ooh meid, een streepje is een streepje!! gefeliciteerd! Wat super leuk! Morgen met kerst, haha wel vet cool, word je wel overtuigd als je m in de ochtend doet
Meid gefeliciteeerd!! Streepje is ene streepje ! wat ga jij heerlijk het jaar uit !! nieuw huis nieuwe baan en een Beeb jiehaa heerlijk meissie !! Iedereen gezellige dagen gewenst ! Hier vanavond kerstavond gehad ...moet zeggen voelde me een beetje euhm een buitenpoot...schoonzusje en broertje waren er met de pasgeboren baby , mijn zus met me nichtje en de nieuwe baby nog in haar buik en wij met niks....had het gewoon even moeilijk mja .. wie weet komt onze tijd nog wel . Martijn wou al geen vakantie meer boeken bang dat ik tegen die tijd zwanger ben ik zei al nou schat sorry hoor maar ik boek gewoon we gaan toch nooit ver ivm de paarden meestal belgie of duitsland en annulerings verzekering kan altijd nog ...
Fijne feestdagen allemaal! @Wonderful: of Glycerol kwaad kan weet ik niet. Je zou even op het potje moeten kijken of er iets op staat van wel/niet gebruiken tijdens zwangerschap. @Meid: gefeliciteerd!!! Wij hadden gister een etentje met mijn schoonfamilie. Voelde me ook een buitenbeentje, net als Joyce. Mijn ene schoonzus was er met haar kersverse dochter en de ander had het aleen maar over haar dochter. En toen kregen we ook nog de mededeling dat de broer van onze zwager vader wordt. We hebben met z`n tweeen gisteravond flink zitten janken. Bah, zo jammer dat niemand rekening houdt met hoe wij ons voelen! Zelfs niet nadat ik een opmerking maakte dat ik me de komende 2 wkn te buiten doe aan alles wat ik anders niet mocht. En ook had ik gezegd dat doordat ik nu thuis zit ik het best moielik heb soms, omdat ik nu aan verwerken toe kom. Maar niemand zal een opmerking maken: o, dit zal voor jullie wel moeilijk zijn. Heb nu weer zin om te huilen....Maar ja, ik ben al aangekleed en opgemaakt...kan ik weer overnieuw beginnen met m`n make-up :-s
he bah inge dat niemand in je familie aan je denkt! hele dikke knuf meid, hier luisteren we wel naar je hoor!
Thnx justme...Mijn eigen familie is juist altijd heel bewust en empathisch....m`n schoonfamilie kennelijk helaas niet...Doet gewoon veel pijn op deze manier.
Inge, dat is echt niet leuk! Natuurlijk mogen zij blij zijn maar ik vind dat ze zich echt wel in moeten leven in jouw situatie, het is niet niks! Meid, spannend hoor! Heb je vandaag alweer opnieuw getest? Doe je een fotootje? Nog 6 dagen!
klein beetje gelukkig dat het je schoonfamilie is en niet je eigen. tja, niet elke leuke vent heeft ook een leuke familie he
@meid! Wat super voor je! gefeliciteerd. Heb je alweer getest vanmorgen, en graag willen we een fotootje zien! Een extra leuke kerst voor jou! @inge, ik snap wel dat dat hard aan kan komen ja..... Kop op! zonde inderdaad van je make up, hele fijne dag vandaag "knuffel"
inge bij mij is het eigen familie daarom vond ik het ook frustrerend , schoonzusje wat geen stom woord zegt , alleen maar met die baby aan d'r tiet hangt en bij elk huiltje meteen naar boven rent pff nee bah . Nou ja me zus is zwanger in maart bevalt ze van de 2e een jongetje dit keer die hebben al een meid maar daar heb ik toch minder moeite mee het is gewoon zuur als je als enigst stelletje er een beetje een bijzit gevoel aan over houd . en het erge is normaal gaan we altijd naar mijn moeder met oud en nieuw , en dan is er gewoon verder niemand maar dit jaar komen ze weer allemaal zie er dus best tegenop mja heb trouwens lekker blauwe vingers al twee dagen en weer een blaasntsteking , had me inr getest die was prima en me bloeddruk ook 129/55 dus waar het aan ligt ? denk gewoon stress want het is sinds gisteravond bah mja
Hoi Meiden @Meid, gefeliciteerd want zoals iedereen zegt een streepje is een streepje. @Joyce en Inge, ik snap jullie echt volledig maar we gaan er vanuit 2011 wordt ons jaar. Verder heel erg veel gelezen. Hier gaat alles lekker zijn gangetje. Gisterenavond lekker gegeten bij de schoonouders en daarna naar de kroeg. Vanavond gegeten bij mijn moeder. Eerst dus, zalm- en tonijntartaar met wasabi, en daarna lamsrack en als toetje pannekoek met zomervruchten ijs en slagroom met chocoladesaus. Was heel erg lekker. Heel erg veel liefs en tot snel Esther
he hielkje klinkt lekker meis ! ja hoop het zo niemand beantwoord mijn pendel aanvragen helaas .. maar ja we zullen het wel zien ik heb nog even een vraagje tussen door ik heb sinds gisteravond echt lijken vingers (blauw) of ze nu warm zijn of koud ik heb dit al naar mijn arts gemaild dan leest ze het maandag iig
