nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wij hebben ook geen dieren hoor karin. Ben er ook allergisch voor. Manlief zou wel een hond willen maar ja dan moet ik het huis uit en dat wil hij nou ook weer niet haha.

Wat is het koud he buiten meiden

2. @misslisa ja ik heb ook nog een haflinger , maar met sparky heb ik echt een goede band die was vandaag zo lief voor me , kon ze niet in de paddock gooien deed ik ze geen van alle een plezier mee ik heb momenteel 6 paarden onder me hoede 2 van mezelf sparky en winnie dan en winnie die ben ik nu met 6 jaar weer overnieuw aan het inrijden want weet niet wat ermee was gebeurt mja .
    een draver die ik verkoop klaar maak, een kwpn merrie die pff ja is gewoon niet netjes behandeld en is erg zenuwachtig en steigert als ze in protest komt , een lipizanner die is jong en vreselijk onstuimig en dan nog 2 kwpn dingen voor verkoop en voor de lol doe ik de mini erbij maar dat is meer buiten zet maatje haha maar goed het is ook mijn werk dus scheelt wel

Tweety pff was indd lekker koud op de scooter gatver !

Hielkje ok die medicijnen ken ik niet , kan je wel zonder ? zonder al teveel problemen te krijgen dan ?
    ik heb ook wat pillen gestopt en wat ogmegooid ..

karin he zonder dieren zou ik niet kunnen ... en ik ben ook voor de tweede keer verkouden , flink misselijk trouwens als ik niks doe en gisteravond gloeien dan blegh niks aan dit weer .

net op stal eigenlijk alleen even met de jonge paarden en sparky gewnadeld door de gangen , en waterleidingen waren afgesloten vanwege de vorst , dus dat werd 60 paarden met emmertjes water geven pff maar kreeg het er wel warm van .

Die griep die heerst word je ook misselijk van toch ? dan wijt ik dat even daaraan voor ik ga juichen haha

Sallie gelukkig lees je mee

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @hielkje, super dat je er zo mee om kan gaan, maar toch een dikke knuf (een knuf kun je nooit te vaak krijgen)

@joyce, wat een leuke beestenboel zeg! ik heb alleen maar een konijn, maar daar beleef ik ook heel veel plezier aan!

hier alles kalm, lekker relaxed op het wachtbankje!

4. wonderful

wonderful Niet meer actief

Heey meiden.

Ik was al ff niet meer geweest omdat ik erg moe was en echt geen zin had de pc aan te zetten sorry daarvoor :) maar vandaag gaat het weer goed gelukkig en morgen kan ik lekker uitslapen want ben ik vrij.:D

@ Hielkje, Wat erg meid! Gelukkig kijk je er zelf positief tegen aan vind het knap van je! Ga nu duimen op een plakbeeb voor je.;)

@ Misslisa, Wat leuk dat je je beebje weer hebt gevoelt alleen dan wel weer jammer dat je vriend het niet heeft kunnen voelen. Leuke foto met je paardje.

@ Joyce, Ik denk ook dat je te vroeg getest hebt ben benieuwd zondag.! Leuke diertjes heb je.

@ tweety, Ik hoop dat je niet ziek word erg vervelend.

@ sallie, Fijn he dat je naar dagen gaat ipv maanden. Hier gaat als goed ben niet ziek alleen de laatste dagen erg moe daar mag ik nog blij mee zijn.:D Collega van mij die is al 25 weken ziek iedere ochtend overgeven enzo hoop dat ik dat niet krijg.

@ Dani, Hopelijk ben je zwanger van een plakbeeb.!

@ Desini, Ik heb het niet gezien maar dat heeft een collega van mij ook gehad echt heel erg ze heeft nu een gezonde zoon en zwanger van de 2de ze moet nog 4 weekjes.

@ inge, snap dat je hoofd daar nu niet echt naar staat.

@ Monique, leuk dat je hier nog meeleest.

