Hier een linkje http://images.vitaminimages.com/international/de_nl/images/frontend/default/detuinen/images/pdf/023128.pdf
mijn inziens betekent dat. Bedankt voor je felicitatie, jij ook nog gefeliciteerd ook een zomerkindje.
Goedemorgen meiden, Vanavond kerstavond, ik heb er zin in. Maar eerst vandaag nog werken tot 17.00. IK heb ondertussen het idee dat iedereen al vrij is...pfff Ik slik van davitamon: compleet mama + visolie. Alles in 1 tablet, vind ik wel handig. Al heb ik wel de laatste tijd zoiets van: ik slik dit nou al zolang eigenlijk voor niks..... zal ik er wel mee doorgaan... moet je toch elke keer weer kopen! Vanavond ga ik gelijk snel douchen na mn werk en naar mn schoonouders dus als ik jullie niet meer spreek. Hele fijne kerstavond allemaal!
Hoi Meiden. Ik slik de vitamines van VSM en de visoliecapsules van hun. Verder echt heel erg veel gelezen. maar niet echt veel blijven hangen. Vanavond naar mijn schoonouders en daarna naar de kroeg. Karaoke avond, is elk jaar en erg gezellig. Morgen naar mijn moeder toe. Net de boodschappen in huis gehaald, Ga het voorgerecht maken. Zalm- en tonijntartaar en voor manlief carpacio vers van de slager. Manlief lust geen vis. 2e kerstdag zijn we heerlijk m'n 2e thuis. Helemaal niks. Ik wens iedereen hele fijne kerstdagen en tot morgen. Veel liefs Esther
ik ga me zo ook maar eens douchen, lekker luie ochtend gehad! boodschappen doen en appeltaart bakken om morgen mee te nemen voor bij de koffie. lekker met slagroom alvast hele fijne dagen dames en op naar een vruchtbaar 2011!
Heey dames!! Vanmorgen om 7 uur werd de kinderewagen al gebracht!! Hij is echt gaaf Ik wil iedereen vast een fijne kerst toewensen..! En natuurlijk een Knallende (testen) 2011 Liefs Lisa
Fijna avond meiden! Hier ook te druk voor een uitgebreid verhaal, heerlijk die voorbereidingen op het laatste moment .
Hallo dames, Ik stond vanmorgen al om half 8 in de supermarkt ging omdat het vanavond kerstavond is al om 7 uur vanmorgen open.. Moet zeggen dat het heerlijk rustig was.... Kon zo doorlopen.. Veel heb ik niet in huis gehaald, aangezien ik in bed lig vriendlief de hort op is en we van avondeten voorzien zijn voor twee dagen.. Heb nu dus ook geen kerststress met voorbereidingen.. Kom lekker net uit me bedje rollen... Iedereen hele fijne kerstdagen...
Meiden, Als eerste: hele fijne feestdagen! Geniet ervan, waarschijnlijk de laatste met zijn 2 en ( hoop ik tenminste voor iedereen !!!) Ik heb vanmorgen een testje gewaagd, want ongi is er nog steeds niet. En.... Een licht streepje! Ik ga nog nergens van uit, maar ik ga morgen nog een test doen.
kom ook weer effe kijken drukke week gehad hebben we ook weer gehad iedereen fijne feestdagen weheben woensdag een echo gehad alles is goed je kon de handjes en voetjes neusje al zin zo leuk..hartje gehoord net een treintje
Jaaa Meid1987 dat is zwanger hoorrr!!!!! Die van mij was eerst ook heeeel licht, je moest echt heel goed kijken Lovekees: Leuk dat je de echo heb gehad! Leuk is dat om te zien en horen he
Mijn nod was 5 dagen terug, maar als ik uitga van 32 dagen ( zo als afgelopen 3 maanden. Was mijn nod gisteren. Streepje was wel licht, maar zichtbaar. Ik ben benieuwd!!!