Balen Catharina, hopelijk is 2011 ook jullie jaar! Hier heb ik de echo foto van gister, ik heb er een foto van gemaakt dus een beetje slechte kwaliteit
Hier ook 1 van zijn beentje..hij ligt op zijn rug met zijn beentjes in de lucht..als je goed kijkt zie je hier ook al dat het een jochie is
En nog een leuke..je kijkt er hier van bovenaf op.. dus rechts zijn hoofdje en dan gaat zijn armpje naar links..
Ziet er super leuk uit lisa. Al kan ik er niet uithalen dat het een jongetje is hihi, daar is denk ik een geoefend oog voor nodig...
Haha we hebben nog 1 echo foto waar je het heel duidelijk op ziet..ik zal is kijken of ik die erop kan krijgen!
Dit is de echo van het geslacht..Hij ligt op zijn rug met opgetrokken knietjes. Duidelijk toch (links van waar je jongen ziet staan zie je het geslacht)
zoo hallo mijn internet 2011 zwagerschappagina begint met het piemeltje van lisa haar kereltje hahah geweldig !! justme dat ga je echt niet volhouden lieverd haha Sallie gelukkig dat je een alsnog leuke avond hebt gehad ! iedereen een fijne avond gehad ? ik wel lekker nuchter het nieuwe jaar ingestapt haha . lotte die was wakker geworden en stond voor het raam ooo mooiiii en boem haha zo schattig ! en de baby van me broertje en martine die was ook wakker die had honger haha . We waren rond kwart over 2 thuis en ik zat nog ff achter e pc tijn was zo dronken die lag in bed en toen ging me telefoon om half 3 een aantal vriendinnen wouden nog ff langskomen , ok gezellig ! en toen was het 4 uur toen ze weer weggingen Vanmorgen dus enorm uit moeten slapen , en kwam er om 1 uur uit ..daarna ff eten en naar stal heerlijk !! justme jij krijgt ff een pb
Super mooi Lisa! Echt grappig om te zien, het is inderdaad duidelijk dat het een ventje wordt! Leuk. Catharina, balen van je ongi, het verklaard inderdaad wel waarom je je eisprong niet hebt kunnen vinden. Succes in de volgende ronde. Dat 2011 je 2 mooie strepen mogen brengen.
Oh Joyce ik moet zo lachen om jou, gekkie Pff dat jij het zolang heb vol kunnen houden..ik lag om 2 uur heerlijk tussen de lakentjes Meid1987: Dankje wel Muis: Haha ja de mevrouw die de echo deed zei ook "er is geen twijfel over mogelijk"
HAPPY NEW YEAR @Inge: Die ovu testen van KV zijn echt slecht. Ze waren steeds posi terwijl ik toen geen ei had, ik koop die dingen nooit meer. Hopelijk word je niet ziek meid, zou idd wel slecht uitkomen nu. Ik bewaar die testen idd, mag graag vergelijken @Joyce: Sta weer op pauze dus daar had ik het ff moeilijk mee en besloot daarom even een forum pauze in te lassen. @Catharina: Jeetje wat een korte ronde ineens, lekker hoor. Hopelijk verloopt deze ronde minder gaotisch. @Lisa: Super mooie echo hoor en erg duidelijk dat het een jongetje is, leuk hoor. Hier een gezellig uiteinde gehad, eigenlijk een beetje te gezellig Was pas laat uit mijn bedje en ben een beetje van de rel maar ja het hoort erbij he. Gisteren te horen gekregen dat onze beste vrienden en nog een ander vrienden paar zwanger zijn. Best wel een klap in mijn gezicht zeg maar ik ben ontzettend blij voor ze. Hopelijk volgen wij snel