@joyce, ik zou je niet zo snel een verklaring kunnen geven hoe dit zou kunnen komen. Ik zou even afwachten wat je huisarts zegt. Maar hou het wel in de gaten goed is het niet. Tip knijp heel even op je nagels en hou in de gaten hoe snel ze weer bijkleuren als dit vrij lang duurt moet je toch even de huisartsenpost bellen want dan is het helaas niet goed. Veel liefs esther
Heey meiden! Jammer dat sommige mensen geen rekening houden met de andere! Hopelijk zijn jullie ook snel zwanger..! Joyce: Ik heb ook vaak blauwe vingers maar dat is alleen als ik het koud heb, dan werkt mijn bloedsdoorloop niet goed. ( soms worden ze ook lijkwit, hetzelfde bij mijn tenen). Hopelijk krijg je snel antwoord van je dokter! Fijne 2de kerstdag meiden
hey meiden hopelijk hebben jullie gister een super leuke dag gehad en gaan jullie vandaag een supoer leuke dag tegemoet gister heb ik samen met mijn mannetje heerlijk zitten gourmetten dadelijk gaan we samen met ons hondje naar de heilige eik dat is een kapelletje midden in de bossen lekker wandelen en een kaarsje aansteken voor opa vandaag zou hij eigenlijk bij mijn ouders zijn nadat we daarzijn geweest gaan we naar mijn ouders gourmetten meiden fijne dag vandaag liefs dani
Hallo meiden, ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad of nog lekker aan het genieten zijn van de 2e kerstdag! Meid, gefeliciteerd, een streepje is een streepje! Is toch een geweldig kerstcadeau! Heb je nog een 2e test gedaan als bevestiging voor jezelf? Lovekees, leuk dat jullie het hartje hebben horen kloppen, ook super leuk zo net voor de kerst! Mijn kerstavond was ook heel leuk. In de familie zijn momenteel 3 baby-tjes van 2,4 en 9 maanden oud. Wij zijn ook nog het enige kinderloze stel. Toch heb ik hier persoonlijk geen moeite mee. Ik vind het alleen maar super leuk. Ik zit nu in ronde 5 en ik ga er ook van uit dat het best een half jaar tot een jaartje kan duren voor het bij ons raak is. Hoewel ik best een beetje gezonde jaloezie heb, heb ik totaal geen "baal"-gevoelens, onze tijd komt ook wel! Inge en Joyce, ik begrijp jullie gevoelens goed, en ik respecteer ook dat ieder het zijne voelt. Maar kop op, jullie tijd komt echt wel. Jullie hebben al dat moois dat jullie bij familie zien nog in het verschiet. Daar moeten jullie wel vertrouwen in hebben!! ** knuffel**
Hielkje ik had een mail terug van de internist de labetalol (betablokkers) kunnen mijn vingers dus minder bloed laten circuleren vandaag valt het mee ik moet mijn handen goed warm houden van haar en als ze nog steeds blauw blijven even de hulplijn van reuma bellen maar gaat vandaag al beter Dani mooie gedachte meis even een kaarsje branden Muis met mijn zus ook totaal geen problemen ten aan zien va nde kleine meid en ongeboren jongen , maar mijn schoonzusje pff mag haar al niet en ze is zo enorm obsesief met die kleine niemand mag eraan komen zodra het kind huilt word het meteen gehaald krijgt de godganse avond tietvoeding , word geheel ingepakt ect ect . zelfs mijn moeder mocht haar niet uit bedje halen werd er echt helemaal kriegel van en mij alles maar dan ook echt alles wat ze nodig had was het Taan kan je ff dit doen ff dit pakken enz mijn broertje is geeen vader maar een loop jongen ofzo bleghh martijn vond dat dus ook moeilijk hihi gelukkig maar lekkere jongen Vanavond naar schoonouders (niet heel veel zin in beide niet ) de band daarmee is enorm slecht ...mja we maken er maar weer wat van haha Verder was er vandaag ruzie bij de paddock wij komen aan lopen en er stonden wat te wachten dus ik zei al na wie mag ik ? nou en toen zeiden er een aantal ja ik weet het niet en ik was eerst en die fries staat er in en er is niemand voor blablabla ik mensen wat doen jullie allemaal moeilijk!! ik heb die fries eruit getrokken stal in gegooid en gezegd VOLGENDE haha en daarna kon ik er zo twee ingooien hihi probleem was ook dat de stapmolen helemaal vol stond dus daar kon ook niemand meer bij haha mja moest wel lachen .. justme ja dat denk ik dan ook wel jammer zou mijn 1e pendel zijn hihih ben stiekem best benieuwd weet alleen niet of ik erin geloof ...maar goed we wachten het af
Heej meiden! Hoe waren jullie dagen? Wel gezellig? Bij mij wel maar was er ook wel klaar mee (A). Vanavond lekker de kroeg in! we gaan morgen 3 dagen naar Brugge, hebben jullie nog tips? En daarna gaat het echt beginnen, heb er zin in!