nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Met mij gaat het wel, dankje... Gisteren een paar keer een zwaar moment gehad.. Ik hoorde het liedje van Stef bos, papa.. Kon het niet meer droog houden! En op tv was een 1 min stilte, zag je allemaal kaarsjes branden met namen eronder.. Verschrikkelijk!!
    Maar de pijn is zo goed als over, en het bloeden is ook bijna weg..

Lisa, heel veel plezier vandaag!! Geniet ervan meid!! Ik denk ook een meisje trouwens!! :)

2. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    veel plezier bij je echo lisa, erg benieuwd wat het gaat worden!!

vandaag lekker vrij, zo boodschappen doen en verder helemaal niets heb ik besloten!!

iedereen een heel fijn, gezond, gelukkig en vooral vruchtbaar 2011!!

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Meid, fijn om te horen dat de buikpijn en vloeien bijna over zijn. Die emoties blijven ook nog wel even, heeft ook met je hormonen te maken die nu weer even op orde moeten komen. Ook voor jou een heel goed uit einde met snel leuk nieuws.

@Lisa, spannend als het goed is heb je de echo nu gehad omdat je om 8.30 al mocht. Ben benieuwd. Denk ook een meisje.

Hier heerlijk aan het werk. Niet echt. Maar iedereen is vrolijk dat maakt een hoop goed.

Liefs Esther

4. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden,

De pil smaakte lekker, maar niet naar meer ;). Ik heb helemaal geen zin in vanavond :s. Dit jaar had iedereen eens wat anders en hadden mijn vriend en ik besloten samen thuis te blijven, misschien naar mijn ouders. Een vriend van hem en zijn vriendin zouden misschien komen. Ik heb weinig met zijn vriendin, maargoed ik dacht wel gezellig voor mijn vriend en als we iets leuks gaan doen kan het nog wel gezellig worden. (zij hadden zichzelf een beetje uitgenodigd) dus wij hadden gezegd, goed dan, kom maar. Blijkt zijn vriendin pas na 12en te komen omdat ze daarvoor bij haar ouders wil zijn. Zit ik hier op de bank met mijn vriend en een vriend van hem :S. Hij is wel aardig, maar heel serieus. Nu heb ik daar echt geen zin in en is mijn vriend weer boos op mij omdat ik chagrijnig ben. Had het uiteinde van het jaar, en vooral het begin van een best wel spannend nieuw jaar voor ons me toch anders voorgesteld.....

Lisa: Ik ben erg benieuwd, ik denk ook aan een meisje. Laat je wat horen als je er weer bent!

Hielkje: nog ven meid, dan mag (moet? ;)) je aan de klus en ben je lekker vrij! Tnx voor de tip over het bloedprikken, hoezo eigenlijk menstruatie afwachten? Ik moet wel, want belde vanmorgen huisarts en die was dicht. En als je geen foliumzuur mag, mag je hettoch ook niet in die vitaminepillen?!

Ikke; haha ik moest wel om je lachen, dat je nu al weet dat je morgen pijn hebt ;).

Catharina; vervelend voor je dat je lichaam zo raar doet zeg! Heb je wel al voor de zekerheid een zwangerschapstest gedaan? Je weet maar nooit...

Gaat de rest vandaag nog wat doen? Ik zit hier nog wel even boos te doen ;)

5. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa, hou ons niet langer spanning... ;)

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    sallie, misschien dat het niet de foliumzuur is, maar iets anders in het pilletje (bindmiddel enzo) dus er is een kans dat als je andere pilletjes neemt je er wel tegen kan. het proberen waard in ieder geval.

lisa, waarom hou je ons zo lang in spanning???

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    oh ja, sallie, snap je wel met die visite hoor! maak er toch wat van meid, misschien is het best gezellig

8. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    aha, justme, tnx! Ik dacht dat de reactie zou komen van het foliumzuur opzich. En ach ja, over vanaaf, misschien moet ik me ook niet zo aanstellen, kijk er alleen gewoon niet naar uit. En eerlijk gezegd snap ik die jongen niet zo, ik zou niet in mijn eentje bij een stel gaan zitten zegmaar...

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nee niet echt nee, ik zou dan met mijn partner meegaan..... ach, bezorgen jullie hem een leuke avond, lekker hapje, lekker drankje, lekker tv, komt helemaal goed!

10. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik ben ooit overgestapt naar een ander pil, zelfde hormoon samenstelling, maar daar werd ik toch een partij niet lekker van! kan dus heel goed aan de samenstelling liggen. misschien een paar verschillende proberen?

