nog meer dames die gaan voor hun eerste kindje (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door karinikke87, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden,

@Nieuwjaarsduik, ik doe het je echt niet na, als de douche koud wordt begin ik al te rillen, laat staan ik koud open water..........

@Inge en Dani, ik hoop dat er raak is geschoten, wij hebben het ook weer geprobeerd voor deze periode, dus we wachten met z'n 3 wel af..

@Justme, spannend blijft het zeker, ik hoop dat je het nog even volhoudt en dan op naar de 2 strepen. Ik hoop het zo voor je het is je zo ontzettend gegunt.

@Lisa, ik kan me heel erg goed voorstellen dat je erg zenuwachtig was voor de 20 wkn echo, je weet dan echt of alles goed is met de kleine. Fijn dat je nu wel weer goed slaapt.

Hier gisterenavond lekker op de bank gehangen en manlief nogmaals eens verleidt, beter te vaak dan te weinig. Nu maar hopen op een samensmelting. Ga vandaag nog een lekker dagje relaxen en dan morgen weer aan de slag

2. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Inge, indien ik je vandaag mogelijk niet meer spreek, Heel erg veel plezier morgen op je eerste werkdag. Ik hoop dat het een hele leuke dag wordt.

Liefs Esther

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    nieuwjaarsduik! wat stoer zeg! mijn niet gezien, veel te kou!

hier begint buik wat ongi gevoel te geven :( erg onderin zeg maar. we zullen zien wat deze week brengt! borsten voelen nog wel strak, maar ja dat kan ook bij ongi horen.

4. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ZWANGER:
    Monique - 26 jaar - 1e ronde - 6 april 2011
    Misslisa - 23 jaar - 1eronde - 15 mei 2011
    Desini - 22 jaar - 4eronde - 02 juli 2011
    Lovekees-22 jaar-3eronde- 11 juli 2011
    Wonderful -23 jaar - 3e ronde - 28 juli 2011

NOD:
    Meid1987 -NOD 21 December - 7e ronde - 23 jaar
    Doosje31 -NOD 28 januari - 6e ronde - 31 jaar
    Joyce1982- NOD 6 januari -3e ronde- 28 jaar
    Tweety25 - NOD 9 januari-5e ronde- 25 jaar
    Muis27 - NOD 12 januari - 5e ronde - 27 jaar
    Hielkje -NOD 16 januari - ronde 7 - 34 jaar
    IngeG - NOD 17 januari - 5e ronde (3e na vmk)- 28 jaar
    Ikke81 - OD 20 januari - 8e ronde - 29 jaar
    Mendy -NOD 28 Januari- 7e ronde - 23 jaar
    Sallie - NOD 30 januari - 1e ronde - 23 jaar
    dani26 - NOD? - 8e ronde - 26 jaar
    Karinikke87 - NOD ??? - 4e ronde - 23 jaar
    Catharina - NOD ????- 5e ronde- 25 jaar

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ff de lijst aangepast
    rode duivels helaas toch gekomen en niet zo'n klein beetje ook.
    De stukken (sorry) vielen eruit, heb ik nog nooit gehad. Nu op naar de gyn 5 jan. Ga nu ff terug lezen

6. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb er meer dan 1½ jaar mee gelopen voordat ze erachter kwamen:x Mijn bloed geeft nooit iets aan:x Maar goed, verder hebben ze nooit naar eierstokken e.d. gekeken, dus vandaar dat ik nu al (na 5maanden proberen) mag komen. Ik heb hetzelfde gevoel als je vriendin, maar tip voor haar, naar ha gaan en je wordt meteen naar gyn gestuurd!!

7. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fingers crossed voor jou !
    Hopen dat het rode wegblijft !!

Iedereen nog de beste wensen en een vruchtbaar 2011 !!!
    Aangezien ik 31 dec toch nog ff ongesteld werd heb ik lekker gez*pen 's avonds, was er helemaal aan toe. Wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ben er een beetje klaar mee eigenlijks 8)

8. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @doosje, het is handiger als je het laatste lijstje pakt, staat op pagina 186 :)

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nieuwjaarsduik....heb er vaak aangedacht, maar nog nooit meegedaan. Zou het wel een keer leuk vinden :) Maar stoer dat je het hebt gedaan hoor!

@Hielkje: Thnx. Gaat wel goed komen. Vanacht alleen weer zo slecht geslapen :( mn vriend is verkouden en die zaagt, reutelt, snurkt, piept...echt alle mogelijke geluiden passeren de revu :(

Vandaag lekker e kerstspullen opruimen en schoonmaken. Moet ook nog ff de presentatie maken voor de les van morgen.

Voor iedereen: geniet van je lekkere (luie) zondag!!!