Ik hoop dat ik iedereen gehad heb sorry als ik iemand vergeten ben het was ook ineens zoveel. Nou we toch fototjes aan het plaatsen zijn heb ik er ook wel een.

Onze hond elvis.

Bekijk bijlage 112036

5. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede avond

@Hielkje: Wat verdrietig dat alles weg is meis, maar wat kan jij dingen goed relativeren zeg, vind je een topper!

@Joyce: Leuke diertjes hebben jullie en jezus wat een rits medicijnen. Misschien moet je ze eens googlen op combinatie met een zwangerschap, weet je stukken meer.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Joyce, Ik kan buitenverwachting om zonder mijn medicatie. Ik heb altijd het idee gehad dat dat nooit zou lukken, maar waar een wil is is een weg. De Griep geeft soms misselijkheidsklachten, maar dat is per persoon verschillend.

@Wonderful, balen dat je zo moe bent. Tip geeft er wel aan toe, want als je dat niet doet is het ook met de dag moeilijker om vol te houden en je lichaam heeft het nu gewoon nodig.

We hadden afgesproken om een maandje rust te nemen, maar onbewust willen we er toch weer voor gaan. We gaan klussen wanneer we er zin in hebben deze maand en we zien wel of we raak schieten, weet nu toch niet hoe mijn cyclus is. Wie weet gaan we toch nog zwanger het jaar uit.

Verder veel gelezen, ben er vandaag nog even niet helemaal bij. Maar vanaf morgen gaat het leven weer beginnen en dan ben ik er weer volledig bij.

heel erg veel liefs
    Esther

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Justme66, dank je wel voor die knuf, hij is aangekomen en in warmte ontvangen.

Veel liefs Esther

8. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    lieve esther wat een k*t zooi sorry hoor ik had het jullie zo gegunt nou meis hopelijk mag het snel opnieuw raak zijn voor jullie en blijft de beeb plakken

9. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit zijn onze katten dusty (de donkere) en misty (de witte)

10. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is ons hondje sasha

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Jij hebt ook lieve beestjes Dani, wij hebben 2 katten

12. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    als laatste dit ben ik

13. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je wel meis

14. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Leuke vrolijke pic en toen was het nog beter weer zo te zien

15. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha jawas afgelopen zomer was de enige leuke foto haha ik ben niet zo van de fotos

16. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Ik haat foto's, ik kan er nooit leuk op staan. Alleen de spontane foto's wil ik er heeeeeeeeeeeel af en toe nog wel eens leuk op staan maar die kan ik op 1 hand tellen ;)

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    wat leuk al die foto's wat een leuke dieren allemaal

wonderful vervelend dat je zo moe bent van de zwangerschap

hielke ik snap wel dat je er niet helemaal bij bent ik vind het echt knap hoe je het allemaal opneemt

18. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik kan ze ook op 1 hand tellen

19. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik ben vanmiddag terug gekomen uit New York.
    Het was echt super, wat een super stad!
    Even vluchtig alles doorgelezen, er zijn een paar dingen blijven hangen;

@hielkje: wat erg voor je! ik vind dat je het heel goed en sterk opneemt! Ik hoop natuurlijk voor je dat het snel weer raak zal zijn

@inge: gecondoleerd met je opa, veel sterkte

Ik zag allemaal leuke fotootjes van de diertjes voorbij komen, ik zal eens kijken of ik een fotootje kan vinden van mn hondjes straks.

Hier een beetje vage cyclus deze maand. Vorige week had ik al gezegd dat ik ongi zou worden omdat ik al bruinverlies had. Maar dat ben ik nu nog steeds niet. Nu dus al ruim een week een soort bruin/roze verlies, maar geen bloed. Heel vaag! :(

20. dani26

dani26 Fanatiek lid

24 jul 2010
    1.145
    0
    0
    NULL
    NULL
    inge hoe is het gegaan vandaag is het een mooi afscheid -geweest

catharina heb je al getest?

Deel Deze Pagina