee honden en vier katten. Begin december 2010 ben ik gestopt met de pil en hoop snel zwanger te mogen zijn!
tss hij pakt 28 niet mja ben ook bijna 29 haahahah Lisa Zere buik niet zeuren muts smeren haha Inge komt wel goed overigens die lul op een drumstel hillarisch!! Desini hele fijne vakantie fijne feestdagen en een perfect uiteinde ! Hielkje Loopt leeg hmm lekker dan (ik ook maar das echt pure afscheiding bedoel als we toch ransig gaan doen) Lieve dames ik word in feb 29 jaar en krijg nu ineens pukkels haha gewoon echt hillarisch! ik heb vandaag ook mijn dag niet trouwens . moet nieuwe rijlaarzen hebben dus eerst naar kuinre geweest hadden ze ze niet moesten besteld worden nieuw jaar pas binnen dus doorgereden naar zwolle en ook daar niet pff dus toch maar besteld , toen ging het sneeuwen bij zwolle en we moesten nog naar huis ik wou om 14.00 op stal weer terug zijn want moest er nog 1 scheren fjord moest nog los en er moesten er nog wat inde stapmolen maar werd dus later ! Daarna naar huis en nu al de hele avond sneeuw kansloos dit weer levert enorm mooie plaatsje op alleen is het niet praktisch Toen maar pizza gehaald met tijn en eenmaal thuis kom ik erachter dat ik een echte mispizza heb hadden ze niet de goede erin gedaan , deze was zoo goor stonk ook met anjovis brrrr bah dus gebeld kwamen ze 3 kwartier later een nieuwe brengen pff @azarel restaurant denk dat het je moet trekken en liggen ik ben ook de hele dag van huis ivm de stal en paarden maar ben heel blij dat ik in de avond meestal (allen de winter) op tijd thuis ben in de zomer ben ik indd vaak van smorgens vroeg tott savonds laat bezig met rijden en trainen heerlijk ! maar mensen bedienen en hun eten klaarmaken en altijd eigenlijk maar vrolijk moeten zijn voor klanten zou ik dus never niet kunnen Respect ik ga zo ff bakkie doen bij mam tot later
Hey meiden, @desini, een heel fijne vakantie! ik hoop ook dat we veel leuk nieuws voor je hebben als je terug komt! @meid, spannend, heb je ook kwaaltjes? @inge, ik snap je gevoel wel hoor inge, het is gewoon erg ingrijpend zoiets! Hier vandaag ovutest nog steeds spierwit, ook nog geen vaag lijntje, kan het ook dat je gewoon helemaal geen posi ovutest krijgt???
Desinin: Een hele fijne vakantie en geniet ervan!! Hier geen nieuws, zit lekker op de bank met een kop thee GTST te kijken.