Meiden, ik heb nog een tweede test gedaan. Wel een licht streepje, maar hij lijkt wel iets lichter als de eerste test. ( Miss door ander merk test) maar mijn ongi is er nog steeds niet. Dus wacht geduldig af. Haha. Hopelijk deze week gewoon nog een knal test!! Bedankt voor jullie lieve reacties.
Hey meiden, toen wij net besloten hadden dat we een kindje wilden had ik er ook niet veel moeite mee als er anderen wel zwanger waren. Maar sinds de miskraam is dat gewoon anders. We 'hadden' het ook en we 'verwachtten' ook een kindje en ineens was dat weg. Het is geen griepje zoals mijn schoonfamilie lijkt te denken, de emoties blijven gewoon lang meespelen en het is jammer dat daar geen rekening mee gehouden werd... Vandaag hebben mn vriend en ik een lekkere hang en lui dag. Heerlijk Allemaal nog een fijne kerst avnd gewenst!
Meid! Waarschijnlijk komt het door andere test of tijdstip van testen! Streep is natuurlijk wel streep! Inge geniet lekker van je avondje samen, snap dat je baalt!
lekker thuisblijven met kerst zou ik ook wel eens willen!! gewoon lekker niets en gezellig bij elkaar zijn. hoop dat je fijne dag hebt gehad inge!
Wat een heerlijke dag was dit Gaan nu lekker naar bed toe. Hopelijk hebben jullie ook allemaal een fijne dag gehad! 5 days and counting en dan is dit f*cking k*t jaar eindelijke voorbij!!!
hey meiden inge ik snap wat je bedoeld heb er ook last van mooi klote dat ze er geen rekening mee houden meid ik zou een digi doen heb je duidelijkheid hoop het zo voor je de tante van mijn vriend is overleden gaat lekker aan deze kant donderdag begrafenis hopelijk kan ik vrij krijgen
meid indd ff een digi test ertegenaan gooien ! Inge ja het is bij mij gewoon puur om het feit dat alles zodra met kerst sinterklaas ect om de kinderen draait endan vraag ik me soms af waarom zitten wij er dan bij ?? mja goddank zijn de feestdagen weer over Dani pff nou lekker nog zo vlak voor het nieuwe jaar ... Sallie nee geen tips meis sorry weet wel dat er veel in mijn omgeving regelmatig naar Brugge gaan ....veel plezier iig zo schoonouders en fam ook weer gehad , was trouwens op zich leuk want ze hadden voor het eerst dia's omgezet in foto's van vroeger en die hebben we gekekekn aaaa tijn als een lieve kleine baby hihi martijn is de enigste jongen van 4 meiden
Heej meiden, Moet ff mijn frustratie kwijt. Net heerlijk naar de kroeg geweest, heel gezellig. Tot ik naar huis wil gaan en merk dat mijn jas gejat is. Ik kan daar zoooo slecht tegen. Ik had mijn vest, sjaal en handschoenen erin dus een vergissing kan het niet zijn. Het zijn niet eens dure spullen maar het gaat me er om dat er mensen zijn die niet met hun t*kken van andermans spullen af kunnen blijven. Ik moet best een stuk fietsen dus heb na lang zoeken maar een jas meegenomen die er op leek, maar daar voel ik me eignelijk ook weer rot over. Maarja, ziek naar Brugge zit ik ook niet op te wachten... Nouja, fijne dagen. Ik denk er maar aan dat wanneer ik terugkom er nog 2 dagen op mijn banner staan ..... x
Ik hoop dat iedereen een leuke en gezellige kerst heeft gehad. Wij wel. We zijn eigenlijk alleen maar weg geweest naar familie. Sallie: Wat kl*te dat jouw jas gestolen is! En dat met die kou. Ik snap ook niet dat mensen dat durven zeg. Wij hebben gisteren aan mijn ouders verteld dat we bezig zijn om een kleine te krijgen. Ze reageerden echt heel lief. We moesten het wel zeggen, want we zouden in september met z'n allen een vliegvakanties doen. Maar je mag niet vliegen na 7 maanden zwangerschap. Dus dat zou betekenen dat we in maart zouden kunnen boeken, maar hun wilden dat we al in januari zouden boeken (ivm vroegboekkorting). Maar ze snapte het en we boeken nu in maart (als ik natuurlijk ondertussen niet zwanger ben, maar dat zal wel snel zijn)
Heey meiden! Ik snap jullie gevoel heel goed hoor, hopelijk zijn jullie allemaal ook snel zwanger en kunnen jullie ook eindelijk genieten! 2011 moet jullie jaar worden! Sallie: getsie daar kan ik ook slecht tegen..ze moeten gewoon van andermans spullen afblijven. Dani: het zit bij jullie ook echt niet mee he? Sterkte meid. Wij hebben ook een fijne kerst gehad, kerstavond waren we lekker met zn 2tjes en 1ste kerstdag met mijn schoonfamilie en gister met de mijne Nu lekker een weekje vrij en vrijdag de 20 weken echo, ik vind het best spannend hoor!
