meid lekker badderen mhoor ! Tweety ok ben benieuwd ! Dani ja kan me voorstellendat je de vlag uithangt
Meid! wat erg voor je! Ik snap het heel leeg/raar/onwerkelijk voelt! Veel sterkte en een dikke knuffel! @dani, ik hoop ook voor jou op een veel beter 2011 dan 2010!!
meid klote voor je sterkte gooi het hier maar lekker uit. butterfly gefeliciteerd!! ik heb zelf de vk ook met 5 weken gebeld heb eerst op internet gezocht dit sprak mij meeste aan je krijgt dan intake met 8 weken ik heb van te voren een echo gehad om te kijken hoever ik heen was
ik ga morgen met me moeder te winkelen lekker om nieuwe kleding heb er wel zin in begin nu al een klein buikje te krijgen ben nu mooi 2 dagen vrij is wel lekker na de drukte voor de kerst
Zo badje heeft me even goed gedaan Nu maar proberen om een beetje te slapen. Toch maar een paracetamol in genomen.. Ben ook best wel gesloopt moet ik zeggen. Knuffel voor jullie allemaal! Ben blij met jullie
oee lovekees vraagt om een mini buik foto hoor !! lekker shoppen me moeders heerlijk ! Meid hoop dat je een beetje slaapt, sterkte en een dikke knuffel voor jou en je vriend
Hallo dames, Zo het lange wachten is beloond hier zijn de rode duivels doorgebroken... Nu mogen we weer zonder jas klussen en hopen dat we een keer raak schieten.... 8) Baal er wel van dat me cyclus nu in ene 34 dagen was... GRRRRRR!!!!!!!!!!
Gelukkig maar en hopelijk hebben jullie een succesvolle ronde! Op naar 2 mooie strepen of een zwanger
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1eronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar Muis27 - NOD 9 januari - 5e ronde - 27 jaar Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar Catharina - NOD ????- 5e ronde- 25 jaar
Mendy fijn dat je ongi bent geworden. Beetje raar om dat op dit forum te zeggen. Haha. Op naar de volgende ronde! Hopelijk met een knaltest!
Meid: gelukkig dat het bad je goed heeft gedaan! heb je nu nog erge pijn? Lovekees: pff jij gaat ook snel, alweer de 3 maanden voorbij Ik kan niet meer goed slapen, ben constant wakker..zo vervelend!
De pijn is er nog wel, maar het is wat draagelijker dan gisteren. Vannacht wel vaak wakker geweest. Pff klote tv ook, zag alleen maar baby's en luiers voorbij komen Hoe gaat het met jou Lisa? Mooie foto heb je!!
Ja daar zit je dan helemaal niet op te wachten he! Hopelijk is de pijn snel helemaal weg meid! Dankje Met mij gaat het goed, alleen wat moe..ik slaap slecht de laatste tijd.
mooie foto lisa! @meid, fijn dat de pijn wat minder is. Als je nog veel last hebt, zou ik me gewoon lekker een paar daagjes ziek melden hoor! Ben je gewoon aan het werk vandaag? @mendy, mooi dat de ongi er is! Irritant he als hij ineens langer is, die cyclus, heb ik ook de laatste tijd, al is die van mij nog wel een stukje langer. Veel succes in de volgende ronde!
hoi allemaal ik ben er ook weer is ik wil wat minder vaak langs komen maar lees af en toe nog wel ff mee ga nu even het 1 en ander terug lezen
@Meid, toch een beetje fijn dat het qua pijn iets gaat, Snap heel erg goed dat je niet zo best hebt geslapen. Die reclames komen nu zeker heel even je strot uit. @Butterfly, welkom en gefeliciteerd nu hopen op een plakbeeb. @Lisa, leuke foto, vervelend dat je nu niet goed slaapt. @Lovekees, heerlijk de 3 maanden voorbij, lekker hoor nieuwe kleren kopen. @Angela, spannend ben benieuwd over de dagwaarde, hoop zo voor jullie dat je je wens niet in de koelkast hoeft te zetten. Het is jullie zo gegunt. Liefs Esther
Wat vervelend Lisa! Hopelijk gaat het slapen snel beter! Karin, waarom kom je niet zoveel meer hier? Ik ben gewoon gaan werken, beetje mijn gedachten verzetten. Niet dat het goed lukt hoor.. Maar toch..
Zooo moest weer ff bijlezen, wat gaat dat hard hier! Hier nog niks roods/kramp e.d te bekennen gelukkig !! Test vandaag mooi omowit GRRRRRRRR Voel me echt zwanger, heel apart. Hier heb ik last van.... Nog meer mensen hier? Dikke buik (echt heel bol vanaf schaambot ) Ergggg winderig (sorry) rommelige darmen witte afscheiding borsten iets groter, niet pijnlijk Pfff erg lastig, maar 5 jan heb ik afspraak by gyn. Misschien moet ik daarop wachten, maar test nu elke dag......
@Meid: Fijn dat de pijn wat minder is! Enne...daar hebben ze pijnstillers voor uitgevonden hoor, om ze in te nemen als je pijn hebt! Ik word ook doodziek van al die k*treclames! @Lisa: Mooie foto. En balen dat je zo beroerd slaapt. Enig idee waar het door komt? @Hielkje: Jij bent alweer in je vruchtbare periode. Je hebt me ingehaald @Doosje: Test je wel met eerste ochtend urine? En welke tests gebruik je? Ik slaap de laatste tijd ook slecht. M'n moeder, broertje + vriendin en m`n andere schoonzus zijn ziek (echt dikke vette griep). Ik moet maandag bij mijn nieuwe baan beginnen en ben zo bang dat ik ziek word!!! Slik al vitamines, drink vers geperste jus bij m`n avondeten....en dan maar hopen dat het wegblijft. Normaal haal ik elk jaar d egriepprik, maar dit jaar was ik zwanger toen ie gegeven werd en toen mocht het niet.
@Doosje: Test je wel met eerste ochtend urine? En welke tests gebruik je? vanmorgen gedaan met zwanger en kids, was 05.00 uur, maakt niet uit toch? Wordt beetje gek van die witte testen