Meiden ik ga lekker slapen! Moeders voor moeders is een goed initiatief, als ik me goed zou voelen de eerste weken zou ik er zeker aan mee doen!
DOOSJE!!!!!! waar ben je !!! je houd ons allemaal in spanning muts ! hahah Sallie oeoeoeoeoeoeoeo nog 44 minuten en dan 1 dag wie is er blijer jij of ik hahah Uhm moeders voor moeder , zodra ik dat aan mijn artsen heb gevraagd of dat eventueel mag doe ik het zeker ! Wendy ook voor jou spannend hoor 2011 hebben we hier allemaal afgesproken zwanger te worden dus ach doe gezellig mee hahah trouwens ik pis me serieus arm !! heb veel last van blaasontsteking goddank niet met pin , maar ik blijf lopen en me plee papier gaat enorm hard haha ach voor het goede doel
Weer aan het bij lezen @Doosje: Hoezo ga je in januari naar de gyn, heb ik even gemist denk ik?? Ik lees het net, hopelijk zit alles goed. @Hielkje: Gefeliciteerd met het slagen van je training. @GFH: welkom hier, hopelijk heb je na het stoppen snel een mooie cyclus en zijn jullie snel zwanger. Ik ben trouwens 15 jaar aan de pil geweest en mijn cyclus is gelukkig redelijk snel weer op gang gekomen. @Meid: Goed dat je even afleiding zoekt maar loop jezelf niet voorbij en ff een paar minuten niet aan dit verlies denken is geen misdaad hoor. Doe rustig aan meis. @Sallie: Klinkt allemaal gezellig hoor. Ik voelde met niet heel anders toen ik stopte maar was wel zenuwachtig en ronde 1 was wel apart want je voelt en denkt van alles. Ik zie net dat je ook lichamelijk bedoelde: Ik zat na het stoppen lekkerder in mijn vel en ik stond nu vaker open voor een vrij partij dus daar ben ik wel blij mee. Het voelt over het algemeen als een opluchting om die rommel niet meer te slikken. Ga het dan ook nooit meer doen, de volgende keer zal een spiraal worden. @Justme: Moest ook ff wennen aan alle verschillende soorten afscheiding en vond het erg "mooi" te ontdekken hoe mijn lichaam eigenlijk werkt want daar had ik eerst eigenlijk niet zo heel veel benul van. @Tweety: Wat top dat jullie gewoon verder kunnen zeg. En nu klussen en raak schieten @Labrador: Ik ga absoluut mee doen met MVM, ik klets nu al lang genoeg mee op forums om te weten wat ze met de hormonen doen en hoeveel meiden er gebruik van maken dus ik vind (persoonlijke mening) het een kleine moeite! Ze maken er trouwens het middel Pregnyl van en dat word gebruikt om een ei sprong op te wekken waarna er bv eitjes geoogst kunnen worden voor ivf. Zoo weer bij, tot later maar weer.
hebben jullie nog plannen voor morgenavond? wij krijgen vrienden op visite en misschien later op de avond mijn ouders ook nog.
Ik ga helemaal niks doen! Lekker in mijn joggingpak bank hangen! Waar blijft doosje nou?! Buikpijn valt nu gelukkig heel erg mee! En het bloeden is ook al heel erg afgenomen.
groot gelijk meid, heb je je ziek gemeld? of zou je al vrij zijn vandaag. Gelukkig dat je je lichamelijk beter voelt
Goedemorgen meiden, Ik maak me best een beetje zorgen om doosje..hopelijk is er niks ergs! Over moeders voor moeders, daar wilde ik ook graag aan mee doen. Maar toen ik informeerde bleek dat ze 1x per week de urine op kwamen halen. En aangezien wij maar 1 wc hebben vind ik het niet zo fijn me urine daar te hebben staan waar nog meer mensen komen Wij gaan morgenavond naar mijn vader, lekker oud&nieuw vieren.. Mijn broer is op nieuwjaarsdag jarig..dus meteen een dubbel feestje! Hebben jullie het ook zo koud brrrrrrrrrr ik heel erg
Ik ga ook zeker mee doen met moeders voor moeders. 2 jaar geleden ben ik er mee in aanmerkiing gekomen toen ik op een beurs was. Ik heb er toen weinig aandacht aan besteed, maar nu is het zeker aan de orde. Mijn man is werken met oud en nieuw, dus ik ga naar mijn ouders toe.En ik moet gewoon werken die dagen. Meid: Heerlijk zo'n joggingpak dag. Ik moet zo gaan werken.
dan ben ik bang dat er weinig aan te doen is lisa, of je moet zin hebben om hard in huis te gaan werken