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Sallie, het kan zijn dat je of zoals justme zegt dat het door de bindmiddelen komt, maar het kan ook van het foliumzuur zelf zijn, alleen als je het in combinatie neemt valt het anders. Ik heb sinds ik de multvitamine gebruik totaal geen last meer gehad van de klachten. Gewoon proberen en anders in combi met gembertabl. werkt ook heel erg goed.

En heel erg veel succes vanavond met die vriend. Ga wel dingen doen die je zelf erg leuk vindt vanavond. Ik ben ook chagi, dus zijn we het een beetje samen. Moet nu werken tot 5uur, daana eten, even klussen 20min benen omhoog. (zakt het zaad beter sorry voor de info) en dan douche en weg. Is niet echt logisch maar komt qua planning niet anders uit.
    Dus heb ook niet zo heel erg veel zin.

Maar komt vast allemaal goed

Veel liefs Esther

12. Nou zo te horen weer lekker romantisch hilelkje hahah

lisa succes!

Sallie je bent pil off!!!

Dani kut zoo

ik hou het ff kort heb nog een kleine kater ....fles wijn smaakte me best gister en martijn was thuis en daar stonden ineens de mannen aan de deur met een krat bier dus die was ook goed ver,,

fijne avond allemaal ik moet echt nog ff snel de paarden doen fijne jaarwisseling op een goede gezondheid veel baby;s en gezonde en goede bevallingen

dikke xxx

13. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Hielkje, samen is toch gezelliger dan alleen ;). Maar inderdaad klinkt niet erg romantisch je klussen, maargoed voor het goede doel! Ik zal wel even proberen met andere pillen, ik had van een vriendin zwanger pillen gehad, die had nog een halve pot. Stap ik daar denk maar op over... Jij ook sterkte vanaaf!

Ja Joyce, helemaal op is mijn banner! Nu wachten op mijn ongie (zondag) en dan maar een nieuwe. Lekker dat je gewoon eenwijntje hebt genomen! Doe je voorzichtig met rijden met al dat vuurwerk!

Lisa.... Waar ben je?!

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Daaar ben ik dames.. haha we waren meteen verf halen :p

Alles is goed met de kleine, een voorbeeld baby zei ze het lag zo mooi ervoor :D En jawel het is een JONGEN!! Geweldig wij kunnen niet stoppen met lachen! Veel zaten ernaast net zoals veel in onze familie en vrienden :)

Ik ga nu even de rest teruglezen ;)

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    #1815 misslisa, 31 dec 2010
    Laatst bewerkt: 31 dec 2010
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar
    Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar
    Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar
    Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar
    Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar
    IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar
    Catharina - NOD ????- 5e ronde- 25 jaar

Meteen maar aangepast :D

16. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa, super gefeliciteerd met je mooie echo. Wat grappig, toch een knulletje! Super leuk!!! Nu kan je gaan shoppen voor stoere pakjes! Mogen we de echo zien? Ben heel nieuwsgierig.
    Het lijkt me heel bijzonder om zelf te weten wat het wordt, dan is het nog echter, lijkt mij.
    Geniet maar lekker vandaag, je zal wel helemaal euforisch zijn, toch?

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dankjewel muis! Ja we zijn super blij, maar ook opgelucht dat alles goed zit dat is toch best nog spannend! Wij gaan vanavond de echo bij mijn vader inscannen, dus dan kan ik hem morgen laten zien :D

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, gefeliciteerd, ik had ook niet verwacht dat het een jongen zou worden, maar wel heel erg gefeliciteerd, ook fijn dat alles goed is. Geniet ervan. Ben wel nieuwsgierig naar de echo, maar nog even een nachtje slapen.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh Lisa wat super!!! Geniet van je kleine mannetje!!! :) super hoor!!!! Ben blij voor jullie!

20. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @lisa, wat super! een jongen! super leuk!

@sallie, Ik ben blij dat je banner "op" is, veel succes in de 1e ronde

@muis, temperaturen heb ik aan gedacht, maar omdat mn cyclus zo onregelmatig is heb ik daar denk ik niet zoveel aan. Je weet dan elke keer pas na de eisprong als hij geweest is, dus ben ik elke keer te laat.

@all, ik ben blij dat jullie mijn lichaam ook niet snappen dan ben ik tenminste niet de enige. Ik denk dat ik in januari maar eens langs de huisarts ga!

Alvast allemaal een gezellige avond en een heel happy newyear!!

Tot volgend jaar xx

Deel Deze Pagina