In de eerste ochtend urine zit de hoogste concentratie HCG. Dus als jij inderdaad om 5 uur op staat en dan met je eerste plas test, heb je de meeste kans op een posi test.
Ik ben al druk met paracetamol, maar wil ook niet teveel innemen. Wat een nachtmerrie is dit joh.. ik hoop dit nooit weer mee te maken! Geen 1 van ons allen !
Wat goed dat je er toch zo mee om weet te gaan! Bij mij werkt paracetamol altijd het beste als ik het op vaste tijden inneem. Volgens mij mag je 4x per dag 1000mg (uit mn hoofd hoor). Als ik een 'losse' dosis inneem merk ik er helemaal niets van en als ik netjes op vaste tijden inneem werkt het ineens wel Daar ben ik achter gekomen toen 4 jr geleden mn amandelen eruit gehaald werden en ik niets anders mocht dan paracetamol. Was een tip van de verpleegkundige op de afdeling daar. Was zo blij met 'r
ben heel brutaal geweest en heb ha gebeld, ga er straks heen. Dit ook ivm gyn afspraak 5 jan. Die buik is niet goed volgens mij
Doosje: die symptomen die jij opnoemt herken ik wel. ik had ook meteen een opgezette buik met erg veel lucht..ging wel snel weer weg. Succes bij de HA! Meid: Dit gun je ook niemand, ik vind het echt heel rot voor jullie! KNUFFEL!!!! Inge: ik weet het niet, ik lees wel op internet dat het kan dat mijn lichaam zich gaat voorbereiden op de slapeloze nachten. En misschien toch een beetje spanning voor vrijdag.
@Inge, het was niet de bedoeling om je in te halen. maar dat is helaas niet anders als je een cyclus hebt van 26 dgn. Maar bij jou schiet het ook al zeker op. @Lisa, nog 2 nachtjes slapen en dan mag je je wondertje weer bewonderen. @Doosje, wel spannend. Ben benieuwd wat de huisarts te melden heeft. nog een paar uur aan het werk en dan weer een avondje vrij. Ben wel geslaagd voor mijn Reizigersvaccinatie training dus dat mag ik nu gaan geven. JOEPIEEEEE.....
Ohh wat goed hielkje Gefeliciteerd meid Ja nog 2 nachtjes, ik ben benieuwd en hoop dat alles goed is!
Dank je, had je ook echt zo'n bolle buik, lijk wel 4 maanden zwanger, zonder grap! Hoelang duurde dat bij jou, bij mij nu al vanaf vorige week maandag !!
Doosje: ik leek niet 4 maanden zwanger.(nu nog niet met mijn bescheiden buik).Ik had gewoon een wat opgeblazen buik en was denk ik na 2 weekjes weg. Inderdaad maar beter dat je even naar de huisarts gaat! Hoelaat moet je?
Jou buik wordt echt nog wel dikker! Trots zet je er een dienblad op, let maaar op Welke 2 weken had jij die buik, ik dus al meteen na innesteldag volgens mij calculator. Dus heb nog bijna een week deze buik pfff als ik nou zeker wist dat ik zwanger was stak ik em express vooruit
Haha ja ik had er volgens mij ook meteen last van..Er zijn volgens mij ook echt meiden die meteen een zwangersschapsbuik krijgen. Dat was het bij mij niet was echt een luchtbuik
Ik probeer er maar het beste van te maken Inge.. Als ik thuis ben word het er ook niet beter op.. Blijf gewoon tegen me zelf zeggen dat dit het beste is voor het kindje.. Ik neem steeds 2 paracetamol tegelijk in. 1tje werkt voor mijn gevoel ook niet.. En ik drink veel thee-tjes, voelt wel lekker in mijn buik.. Verzacht een beetje voor mijn gevoel..
Het is waarschijnlijk ook het beste voor het kindje geweest, maar dat maakt het er niet makkelijker op. Ik snap je gevoel heel goed, en je buik warm houden verzacht inderdaad de pijn een beetje. Ik vind het knap dat je gewoon bent gaan werken meid!
Dan zal ik ook wel een luchtbuik hebben Hopen dat er wel iets in zit dan ist voor een goed doel ! Jij bent zeker ook rond de 60 kilo of minder, dan krijg je nooit zo'n mega buik toch?!
Afleiding is altijd het beste en wat je tegen jezelf zegt is heel knap maar ook heel goed. Je verliest het niet zomaar, is er reden voor Hou je taai en we denken aan je, meer kunnen we helaas niet doen. En gooi alles maar van je af hiero
Ik woog 57 kilo, nu inmiddels 59 kilo haha! Klopt inderdaad de verloskundige zei ook dat in niet zo'n dikke buik zou krijgen omdat ik sterke buikspieren heb. Nou dat heb ik geweten, pff die bandenpijn doet me goed pijn maar het is voor een goed doel!! Hopelijk zit er bij jou ook meer in je buik dan alleen lucht haha
Pfff wel 2 kilo aangekomen poe daar willen veel vrouwen voor tekenen. Ik geb hele slappe buikspieren door mijn slechte houding. En je mannetje kan je buim toch wel lekker masseren!!!!