Dan houden we het gewoon op toeval en kan je mooi nog even aan de gang voor je eitje en dan gaan jullie keihard raak schieten
Nee ik had de vk nog niet gebeld, gelukkig maar... Ik ben op me werk, stom hè.. Ik ben de hele week alleen.. Dus kan me ook niet ziek melden. Ik ben hele tijd al lekker thee drinken, dat warme verlicht de pijn een beetje. En heel slecht maar heb vanmorgen weer een pakje sigaretten gehaald.. Erg hè... Mijn vriendje is ook zo verdrietig, vind het zo zielig om hem zo te zien. Had hem vannacht wakker gemaakt. Vanmorgen was hij nog wakker..
Vind het zo klote voor jullie en als je nu even behoefte hebt aan een sigaret dan moet je je dat maar even gunnen toch. Klote dat je niet even lekker thuis kan blijven maar nu heb je misschien ook wel weer een beetje afleiding.
Als je een aanrijding krijgt en je breekt een been en arm dan moet je ook ziek thuis blijven. Dus als het nu echt niet gaat, dan moet je gewoon naar huis! Die sigaretten, daar moet je je nu maar even niet druk om maken. Gun jezelf een beetje ruimte om dit een plek te geven, samen met je vriend. De brandnetelthee van Zonnature kan je gewoon in de supermarkt kopen en die werkt echt ontkrampend. Neem lekker paracetamol in. Ik hoop voor je dat het bloeden en de pijn snel stopt. Als beide of 1 van de twee na 5 à 7 dgn niet weg is, moet je wel ff contact opnemen met je HA. Dan kan het zijn dat je baarmoeder nog niet leeg is...
Ja maar ik vind het een beetje zwak van mezelf. Maar goed, het lucht een beetje op. Maar wat moet ik nu doen? De ha bellen?
Meid: wat klote zeg, hele dikke knuffel.... Dani: Ook jij een hele dikke knuffel.. Het zit je niet mee meis op naar 2011 dat word vast een topjaar!! Heb een hele hoop gelezen maar de helft alweer vergeten... Drukke dagen gehad met kerst, was erg gezellig en nu weer op naar oud en nieuw! Heb er zin in... Hier nog geen ongi te bekennen... Ook nog geen voortekens... Snap er niets van...
Ik zal zo even naar de winkel rijden. Even die thee halen. Hoef ik ha nu nog niet te bellen? Nu is het best klote dat niemand weet dat we bezig zijn voor een kleintje. Ja nou ja kan eigenlijk best weggaan, er komt toch niks uit mijn handen vandaag.
Je moet doen waar jij je prettig bij voelt! Maar zodra je duizelig wordt of denkt dat je gaat flauwvallen dan moet je wel bellen. En als na 5 a 7 dgn het bloeden of de pijn niet minder/weg is, dan moet je ook bellen.
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4e ronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3e ronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 - NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar Mendy - NOD 27 December - 6e ronde - 23 jaar Maandje rust ivm huwelijk, valse ronde dus... Doosje31 NOD 29 december - 5e ronde - 31 jaar Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar Tweety25 -NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar Muis27 - NOD 9 januari - 5e ronde - 27 jaar Hielkje - NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar Ikke81 - NOD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar Catharina- NOD ????- 5e ronde- 25 jaar Jup. Mendy staat op pauze....maarre was niet 1 keertje het jasje gescheurd???
Ok, dan kijk ik het een paar dagen aan. Spannend mendy! Ik hoop voor je dat het raak is! Pff aan de ene kant voel ik me echt kut, heel leeg en soort van eenzaam, en andere kant besef ik het helemaal niet goed.
Ja dit was me pauze ronde.. Baal er zo ontzettend van, waarom zetten die rode duivels niet door.... Ben nog nooit over de 32 dagen heen geweest... Jasje is idd 1 keer gescheurd, maar het lijkt me zo ontzettend sterk als het zo is... Voel me ook helemaal niet anders, voel eigenlijk niets.. Snap dat je het niet beseft hoor meid, en als ik jou was zou ik lekker naar huis gaan... Dit schiet niet op... Sterkte...
Oh jeee, als jullie dan precies hebben raak geschoten dan had het zo moeten zijn Wanneer ga je eventueel testen?
och meid jemig , wat is dit kut! sterkte meis en als je naar huis gaat begrijpt iedereen dat endan roken ...ach joh ik doe het ook nog en zeg ook al 100 keer dat ik stop Sterkte lieverd Tips enz kan ik je helaas niet geven want ik heb daar totaal geen idee van Mendy kom kom niemand wil de rode duivels haha zelfs jij stiekem niet Ben benieuwd ! Justme ja goed he! en er komt er nog zeker 1 aan heb er nog een paar aangevraagd hihi ben benieuwd! ik ben zo naar stal naar de zieke man kijken he gatsie meid moet steeds aan je denken bah ...allsnog sterkte
Miss komt je ongi wel gewoon wat later. Gooi er anders een testje tegen aan dan weet je gelijk waar je aan toe bent! Sorry hoor van mijn geklaag steeds, maar ik moet het gewoon even van me af praten.
Ik was al 6 maanden gestopt met roken.. Nou ja heb nu een goede reden toch? Maar ja het is gewoon kut! Dit wens ik echt niemand toe!! Bedankt lieverds voor jullie steun!!!
Meid, lekker blijven klagen, praten, snotteren, janken, gillen, roken...waar jij behoefte aan hebt! Ik heb met mijn vmk een boek gekocht 'ongekend verlies. Wat als je zwangerschap misloopt'. Ik vond het erg fijn om te lezen. Misschien heb je er wat aan. Ik weet ff niet meer waar je woont (wel dat je naar het hoge noorden gaat verhuizen toch?), want je mag het wel van me lenen als je wilt. Heb hem toch al uit...
dikke knuf meid! volgens mij heb je dat wel ff nodig! lekker doen waar je je goed bij voelt, buikgriep aangeven als reden om naar huis te gaan?? zaadcellen blijven wel een tijdje leven hoor, dus 2 dagen voor je ei kan best voldoende zijn! we hopen het he!
Dat is lief van je Inge! Ik woon in de buurt van Gouda. Ik ga er maar gewoon van uit dat dit het beste is, en ik ben nu wel blij dat het nu is, en niet over een paar weken of maanden. Gelukkig heb ik het kindje niet gezien/gevoeld. Dan lijkt het me nog veel moeilijker. Ik ga nog maar een sigaretje roken.. Volgende week maar weer gewoon doen