Spannend lisa, dan weten jullie ook eindelijk wat het gaat worden! Wat denk je zelf? Sterke dani, wat een vreselijk uiteinde van het jaar. Kwam het overlijden van de tante erg onverwacht? Wat vervelend Sallie, ik kan daar ook echt niet tegen!! Tips voor Brugge? Bij het chocolade museum verkopen ze heeeeerlijke chocolade!!! Veel plezier in ieder geval!! Joyce, leuk is dat he, om babyfoto's van je vent te zien! Labrador, leuk dat jullie misschien samen op vakantie gaan, maar de timing zou natuurlijk wat beter kunnen! Inge, nog ff en dan is dit jaar weer voorbij, dan kan je in 2011 weer met een schone lei beginnen.
@dani, jeetje meid gaat inderdaad vervelend dit jaar zeg. hoop dat het komende jaar een fijner jaar wordt! @sallie, das klote zeg! kan me daar echt niets bij voorstellen dat je dat doet he....kan me het van jou dan wel weer een beetje voorstellen, zonder jas is ook niets he..... misschien kun je de jas vandaag terug naar de kroeg brengen, maak je de eigenaar weer blij @inge, ook voor jou hoop ik dat het komende jaar een fijn jaar wordt! dikke knuf hier lekker genieten van mijn paar vrije dagen, moet nog wel werken deze week maar vandaag lekker niet!
Muis27: ja ik hoop dat ze kunnen zien wat het is..Wij denken allebei een jongen, al begin ik een beetje te twijfelen Hopelijk is het gezond, dat vind ik belangrijker! We mogen al om half 9 dus ik hoef niet lang in spanning te zitten vrijdag!
oh heerlijk lisa, een echo!! gezondheid is het allerbelangrijkst, zou mij ook niet uitmaken wat het is maar zou het wel willen weten. veel plezier alvast!
Dani wat een klote tijd zeg!! Knuffel!!! Ik hoop dat 2011 een super jaar voor je wordt!!! Spannend Lisa! wat gaat de tijd toch snel hè!! 20 weken alweer!
@Dani: Wat een k*t einde van het jaar zeg voor jou Kwam het erg onverwachts??? Dikke knuf!! @Sallie: wij vonden in Brugge de tour met de Segways en de koets erg leuk! Verwacht van de bediening in cafe's en restaurants niet veel. Ze zijn daar erg nors en stug, schijnt normaal te zijn daar. Verder zijn we nog in de Belfort geweest op het grote plein, je hebt echt een mooi uitzicht daar. Veel plezier!!!
Zo, de kerstdagen zitten er weer op! Erg gezellig gehad en nog een lekker vrij dagje hier vandaag! @sallie, de tour met de koets is inderdaad erg leuk, dan vertellen ze gelijk van alles over brugge en heb je het grootste deel alvast gezien. En verder verkopen ze inderdaad heerlijke chocolade.... @lisa, spannend de 20 wkn echo!! Ben benieuwd of jullie gevoel klopt dat het een jongetje is! @inge, nog een paar daagjes en dan hopen op alleen nog maar leuke dingen in 2011! @meid, je kan op verschillende testen best verschillende streepjes hebben, ik zou ook een digitale doen hoor!
@Hielkje: Ik heb zojuist voor mij en m`n vriend een zorgverzekering afgesloten bij united consumers! Nog bedankt voor je tip
inge wat was die tip dan haha nu maak je me nieuwsgierig !! Sallie pff lekker dan zeg , ja ik zou indd die jas ff terug brengen naar de kroeg hah en ja als je thuis bent van de week 2 daagjes hihhi Lisa oee spannend meis !! ik ben er alleen ff snel ga nu weer naar stal moet er nog ff wat rijden kussies
Ik zei dat ik aan het verdwalen was in het oerwoud van zorgverzekeringen en toen zei Esther dat zij bij VGZ zat via united consumers. Ze gaf aan daar erg tevreden over te zijn. Dus ik ben daar ook naar gaan kijken en het leek mij wel wat. Vandaar. De tip was dus lettelijk: VGZ via United Consumers Niets spannends hoor.