lisa super gefeliciteerd wat leuk een jongen geniet ervan!! voor de rest een hele fijne jaarwisseling
@Lisa: Gefeli! Fijn dat alles goed is zeg!!! @Catharina: Tempen kan dan juist een handig middel zijn, omdat je dan (als je wel je LH piek mist) toch weet dat je een ei hebt gehad. Je hoeft dan niet te lopen gissen of je wel of niet ovuleert. En het kan best zijn dat je toch een patroon ontdekt in je temp curve. Bijvoorbeeld dat je temp altijd 1 dagvoor de ovu giga daalt. Weet je toch iets... @Dani: ik leef zo met je mee meid. Ik herken je gevoel. Je weet wat er bij mij allemaal gebeurd is dit jaar en ik ben ook er echt helemaal klaar mee. Mijn vriend heef sinds gisteravond koorts. En dat is niet goed! Want....dinsdag komt mn ei. En koorts = hoge temp = niet echt lekker voor de zwemmers. Daar worden ze lui van! Verder heeft mn moeder een verwijzing gekregen voor de KNO arts. Ze heeft last van eytrogene leukoplakie in dr mond. Dat zie je wel vaak bij rokers/drinkers. En leukoplakie op zich is niet ernstig, maar het kan een voorstadium van kanker zijn. Nu rookt en drinkt ze absoluut niet! Dus dat maakt het al wat enger. En gewone leukoplakie is niet zo verdacht, maar de erytrogene leukoplakie is vaker een voorstadium van.... Kan er ook nog wel bij, dan maken we van 2011 toch weer net zo'n t*ring t*fus k*tjaar als 2010. Ben er nu alweer helemaal klaar mee! (en het jaar is nog niet eens begonnen!)
Goede middag @Hielkje: Kon jullie toch niet missen en moet verder, er zijn dames die ergere dingen mee maken en ook gewoon mee blijven kletsen dus ik heb mijzelf een schop onder mijn hol gegeven @Muis: Top dat je het eitje weer gevonden hebt, hopelijk hebben jullie raak geschoten. @Sallie: Jammer dat het uiteinde niet zal zoals jij gehoopt hebt. Hopelijk zal het toch heel gezellig worden. @Lisa: Damn, dus toch een jongetje Van harte meis, echt leuk. Zo zie je maar dat het richt lijnen zijn en geen regel. @Inge: Hopelijk is de koorst van je mannetje snel weg en worden zijn zwemmers niet beïnvloed en is dat met je moeder ook zo weer over. Sterkte ermee en geef het jaar nog niet op.
Bedankt voor de leuke reactie's dames! Inge: pff wat klote zeg, hopelijk valt het allemaal mee, en wordt 2011 toch nog een mooi jaar voor jullie..Ik duim er in iedergeval wel voor! Sallie: jaa jullie mogen nu ook beginnen toch? Voor iedereen alvast een fijne jaarwisseling!! en geen gekke dingen doen vanavond he
Voor alle meiden: Ik wens jullie een super 2011, dat het maar een gezond/gelukkig en bovenaan een vruchtbaar jaar zal worden. Bekijk bijlage 118112
@Inge, Ik hoop voor je dat het allemaal meevalt met je moeder. En dat 2011 toch een topjaar voor je gaat worden. Ik hoop ook dat je mannetje snel opknapt want dit is echt niks zo. Helemaal om ziek het oude jaar uit te gaan. @Ikke, vindt het echt ontzettend gezellig dat je nog steeds meekletst. liefs Esther
Hij voelt zich wel wat beter. Koorts was vanmorgen weg, maar hij wordt nu weer warm. Om 5 uur gaat er weer 1000mg pcm in Heb net voor mezelf een vitaminebom gemaakt (1 citroen, 1 grapefruit en 2 sinasappels geperst). Hij heeft net een glas appelsap op, maar zodra hij weer ruimte heeft maak ik voor hem hetzelfde. Gister had ie dus bijna 39gr koorts, heb toen zn rug telkens nat gemaakt met een vochtig washandje. Vond ie erg fijn en daarna voelde ie een stuk minder warm aan en hij voelde zich ook een stuk minder beroerd. Ik heb net voor het eerst ovu testen gekocht van de KV. Vond ze toch nog best prijzig. 5 voor een tientje. maar kon de verleiding toch niet weerstaan. Hoor iedereen telkens over die dingen, maar heb ze zelf nog nooit gebruikt (omdat ik in principe met tempen er prima uit kom). Mijn ovu ligt waarschijnlijk rond dag 16 of 18. Moet ik dan op CD 14 ofzo beginnen???
