lisa, fijn dat je echo goed was!! en een jongen, leuk hoor! lekker stoere kleren kopen inge, hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen met je moeder, sterkte meid! ovu testen van zwanger en kids zijn veel goedkoper! 10 voor euro of 9 (incl verzenden), tip van de dag! hier alles relaxed, nog geen test stress moet ik zeggen. afscheiding is er nog een beetje maar stuk minder. onderrug is nog wel pijnlijk, we zullen zien wat het nieuwe jaar gaat brengen! ga zeker niet testen voor mijn nod, het liefst er ruim na..... zien of ik dat volhou.
Bedankt voor de lieve reactie's Spannend Inge, maandag bij je nieuwe baan beginnen!! Is het bij jullie ook zo mistig? jakkes hier zie je bijna niks!
Nou, net maar de eerste ovu test gedaan. Die ik dus nooit meer bij de kv haal haha, thnx voor de tip just me! Ik ga uit van een cyclus van 28d. Normaal moet je dan op CD11 beginnen, maar ik ovuleer ook niet op CD14 (verwacht ik) dus dacht, CD12 is prima om te starten. Maar de test is nog lang niet posi:
Zie al wel echt een duidelijke streep. Dus ik neem aan, dat ie er echt wel aan zit te komen. Nog ff geduld Temp is ook nog steeds erg laag (36.3) Misschien is deze foto beter:
Bewaren jullie je ovu testen van dezelfde cyclus zodat je kan vergelijken of de streep donkerder wordt??? Ah, mn mannetje is klaar met douchen. We gaan straks toch nog ff naar de buren. En als mn vriend het niet redt omdat ie te beroerd is, gaan we weer lekker naar huis. Maar hij voelt zich nu redelijk
ik bewaar de testen niet, als de lijn net zo donker is als de controle komt ie snel. test nog wel een paar dagen door, waarom weet ik eigenlijk niet....
Iedereen een fijn uiteinde, een goed 2011 en vooral een vruchtbaar 2011 Dus zwangere dames, stuur het HCG maar door naar onze lieve meisjes...
lieve meiden happy newyear!!!!! op naar een top jaar voor wie het had over de ovu testen van kruidvat de streep moet donkerder zijn als je controle streep dan komt je eitje snel heb het ff uitgetest haha gister was mijn ovu test vet posi, maar klussen ging niet meer na 12 haha dus dadelijk nog ff hoop dat iedereen gister een super leuke avond heeft gehad met een knallend 2011
Hier was het alsnog best gezellig. Zometeen krijgen we vrienden op visite, en daarna bij mijn opa en oma eten straks gezellig. Ik vind het nu ineens niet meer eng zegmaar, stoppen met de pil. Leuk, heb zin om echt te beginnen !
Allemaal een Happy newyear!!!! @inge, ik heb van meerdere mensen gehoord dat de kruidvat testen niet goed werken, dus ik zou ze inderdaad van zwanger en kids bestellen volgende keer (als je ze nodig hebt natuurlijk), die zijn ook veel goedkoper. Ik bewaar ze wel van die maand. Hier zet het bloedverlies door, dus ik moet dit dan toch maar als ongi rekenen denk ik! Dan is mn cyclus dus ineens 27 dagen?! Als dat zo is ben ik ook te laat begonnen met de ovutesten en kan ik de eisprong dus gemist hebben. Volgende maand maar eerder beginnen dan dus!
ZWANGER: Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011 Misslisa - 23 jaar - 1e ronde - 15 mei 2011 Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011 Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011 Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011 NOD: Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar Doosje31 -NOD 28 December - 5e ronde - 31 jaar Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar Catharina - NOD 30 januari- 6e ronde- 25 jaar dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar
@catharina, balen meid! hopelijk brengt het nieuwe jaar je veel geluk! ik begin zelf (als ik ovu testen gebruik) bij dag 10, dan zit ik ruim zeg maar. deze keer was het maar goed ook, dag 11 was ie al pos.