10. heerlijk geslapen! nja martijn die had zin om te klussen ik niet zo maar ja als je eenmaaal bezig bent ;)

wekker gezet want we moeten beide weer even in het ritme komen hoor na die weken ...ernstig eigenlijk haha

@mendy jij bent echt echt gek! ga voor de lol ff in koud water springen haha doe ik je niet na onze ketel is ook niet optimaal en iedere keer als ik douche word die koud blegh zo een hekel aan !
    Wel cool dat je fans had haha

@inge dani en hielkje ik duim mee voor plakbaby's hoor !

Denk bij ons deze maand niet voel niet veel ja zere tieten maar die heb ik altijd wel een keer of 2 voor ik ong moet worden dus ach ...

inge veel plezier en succes morgen op je nieuwe baan is je vriend een beetje opgeknapt ?

ik ben zo eens even kijken of het bos al ontdooit is kan ik ff een buitenritje maken

laterss

11. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Goede middag

@Lisa: Ik hoop het ook dat het nu niet meer lang duurt, ben het nu wel een beetje zat

@Justme: Daar is hij weer......Geen bloed geeft moed ;)

@Doosje: Balen van je ongi meis, hopelijk is het deze ronde raak.

Ik dacht van ik ga vandaag weer serieus beginnen met tempen maar helaas weer niet gelukt. Heb de hele nacht liggen woelen en draaien waardoor ik het vanochtend dus warm had en dus een te hoge temp uit is gekomen, dan morgen maar weer.

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wij hebben net ook de kerstboom opgeruimd, vriendlief is nu (zingend) het kamertje aan het verven haha! Ik wil zo graag ook verven, maar ik mag niet te lang in die lucht voor de beeb :(

13. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    Lijkt mij zoooo leuk om het kamertje gereed te maken voor de beeb. Jammer dat je niet mag helpen met schilderen maar daarna mag je alles wel in gaan richten. Hebben jullie de meubels al?

14. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Goedemiddag dames!!!

Ik kom net pas me bed uit rollen schaam me dood heb een klokje rond geslapen... Jullie waren er allemaal vroeg bij zag ik... Wat moest ik veel lezen...

Haha het verleiden is niet meer gelukt, ik was zo ontzettend moe toen ik me kussen zag was ik vertrokken, vriendlief lag ook al te pitten...

De nieuwjaarsduik is een ding wat je gewoon 1 keer in je leven gedaan moet hebben... De zee was nog best lekker als je eenmaal door bent, het ergste is het er in en eruit gaan.. Gelukkig stond vriendlief met grote handdoek op me te wachten sprong zo z'n armen in haha!!!

@ Doosje: wat ontzettend balen van je ongi!!! Op naar de volgende hopelijk positieve ronde!

Kerstspullen, ik ga ze hier straks ook maar opruimen..... Bleghh geen zin in maar jaa het moet maar...

Nu ga ik eerst vriendlief lekker wakker maken en verwennen die snoeperd ligt nog te slapen.. ;)

15. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0
    @Mendy: Lekker he uitslapen. Ik kwam ook pas om kwart voor 12 mijn bedje uit.

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    geen bloed is inderdaad goed, maar ongi pijn en en dan een bruin stolseltje...... klinkt niet heel hoopvol denk ik. pijn is nu btw wel over en borsten doen wat meer zeer :(

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha lekker toch Mendy, nu ben je goed uitgerust ;)

Ikke: Ja het is zeker leuk om te doen. We hebben de meubeltjes ook al :) straks als het verven klaar is dan kan ik aan de slag ja haha!

18. Ikke81

Ikke81 Fanatiek lid

2 mei 2010
    2.559
    0
    0

Bruinverlies hoeft nog niks te betekenen maar vaak is dat idd wel het begin van de ongi maar ik blijf hopen zolang er geen helder rood te zien is.

@lisa: Wat voor kleuren/kamertje hebben jullie?

19. Muis27

Muis27 Actief lid

8 okt 2010
    413
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisa, hoe is het met je buikje? Ben wel nieuwsgierig naar een foto. En ik ben ook heel benieuwd hoe het kamertje eruit gaat zien.

Heb je je familie en vrienden al verteld dat het een jongentje worden? Of gaan jullie dat geheim houden?

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ons kamertje wordt zilver met blauw, en de meubeltjes zijn wit.:) ja bij ons weten vrienden en familie dat we een jongentje krijgen. Ik had mijn mond toch niet kunnen houden haha :p

Ik zal er een foto van mijn buikje bij doen..Deze is vrijdag gemaakt( na de 20 weken echo). 20w5d dus. Ik heb nog best een bescheiden buikje hoor ;)

Deel Deze Pagina