Inge, kan je hier helaas niet mee helpen. Ik heb er geen ervaring mee en heb het ook niet echt nodig. Heb tot nu toe steeds rond de juiste tijd geklusd. Dus zal wel ergens kloppen. Ik hoop dat iemand je meer kan vertellen. Wat je vriend heeft heerst op dit moment heel erg. Hoge koorts, veel hoesten en echt lamlendig voelen. Kan zo maar 4-5 dgn duren (sorry). Maar houdt hem wel in de gaten, longontstekingen liggen ook heel erg op de loer op dit moment. Liefs Esther
Thnx voor de waarschuwing. Ze waren inderdaad bij mijn broertje bang voor een pneumonie. Hij lijkt inmiddels wel op te knappen, heeft gister ook weer gegeten. Mijn vriend houdt gelukkig alles nog binnen. Ik mag gewoon echt niet ziek woren nu. Moet maandag beginnen bij mijn nieuwe werk!!!
Ja, heel veel zin in! Zal alleen wel weer ff moeten wennen. Sinds juli geen werkplek meer gehad waar ik 100% werkte. In augustus hele maand thuis gezeten en de laatste 3 wkn van juli ook trouwens. Toen vanaf half sept t/m nov 3 om 4 dgn gewerkt en de hele mnd december weer thuis. Nu ga ik weer gewoon 5 dgn werken (met elke 2 wkn een atv dag, alleen die kan ik opnemen wanneer ik wil en dus niet standaard elke 2 wkn). Zal wel weer wennen zijn!!
Dat lijkt me zeker heel erg wennen, maar ook wel weer een leuke uitdaging. Misschien verzet het je gedachte ook een beetje mbt tot alles wat er het afgelopen jaar is gebeurt.
lieve meiden meis fijn dat het wat beter met je gaat gelukkig meis inge wat een k*t zooi heb er geen woorden voor lisa een jongen super leuk meis ben blij dat alles goed was met jullie knulletje lieverds vanaf deze kant wil ik jullie een heel mooi uiteinde wensen maar een nog veel beter begin van 2011, met ontzetten veel dikke roze strepen en voor de zwangere onder ons onzetten mooie knappe baby's. heel veel liefs dani
Dat denk ik zeker wel ja! Ik hoop zo dat 2011 weer een jaar wordt waar we een beetje kunnen genieten. Ik wil niet nog een keer overspannen raken! En ik wil van dat verbitterde gevoel af.
Kan ik me echt heel erg goed voorstellen. Je hebt net als Dani, ook aardig wat voor je kiezen gehad. En bij jou en Dani, houdt het ook nog niet op. Maar laten we proberen 2010 met een rot gevoel af te sluiten en 2011 open minded in te gaan. En afwachten wat er gaat komen. En we zullen er altijd voor je zijn.
ben weer thuis hihi en moest en zou lisa haar bericht nog ff spotten een jochie!! ooo leuk lisa gefelciteerd!! nu lekker verven hihihi Inge oef meis knap lullig ook voor je moeder hoop dat alles meevalt , en gelukkig knapt je vriend op ! Ikke....ik heb gemist waarom je niet meer mee zou kletsen ??? gelukkig ben je er nog maar toch ... Sallie ...hihihi klusserdeklus nou nieuwjaar ect had ik al gedaan nog maar een keer dan haha op naar een vruchtbaar,dikkebuiken,twee strepen, antipillen jaar oe en knappe beebs !!! p.s sallie het was niet 1 wijntje .....was 1 fles wijn hihi vanavond maaar niks meer alleen jip en janneke champagne met 0 %
Lisa, leukkk een jongetje! Vriendin heeft pas een jongetje gekregen en hij is zoooo lief! Inge, wat erg zeg met je moeder . Wel fijn dat jij in je nieuwe baan kan beginnen, doe je wel rustig aan?! Joyce, ach een glas of een fles, het zijn allebei 4 letters he . En inderdaad nu aan de klus, nouja eerst nog voor de lol natuurlijk haha. Verder probeer ik me nu een beetje over mijn boosheid heen te zetten. Heb lekkere dingetjes gehaald voor vanavond en we maken er dan maar het beste vna he. Mijn ouders wonen paar straten verderop dus daar loop ik even naar 12en naartoe. Het is hier trouwens al echt gekkenhuis met vuurwerk, ben benieuwd of ik het verschil wel merk om 12 uur .
Meiden, ik wens jullie alle echt een KNAL 2011. En spreek jullie allemaal volgend jaar weer. Ga stoppen met werken en naar huis. Me voorbereiden op de afsluiting van dit jaar. Veel plezier iedereen. Veel liefs Esther
Ook van mijn kant voor iedereen een top, knalgoed, zwanger, puffend 2011 gewenst! Doe allemaal voorzichtig vanavond en veel plezier!!!