Ik ben ook echt benieuwd naar hielke dr echo! Spannend, hoe laat moest ze? Hoe is t met alle dames hier? De zwangere, en de niet zwangere? Ik lees soms wel mee hoor! Want ik ben benieuwd hoe t met jullie gaat, maar weet nooit echt iets om achter te laten... Groetjes!
Hoi Dames, Ik heb vanochtend de echo gehad. En helaas is alles weg. Dus op voor de nieuwe ronden. We zijn er beide wel positief onder. Het kan zijn dat m'n medicatie die ik heb geslikt nog niet helemaal uit mijn lichaam is en het daardoor mogelijk nog niet gaat lukken. Wel het zwanger worden maar het nog niet blijven zitten. Maar we gaan niet bij de pakken neer zitten. Ik ben wat dat betreft erg positief ingesteld. Heb al zoveel tegenslagen gehad in het leven. Dat ik hier het positieve uit kan halen. Ik kan zwanger worden. Alleen nu nog even blijven plakken. @Inge, ik kan begrijpen dat je hoofd er nu niet naar staat. succes vandaag. @Joyce, ik laat m'n sloffen nog even in de marinade liggen, als het zaterdag nog steeds negatief is dan eet ik ze zondag wel. Verder wil ik iedereen bedanken voor de lieve woorden en steun die ik aan jullie heb gehad. Veel liefs Esther
Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 gwendatjuh - 22 jaar - 4e ronde - 30 juni 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 30 juni 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Justme66 - NOD 14 november -5e ronde- 35 jaar Meid1987 - Nod 21 november - 7e ronde - 23 jaar Sandratje- NOD 22 November - 4e ronde - 28 jaar Catharina-NOD 25 november-4e ronde-25 jaar Noamy- NOD 25 november - 3e ronde -30 jaar Joyce1982- NOD 4 december -2e ronde- 28 jaar Muis27 - NOD 13 december - 4e ronde - 27 jaar Tweety25 - NOD 14 december -4e ronde- 25 jaar Ikke81 - OD 17 december - 7e ronde - 28 jaar IngeG - Nod 18 december - 4e ronde (2e na vmk)- 28 jaar Sallie - Nod 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Karinikke87 - Nod 5 december? - 3e ronde - 23 jaar dani26 - Nod? - 8e ronde - 26 jaar Mendy - OD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus... Hielkje - 22 december -ronde 6 34 jaar
oh hielke wat vervelend maar wat knap dat je er zo positief instaat hopen dat de medicijnen snel uit je lichaam zijn en dat je dan weer snel zwanger bent
ik moet wel zeggen dat we veel miskramen hebben op dit forum 1 op de 3 vrouwen dat is echt te veel dus k wil er niet meer bij hebben iedereen die nu zwanger word moet nu gewoon zwager blijven
hielkje dat jij zo onwijs positief blijft daar heb ik echt respect voor ! alsnog vind ik het zwaar klote voor je en je man natuurlijk. hoop echt dat jij snel een plakbeeb hebt meis ! we gaan ervoor in 2011 met zijn allen! ja ik test denk ik pas zondag als ik nog niet ong ben geworden , zaterdag avand namelijk sinterklaas vieren bij mijn schoonouders en dan ben ik blij en ik wil het niet aan hun vertellen de eerste zoveel maanden...vertel dan liever mijn familie met kerst ofzo . maar vooralsnog ga ik er vanuit dat ik gewoon ongi word en een griepje krijg gisteravond had ik het ineens zo enorm warm leek net of mijn wangen gloeide, en kreeg koppijn en was nou ja niet echt misselijk maar leek net of mijn avond eten nog ergens boven in mijn strot zat ofzo, vandaag nog misselijk , maar ben toch lekker met mijn stiefpap naar lelystad geweest inkopen gedaan voor kerst , was erg gezellig . Hielkje wat voor medicatie heb jij geslikt dan ? ik bedoel als je ziet wat ik nog allemaal slik...prednison,omeprazol,acenacoumarol,calcichew. labitalol en levozectirizine hihi dus denk dat ik veel meer slik als jij gedaan hebt ...daarom ben ik ook niet zo zeker van een zwangerschap nou iedereen zegt dat ik te vroeg heb getest , hmm dan gaan we daar maar vanuit haha ik word gek van beide hondjes ik zal jullie laten zien waarom die foto komt wss onderaan mijn bericht Inge veel sterkte en over klussen gesproken hebben wij afgelopen 1,5 week ook niet meer gedaan en daarvoor afgelopen maand ook bijna niet ... nou even wat foto's van de hondjes war ik niet vanaf kom ik ben nu achter de pc ernaast staat een mandje resultaat:
ik krijg er niet meer dan 1 in mijn bericht dus hier nog de katten met kadootjes inpakken ook handig !