@Catherina, Balen dat je echt je ei hebt gemist. Maar nu weet je wel waarom je hem niet hebt kunnen vinden, Ook wel lekker dat je nu een kortere cyclus hebt. @Sallie, vanaf nu echt voor het eggie, spannend hoor, hoop snel voor je op 2 streepjes. @Lisa, leuke echo en echt niet te missen dat het een jongetje is. Geniet ervan. Kan je lekker gericht gaan shoppen. @Justme, klinkt wel redelijk spannend, nog een paar nachtjes slapen en dan weten we meer. Hoop voor je op 2 streepjes. Wij hebben ook een gezellig uiteinde gehad, hoefde me uiteindelijk niet zo heel erg te haasten. Dus kon nog heel even mijn ogen dicht doen, na de klus. Daarna gezellig bij vrienden thuis, was erg gezellig, de heren waren allemaal redelijk de wegkwijt. Maar het is maar 1x per jaar oudjaarsdag. Vandaag alvast bij moeders langs geweest en schoonouders. Hoeven we morgen helemaal niks te doen.. VOOR IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG 2011, en voor de zwangere mooie gezonde baby's en de andere een heel mooi en vruchtbaar jaar. Veel liefs Esther
leuke foto's lisa!! maar heb geen geoefend oog dus mij had je net zo goed wijs kunnen maken dat het een meisje is maar volgens mij is ie wel lekker actief! op elke foto een andere positie, leuk zeg! hier lekker langs mijn ouders geweest, ff gelukkig nieuw jaar wensen. verder geen nieuws, geen rood meer gehad. wel beetje bruin. verder niet echt 'klachten' mijn borsten voelen wel strak maar dat doen ze al even en vorige ronde deden ze dat ook best wel. we zullen zien wat komende week brengt!
pas na 4 jan, denk op z'n vroegst pas vrijdag.... wilde eerst tot maandag wachten (als er dan nog wat te wachten valt) maar dat hou ik vast niet vol.....
Spannend weekje dus, ik hoop dat de ongi uit zal blijven en jij aan het eind van de week een mooie test in je handen zal houden.
Zo, wat is er veel gekletst vandaag! Iedereen een goed, gezond, happy, vruchtbaar en puffend 2011 gewenst! @Lisa: Mooie echo en duidelijk te zien dat het een ventje is! @Justme: Spannende eerste week van het jaar voor jou! @Catharina: Wel fijn dat je ineens een kortere cyclus hebt. Was jij ook niet begonnen met Agnus Castus compex? Wij hadden gister een super gezellige avond bij de buren! M`n vriend is gelukkig wat opgeknapt. Nog niet helemaal de oude en hij heeft weer heel veel last van zn rug door die aanrijding (was in augustus, nog steeds veel klachten). Mijn moeder ligt nu met 40gr koorts op bed en m`n schoonzus (de vriendin van mn broertje) is ook heel erg ziek. Vandaag lekker lang uitgeslapen, we gingen pas om 3u slapen vanacht! Verder even langs de ouders geweest. Morgen gaan we de kerstzooi weer opruimen
Goedenavond en gelukkig nieuwjaar dames! Zijn jullie alle feestdagen allemaal heelhuids doorgekomen? Ik ben vandaag ongesteld geworden, voor het eerst sinds ik met de pil gestopt ben en ik ben in geen 10 jaar zo brak ervan geweest. Hopelijk word ik snel zwanger, dan ben ik er weer een tijdje vanaf, haha.
@lisa, op die laatste zie ik inderdaad duidelijk dat het een jongetje is, haha! @justme, spannend! ik ben benieuwd @azrael, ik snap wat je bedoelt, ik voel me ook flink rottig van mn ongi deze ronde, heb er veel buikpijn van. Ik hoop voor jou natuurlijk dat t je laatste is! @inge, fijn dat je vriend zich weer iets beter voelt! Nee nog niet, ik wil deze ronde beginnen met monnikspeper! Maar moet ik daar nu al mee beginnen, tijdens mn ongi zeg maar, of moet ik beginnen als de ongi weg is? @ikke, ik snap dat dat toch een beetje rottig voelt hoor, als vrienden zwanger zijn, maar onze tijd komt snel!