en nou nog 1 om het af te leren ... sparky en ik spark heb ik al 13 jaar en hij is 13 kortom we zijn onafscheidelijk ! zo en nu heb ik genoeg geplaatst en ga ik mezelf inpakken en op de scooter naar stal brr tot vanavond
@Joyce, Ik heb Lyrica 600mg een anti-epileptica geslikt tegen zenuwpijnen en Mebutan 2 gram. Een pijnstiller onder de morfine. Dit is beide erg slecht voor een ongeboren vrucht in het eerste trimester. Kan ernstige geboorte afwijkingen veroorzaken bij de ongeboren vrucht. Hartje en maag-darmkanaal worden dan niet aangemaakt. Vandaar dat ik de oorzaak daar neerleg op dit moment. Ben nu net 5 maanden gestopt met slikken vandaar. Mooie dieren heb je trouwens. Ik heb 2 gezellig konijnen in huis. Die 's avonds gezellig rond aan het huppelen zijn. Ik zal binnenkort ook eens een foto van ze plaatsen. Veel liefs Esther
Hoi Meiden! Als eerst Hielkje, jeetje zeg wat schrikken! Ook omdat je gevoel zo anders was. Als ik zo de lijst van medicijnen lees denk ik wel dat je nog eens gelijk kan hebben dat het daar door komt. Weet je wel zeker dat ze een evt. volgende ronde wel uit je lijf zijn? Of hou je nu even rust? @ Karin: natuurlijk kom ik terug hoor! Ik lees stiekem alles ook wel alleen reageer niet meer zo heel veel. Ik moet toch iedere dag even stiekem mijn banner spieken he . @ Ikke, leuk is dat he. Ik kan dan echt zenuwachtig zijn... Kan je hem echt aan zien komen? @ Joyce, hou de moed er nog even in meid! Ik denk het ook nog steeds hoor! En leuke beesies heb je! Heb ook een tijd fjord gereden. Nu niet echt, geen tijd voor en ook niet echt leuke opties ofzo . Ik heb wel twee lieve katten!
@Sallie, We houden deze maand heel even rust. Om mijn lichaam tijd te geven het hormoon uit het lichaam te laten gaan. En de boel weer rustig te laten worden en dan volgende maand dus januari er weer tegen aan.
Hielkje: Ik heb diep respect voor je meid! Dat jullie zo positief zijn!! Ik hoop dat jullie nu snel een plakbeebje zullen hebben!! Joyce: Wat een mooie fjord zeg! Ik heb altijd een zwak voor fjorden en haffies Dit ben ik met mijn lekkere dikzakje ( Oeh was het maar zo lekker warm als daar op de foto, ik bevries nu)
Goede middag, Jeetje hielkje dat is ff schrikken, wel knap dat je er zo positief onder blijft. Kan idd wel door de medicijnen komen hoop dat jullie snel een plakbeeb hebben. Leuke foto's Joyce.Kleed je idd maar goed aan op de scooter is echt onwijs koud buiten. Hier ook al de hele dag niet erg lekker, erg moe, vanochtend gloeide me wangen dacht dat ik koorts ging krijgen en nu echt een vol gevoel, en hoofdpijn maar dat komt denk ik door het koude weer. Hoop niet dat ik ziek ga worden zeg
@Tweety, Ik hoop dat het geen griepje wordt, want de griep die nu op dit moment heerst is echt heel erg vervelend.
Nee dat hoop ik ook niet. Heb nu de kachel aan op 20graden maar heb het nog koud.bbbbrrrr Morgen lekker dagje vrij en manlief gaat morgen al om 6.15uur weg dus hoop dat ik dan nog lekker door kan slapen. Heb geen zin om ziek te worden
hoi dames iedereen hier lijkt wel dieren te hebben. Ik niet mijn vriend is allergisch ik heb wel een kat maar die woont nu bij mijn ouders want ik kon hem niet meenemen vond mijn vriend niet zo'n goed idee. Ik ben weer een beetje aan het snotteren ik ben eigenlijk nooit verkouden en nu al voor de 2e keer een paar maand terug ook al snap er niks van.